Citat:
Ursprungligen postat av
x555x
Det är matten som är förändrad. Programvaruversionen. De känns som förändringen blev när NEtent aktien tappade börsen. Du har rätt att spelen känns mer trisslott baserad. Gimmi varför byter du inte sida när du har vunnit och aldrig loggar in igen? Svenska spel är ju värt att fortsätta på, men du hänger med mig tror jag.
Har pausat slotandet ett tag nu. Efter min senaste spelsession. Jag har spelat typ i 15år och aldrig varit med om något liknande. Spelar inte roll om man man får bonusar, 8-9 döda spins är inte ovanligt. Man hade lika bra kunnat börja hela session inne i bonusspelet och fortfarande förlorat. Har man spelat netent länge så VET man att dom ändrat i sina slottar. Klart att dom aldrig kommer gå ut med det. Man kan också gå igenom olika forum, det är väääldigt sällan man ser bilder på netent storvinster. Och gör man det så är den typ enbart DoA. Har provat det med att byta sida men just för mig fungerar det inte, har jag väl hamnat i en losinstreak så är det kört överallt.. Kommer inte köra slots på ett riktigt bra tag just nu då jag riktigt är spyfärdig på dom. Giriga jävlar, grejen är det att det känns inte ens som att man gamblar det är i princip bara rån.. haha