2023-01-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
VG har gode grunner for å ikke lage noe om denne "agenten".
VG gikk ut av saken sammen med den forrige etterforsknings ledelsen. For oss her i tråden var VGs rolle av stor betydning, men det tjente ikke sakens interesse.
Citera
2023-01-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
VG gikk ut av saken sammen med den forrige etterforsknings ledelsen. For oss her i tråden var VGs rolle av stor betydning, men det tjente ikke sakens interesse.

VG er nok mer oppdatert enn du tror og vil selvsagt komme med noe når det er av interesse for saken.
Du kan nok vente deg flere dyptpløyende artikler bygget på grundig gravejournalistikk og undersøkelser.
Citera
2023-01-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er vel heller Dagbladet som har overtatt VGs rolle.

Etter at TH ble varetektsfengslet (og i løpet av de 10 dagene han var i varetekt), var det kun én representant fra media, nemlig Dagbladet, som fikk være tilstede (innsyn i saksopplysninger) under prosessen, før TH ble løslatt.

Mulig det fremdeles er slik. Mye tyder i såfall på at Dagbladet gjør det på en annen måte enn VG.

Dagbladet er ei møkkablekke. Og ble vel valgt ene og alene fordi VG for familien ikke var et alternativ. Kjenner jeg heier litt på «guttungen», Milli. Usikker på hvorfor, men heie på har vel aldri skadet noen.
Citera
2023-01-12, 23:02
Medlem
Citat:
VG er nok mer oppdatert enn du tror og vil selvsagt komme med noe når det er av interesse for saken.
Du kan nok vente deg flere dyptpløyende artikler bygget på grundig gravejournalistikk og undersøkelser.
Tror jeg neppe. Da den nye etterforsknings ledelsen neppe svarer på Mail fra VG. Igjen, VG var en gullgruve for oss som synes dette er litt spennende. Men det var ikke det som var hensikten med operasjon Milli, fra politiets side.
Citera
2023-01-12, 23:08
Medlem
Citat:
Interessant nok er det så langt ingen oppfølgingssak fra Dagbladet etter alle løse tråder de bidro til.
Det er mulig de har kommet frem til samme nøkterne prioritering som øvrige medier i denne saken.

Kjenner jeg ikke har særlig trua.
Citera
2023-01-12, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Dagbladet er ei møkkablekke. Og ble vel valgt ene og alene fordi VG for familien ikke var et alternativ. Kjenner jeg heier litt på «guttungen», Milli. Usikker på hvorfor, men heie på har vel aldri skadet noen.
Jo, man kan bli psykopat av det også. Selvopptatt osv osv osv.

Ekstremisme er ikke bra, hverken ene eller andre veien. Bingo!
Citera
2023-01-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jo, man kan bli psykopat av det også. Selvopptatt osv osv osv.

Ekstremisme er ikke bra, hverken ene eller andre veien. Bingo!

Da får jeg slutte å heie og håpe det ikke er for sent for hans del. Ikke at jeg har heia så mye egentlig. Dessuten er jo han uvitende om det så påvirkningen jeg eventuelt måtte ha den ene eller andre veien er strengt talt 0 når jeg tenker meg om. Heia, heia.
Senast redigerad av Kokadu 2023-01-12 kl. 23:26. Anledning: Tillegg
Citera
2023-01-12, 23:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Da får jeg slutte å heie og håpe det ikke er for sent for hans del.
Ingen er perfekt, derfor veier intensjonen tyngst.

Jeg vil heller heie på politi og rettsvesen, når det er snakk om å løse kriminalsaker. Men uten kritikk, skjer ingen utvikling i riktig retning. Ikke for mye av hverken det ene eller andre.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-12 kl. 23:32.
Citera
2023-01-12, 23:37
Medlem
Citat:
Nå blir det jo interessant å se det neste trekket i saken.
Har du en ide om hva det neste trekket blir?
En ørliten epost fra Motparten kanskje?
Citera
2023-01-12, 23:41
Medlem
Hvem som er best av Dagbladet og VG får bli opp til hver og en. For meg er den som serverer mest interessant stoff best. M.a.o er best ferskvare. Så får man bare lære seg å scrolle forbi alle Verdens største penis og Du vil ikke tro hva som skjedde når-nyhetene. Som man scroller forbi de intetsigende innleggene til Nøtteliten, LH07, Troverdig m.fl innlegg her inne.
Ingen tvil om at VG har rotet bort sitt overlegne forsprang i saken. Vil tro det er grunnet sitt AP-, og Liverpool-syndrom. Dette med å føle seg overlegne sine motstandere, selv i årevis etter at dominansen er fordugtet svir for alle. Nå er det nok Dagbladet som kommer til å dominere en stund. Så kan Jayce fortsette å fortelle oss om patronene, afghanerne og tidslinjene sine i den tro at de sitter på masse mer info i saken. Det gjør de nemlig IKKE.

Det vil forresten overraske meg stort om det ikke skjer noe med siktelsene mot TH og RU før sommeren slår inn. Det er tungt å holde liv i denne saken med så lite news. Nå får vi feste vår lit til Dagbladet.
Citera
2023-01-12, 23:45
Medlem
Citat:
Nå blir det jo interessant å se det neste trekket i saken.

Kanskje siktelsen mot RU henlegges.
Citera
2023-01-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har du en ide om hva det neste trekket blir?
En ørliten epost fra Motparten kanskje?

Epost fra angivelig ukjent motpart er neppe det første som kommer til å skje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in