2023-01-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Snakker du med deg selv?

Hva var det som var troverdig som Tyrkeren har sagt?
Citera
2023-01-12, 19:21
Medlem
Jeg vil påstå at politiet hadde hatt flere svar enn spørsmål om de slo seg litt løs i hue.

Når noen kjører på med de villeste greier og du føler deg utsatt for aktiv villedning, så bør du ikke være fremmed for å selv gjøre det samme når det er noe du ikke helt finner svaret på. Og kanskje finner du nettopp svaret på.

Svarene behøver ikke være avgjørende for oppklaring, men det kan definitivt gjøre at man får litt mer oversikt over både det ene og det andre. Hva som kan «arkiveres» og hva som kan lede til noe om man tenker enda litt videre for eksempel.
Citera
2023-01-12, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva var det som var troverdig som Tyrkeren har sagt?
Nå tabbet du deg ut.
Citera
2023-01-12, 19:34
Medlem
Citat:
Nå tabbet du deg ut.

Ok, du synes han er troverdig bare for å ha noe å fortelle altså.
Citera
2023-01-12, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg vil påstå at politiet hadde hatt flere svar enn spørsmål om de slo seg litt løs i hue.

Når noen kjører på med de villeste greier og du føler deg utsatt for aktiv villedning, så bør du ikke være fremmed for å selv gjøre det samme når det er noe du ikke helt finner svaret på. Og kanskje finner du nettopp svaret på.

Svarene behøver ikke være avgjørende for oppklaring, men det kan definitivt gjøre at man får litt mer oversikt over både det ene og det andre. Hva som kan «arkiveres» og hva som kan lede til noe om man tenker enda litt videre for eksempel.
Var det ikke det den forrige etterforskningsledelsen gjorde ? Nei, mann skal gå metodisk til verk, ikke sitte å finne på fantasifulle teorier å så prøve bevise at de er sanne.

Du har vel hørt at en idiot kan spørre mer enn ti vismenn kan svare.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2023-01-12 kl. 19:54.
Citera
2023-01-12, 19:58
Avslutad
Citat:
Ok, du synes han er troverdig bare for å ha noe å fortelle altså.
Kan du ikke lese?

Jeg har forklart synspunktene mine i innlegget her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Ingen grunn for DEG å begynne og fantasere, dersom du kan lese.
Men...
Jeg forventer ikke å bli forstått, når major-i-tet1 lider av "å ikke-syndromet".
Citera
2023-01-12, 20:08
Medlem
Citat:
Kan du ikke lese?

Jeg har forklart synspunktene mine i innlegget her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Ingen grunn for DEG å begynne og fantasere, dersom du kan lese.
Men...
Jeg forventer ikke å bli forstått, når major-i-tet1 lider av "å ikke-syndromet".

Citat:
Jeg synes det nye vitnet virker sannferdig nok, utifra opplysningene som er gitt.

Så hvilke opplysninger har han gitt politiet som virker til å være sannferdig??

Sannferdig er et synonym til troverdig så det jeg skrev står seg.

Det er bare det at du ikke kan svare for deg, er bare nebbete og sint når du blir konfrontert med deg du skriver.
Citera
2023-01-12, 20:22
Avslutad
Citat:
Så hvilke opplysninger har han gitt politiet som virker til å være sannferdig??

Sannferdig er et synonym til troverdig så det jeg skrev står seg.

Det er bare det at du ikke kan svare for deg, er bare nebbete og sint når du blir konfrontert med deg du skriver.
Kanskje noen voksne kan lese innlegget for deg? For jeg begrunnet synspunktene mine i innlegget.

Innlegget ditt vitner om at du stiller spørsmål, til et innlegg, som allerede har gitt deg svaret på det du stiller spørmål om.

Hvis det var noe mer jeg ønsket å utdype, ville jeg skrevet dette.

Det er BARE DU som er nebbete. Bare fordi DU ikke tåler motgang. Jeg gidder ikke å kverulere med deg.

Det er saken som interesserer meg - ikke du. Det du driver med er villeding.

Innlegget mitt besto av mer enn den ene setningen du siterte. Få noen andre til å lese videre, hvis det tar for lang tid å lese selv.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-12 kl. 20:25.
Citera
2023-01-12, 20:24
Medlem
Citat:
Kanskje noen voksne kan lese innlegget for deg? For jeg begrunnet synspunktene mine i innlegget.

Innlegget ditt vitner om at du stiller spørsmål, til et innlegg, som allerede har gitt deg svaret på det du stiller spørmål om.

Hvis det var noe mer jeg ønsket å utdype, ville jeg skrevet dette.

Det er BARE DU som er nebbete. Bare fordi DU ikke tåler motgang. Jeg gidder ikke å kverulere med deg.

Det er saken som interesserer meg - ikke du. Det du driver med er villeding.

Ok, du vet ingen ting om hva han har sagt.

Han er troverdig bare for at du synes det.
Citera
2023-01-12, 20:35
Medlem
Citat:
Snakker du med deg selv?

Du hevder det er saken som interesserer deg, men dette er alt du greier å komme med. Tynne greier.

At TH ikke virker opptatt av hvordan flere ukjente patroner har havnet i huset hans er jo ganske spesielt.

Etter en alvorlig kriminell hendelse ville nok de fleste vært langt mer opptatt av dette enn en plankebit.
Men man skal jo ikke utelukke at den labre interessen skyldes at han vet hvordan patronene havnet der.
Citera
2023-01-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Du hevder det er saken som interesserer deg, men dette er alt du greier å komme med. Tynne greier.

At TH ikke virker opptatt av hvordan flere ukjente patroner har havnet i huset hans er jo ganske spesielt.

Etter en alvorlig kriminell hendelse ville nok de fleste vært langt mer opptatt av dette enn en plankebit.
Men man skal jo ikke utelukke at den labre interessen skyldes at han vet hvordan patronene havnet der.

Hvordan vet du at TH ikke er opptatt av det ? Fordi VG ikke har skrevet noe om det ?
Citera
2023-01-12, 20:51
Avslutad
Citat:
Ok, du vet ingen ting om hva han har sagt.

Han er troverdig bare for at du synes det.
Jeg har nevnt flere opplysninger i innlegget, som major-i-tet1 ikke visste, eller rettere sagt, som major-i-tet1 velger å ignorere.

Dersom du i tillegg leser artiklene jeg lenket til, fremkommer det flere interessante opplysninger.

De som er engasjerte nok, kan i tillegg selv søke seg frem til flere opplysninger om mannen.

Siste nyheter om saken, og TÖ (eks-agenten), er mye mer interessant enn denne stadige repeterende drittslengingen om Hagenfamilien, som kanskje er totalt fri for skyld i denne saken.

Det repeterende argumentet var tidligere at TH var siktet, og at politiet aldri tar feil.

Nå er flere siktede kommet til bords, og lyset har forlengst belyst tunnelen. Det gir ingen god grunn for tunnelsyn.

Personlig har jeg aldri hatt tunnelsyn. Derfor er all informasjon som kan belyse saken interessant for meg. Jeg har ikke behov for å konkludere. Hvordan kan jeg gjøre det, når politiet har flere opplysninger enn meg, og politiet selv meddeler oss, at de fremdeles etterforsker flere hypoteser.

Politiet har dessuten avslørt at de hele tiden har hatt flere hovedhypoteser. Der har jo også major-i-tet1 tatt feil, eller rettere sagt drevet med villeding.

Jeg vil at de/den skyldige blir avslørt og straffet - ikke flere justismord.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-12 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in