2023-01-11, 14:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Bedragaren Sara är igång igen.
För att lyssna på senaste ljudklippet så startar man ett abonnemang som kostar 298kr/mån. Börjar swishen sina?

Har du tryckt på deras reklam nu igen?
Citera
2023-01-11, 14:30
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
What? Vilket företag står som säljare?

Det är en av reklambannersen. Det är mig veterligen ingen dumpenfil. Snarare har användaren här inte förstått vad som är reklam o inte
Citera
2023-01-11, 14:31
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
What? Vilket företag står som säljare?
Nordstar Media.
Citera
2023-01-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det är en av reklambannersen. Det är mig veterligen ingen dumpenfil. Snarare har användaren här inte förstått vad som är reklam o inte
Aha så kan det vara.
Citera
2023-01-11, 14:32
Medlem
Citat:
Bedragaren Sara är igång igen.
För att lyssna på senaste ljudklippet så startar man ett abonnemang som kostar 298kr/mån. Börjar swishen sina?

Booooooomer
Citera
2023-01-11, 14:32
Medlem
Citat:
Nordstar Media.
Säker på att du inte missförstått?
Citera
2023-01-11, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Inte så konstigt att man vill smutskasta, då Dumpens affärsidé är att smutskasta. De får också tåla det då. Men de blir djupt sårade när de blir smutskastade av andra media som ex v ETC. Detta skickar signaler om desperation.

Föreningen Dumpens ekonom hänger visst ihop med privatpersonerna, Sara har personligen kontot för gåvor. Kansliet är hemma hos Patrik, där finns förmodligen dokumentationen som hör till föreningen Dumpen. Det finns större möjligheter att fuska i en förening, av den anledningen bör det vara förtroendeingivande personer i föreningen, men de gör revisioner i föreningar så det är riskabelt, de är hårda går igenom bokföringen noga.

Föreningen har ingen information om hur man blir medlem, det ska de ha. Som medlem ska man kallas till årsmöte, och man ska få om man begär dagordning och ekonomisk redovisning utlämnade i god tid, på mejl, post, eller hämtas direkt. Som medlem ska man ha insyn i ekonomin, dock inte enskilda poster utan en sammanställning och revisorns underskrift ska man få se. Medlemmar har rätt att skriva motioner och de tas upp på årsmötet. Medlemmarna röstar för ansvarsfrihet för styrelsen på årsmötet, därmed kan inte styrelsen klandras för det gångna året. Årsmötet leds inte av ordföranden i föreningen då det blir jäv.

Du pratar uttrycket affärsidé, som att detta är en lukrativ business, vad är det du yrar om?

Man kan vara redovisningsekonom för ett eller flera bolag, även om det finns en intressekonflikt, finns ingenting som säger att du inte kan vara kompis med bolagstecknare du redovisar för.
Ditt yrke och rykte står på spel skulle du inte sköta dina åtaganden, dessutom åker du dit på det oftast.

Kan inte så mycket om föreningar så kommer inte kommentera din sista kolumn tyvärr.
Men vill du bli medlem så kan du väl fråga hur?

Citat:
Ursprungligen postat av ronu
Så är det men det finns mängder av sysslolösa advokater runtom i Sverige som skulle kunna driva mål efter mål i hamn.

Antingen Jk eller de förtalade som initierar åtal men inget hindrar att de förtalade kontaktas och uppmuntras till detta av egentligen vem som helst.

Jag struntar i vilket förutom att jag inte gillar att man slår på svaga. Lika vidrigt som det är att försöka förgripa sig på barn är det att stampa på försvarslösa.

Jag förstå inte hur man kan vara så rutten i själen till att vilja sponsra sådant. Att man gör det som PoS är en sak. I mina ögon är moraliskt hyfsat oskyldiga. Det blir dock naturligt att man pratar om dessa när tråden handlar är sådan och upplägget utformat på så sätt.

Men att förmögna sponsrar sadism för nöjes skull... För sådana personen finns en särskild plats i helvete. Det är min fasta övertygelse som troende.

Sätt igång.
Senast redigerad av Flashbckguru 2023-01-11 kl. 14:35.
Citera
2023-01-11, 14:45
Bannlyst
De flesta här inne roar sig över att män får sina liv förstörda och blir psykiskt nedtryckta av både Sara och Patrik vid konfrontationer.Fast den där Tweedy va en av de få som inte lät sig tryckas ner och va dryg tillbaka man märkte hur lack Patrik va i slutet på den den videon över att han inte kunde trycka ner honom psykiskt.

På tik tok laddas det till och från upp skämt vidios om dumpen.Vissa kanske undrar varför frågan är om det kan vara så att dumpen faktiskt är ett skämt?Enda anledningen till att Johanna 14 skulle vilja träffa Karl Bertil 68 skulle vara hot eller betalning.Annars existerar inte det scenariot som dumpen hävdar att det gör.
Citera
2023-01-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
De flesta här inne roar sig över att män får sina liv förstörda och blir psykiskt nedtryckta av både Sara och Patrik vid konfrontationer.Fast den där Tweedy va en av de få som inte lät sig tryckas ner och va dryg tillbaka man märkte hur lack Patrik va i slutet på den den videon över att han inte kunde trycka ner honom psykiskt.

På tik tok laddas det till och från upp skämt vidios om dumpen.Vissa kanske undrar varför frågan är om det kan vara så att dumpen faktiskt är ett skämt?Enda anledningen till att Johanna 14 skulle vilja träffa Karl Bertil 68 skulle vara hot eller betalning.Annars existerar inte det scenariot som dumpen hävdar att det gör.

Och du har bevisats ha fel flera gånger här inne med det påståendet, sluta återcirkulera dina två till tre ämnen här i hopp om att indoktrinera någon till att tro som dig. Du har fel.
Citera
2023-01-11, 14:52
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Varför är det aldrig nån gädda som biter tillbaka? Hade jag blivit uthängd som dom så hade jag lockat ut Sara och Patrik med nya riktigt snuskiga chattar. Sen skulle jag skjuta båda två i knäskålarna,hehe.
Vem av gäddorna tror ni kommer att hämnas? Vem av gäddorna hade varit roligast att se gå helt loco?
Jag hade velat se Lennart.
Citera
2023-01-11, 14:59
Medlem
Citat:
Varför är det aldrig nån gädda som biter tillbaka? Hade jag blivit uthängd som dom så hade jag lockat ut Sara och Patrik med nya riktigt snuskiga chattar. Sen skulle jag skjuta båda två i knäskålarna,hehe.
Vem av gäddorna tror ni kommer att hämnas? Vem av gäddorna hade varit roligast att se gå helt loco?
Jag hade velat se Lennart.

Därför att varenda en har varit en ynkrygg som bara är Allan ballan bakom skärmen.

Dom pallar bara att vara tuffa på Kik och här på Flashback.
Citera
2023-01-11, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Du pratar uttrycket affärsidé, som att detta är en lukrativ business, vad är det du yrar om? Sätt igång.
Det handlar om att näthatare dag efter dag, år efter år, sitter och kåtar upp sig i andras misär eftersom deras egna själar är fallfärdiga och de inte är långt ifrån att ta till repet.
Är det min uppgift att strida för Sveriges rättssäkerhet, vara riddaren för det ruttna äpplet i korgen... Som om jag inte skulle ha andra saker att göra och bry mig om eller som om jag skulle bli lycklig eller sjunga hurra hurra om dumpen stängdes.

Åt skogen med allt men om man inte tycker som jag, så är det uselt och fegt att ingen tar tag i frågan. Finns det inte bättre lämpade aktörer än random privatpersoner i diskussionsforum för ändamålet? Sverige är sjukt. Riktigt riktigt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in