Citat:
Ursprungligen postat av
Gimmi1985
Största bluff deras spel. Satte in totalt 30k idag utan att ens få bonus 1 gång. Satsa 50kr spinn.. helt sjukt
Vad körde du för spel, en och samma slot eller olika?
30k på 50kr/bet är ”bara” 600 spins utan att ta med ev vinster under dessa spins.
Det är för högt bet, du borde ligga på 1000 bet eller helst ännu mer för att ha lite chans att bygga rulle. Men har du råd att bränna 30k och reloada så kör på för all del.
Man brukar prata om att en bonus snittar på 150-200 spins. Men beror ju helt på spel och ren tur/otur. Det kan ta 500 spin+ och du kan få 3 bonusar på 100 spins.
Mitt tips är att variera spel.
Jag har förlorat mest när jag låst mig vid ett spel och bara ”ska ha” bonusen.
Man vill ju bara dö när bonusen kommer när man nästan torskat allt och bonusen kommer och ger typ 10x.
Typ alla ggr jag klonkat stort är när jag byter spel hyfsat frekvent, typ 3-5k max ner i saldo per spel om vi pratar 50kr/bet.
Jag har typ lagt ner Netents spel helt.
Mina senaste 2 klonkar kom precis efter nyår.
Hatar normalt Push gaming för jag har så svårt att vinna stort där, men har en stor förkärlek till deras spel så brukar bli några skott när man fått upp insättningen till 5-10k.
Först vann jag 40k på Razor shark 50kr/bet och då bytte jag till Jammin jars 1. Där fick jag över 90k i bonusen på 50kr/bet. Tog ut 120k.