Citat:
Ursprungligen postat av
Formann
Ok, du vet ingen ting om hva han har sagt.
Han er troverdig bare for at du synes det.
Jeg har nevnt flere opplysninger i innlegget, som major-i-tet1 ikke visste, eller rettere sagt, som major-i-tet1 velger å ignorere.
Dersom du i tillegg leser artiklene jeg lenket til, fremkommer det flere interessante opplysninger.
De som er engasjerte nok, kan i tillegg selv søke seg frem til flere opplysninger om mannen.
Siste nyheter om saken, og TÖ (eks-agenten), er mye mer interessant enn denne stadige repeterende drittslengingen om Hagenfamilien, som kanskje er totalt fri for skyld i denne saken.
Det repeterende argumentet var tidligere at TH var siktet, og at politiet aldri tar feil.
Nå er flere siktede kommet til bords, og lyset har forlengst belyst tunnelen. Det gir ingen god grunn for tunnelsyn.
Personlig har jeg aldri hatt tunnelsyn. Derfor er all informasjon som kan belyse saken interessant for meg. Jeg har ikke behov for å konkludere. Hvordan kan jeg gjøre det, når politiet har flere opplysninger enn meg, og politiet selv meddeler oss, at de fremdeles etterforsker flere hypoteser.
Politiet har dessuten avslørt at de hele tiden har hatt flere hovedhypoteser. Der har jo også major-i-tet1 tatt feil, eller rettere sagt drevet med villeding.
Jeg vil at de/den skyldige blir avslørt og straffet - ikke flere justismord.