[quote=Eskalera|83076754]
När någon åtalar men tills dess vete fan annat än på så sätt att varken Sjöberg eller Sara någonsin mer kommer kunna gå säkra i Sverige.
Inte ens efter 15 år om sajten skulle stängas idag. Det kommer alltid finnas folk som är beredda till hämnd.
Jag uppmuntrar inte till något kriminellt, utan bara för att det är så som sanningen förmodligen är och blir mer och mer för varje uthängd gädda. Varje gädda genererar i genomsnitt nog ytterligare 1,5 potentiell dödlig fiende.
Tänk blodshämnden i de barn/tonåringar som pga dumpen behöver växa upp utan pappor som de alla gånger fortfarande älskar.
Däremot när de jagar folk med mobilkameror så finns grund för envarsgripande. Sjöbergs arm i polisgreppet, ner till marken med honom och genast tillkalla polis för misstänkt ofredande. Stenhårt judogrepp tills polis anländer.
Inte ens efter 15 år om sajten skulle stängas idag. Det kommer alltid finnas folk som är beredda till hämnd.
Jag uppmuntrar inte till något kriminellt, utan bara för att det är så som sanningen förmodligen är och blir mer och mer för varje uthängd gädda. Varje gädda genererar i genomsnitt nog ytterligare 1,5 potentiell dödlig fiende.
Tänk blodshämnden i de barn/tonåringar som pga dumpen behöver växa upp utan pappor som de alla gånger fortfarande älskar.
Citat:
Jag tycker att väldigt många fälls för pedofilbrott jämfört med annan kriminalitet.
Citat:
Just när det gäller att "råka" parkera bilen bakom och "låsa in gäddan" så är det omoraliskt men det skulle alltid gå att bortförklara.Däremot när de jagar folk med mobilkameror så finns grund för envarsgripande. Sjöbergs arm i polisgreppet, ner till marken med honom och genast tillkalla polis för misstänkt ofredande. Stenhårt judogrepp tills polis anländer.