2023-01-11, 15:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Varför är det aldrig nån gädda som biter tillbaka? Hade jag blivit uthängd som dom så hade jag lockat ut Sara och Patrik med nya riktigt snuskiga chattar. Sen skulle jag skjuta båda två i knäskålarna,hehe.
Vem av gäddorna tror ni kommer att hämnas? Vem av gäddorna hade varit roligast att se gå helt loco?
Jag hade velat se Lennart.
När de parkerar bakom, och när de släppt gäddan kan denne parkera bakom Sara låsa och gå. Anmäler de så är det bara anmäla tillbaka för den första inlåsningen.
Citera
2023-01-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När de parkerar bakom, och när de släppt gäddan kan denne parkera bakom Sara låsa och gå. Anmäler de så är det bara anmäla tillbaka för den första inlåsningen.

Av personlig erfarenhet så vet jag att du snackar skit i vanlig anda.

Jag har personligen hamnat i en tvist med en idiot när jag felparkerade pga felaktiga linjer. Då låste jag oavsiktligt in honom medan han var och handlade. Jag i min brådska såg inte ens hans fordon, men så klart glasklart när jag väl var tillbaka några minuter senare. Han var i samtal med polisen, jag med via hans telefon där jag förklarade läger som var.
Fick en uppmuntran att vara mer noggrann. Dessutom var parkeringen privat, där kunde inte polisen bötfälla.

Det gjorde idioten ursinnig, varpå han följde efter mig och låste in min bil i flera timmar på kommunens mark.
Polisen kom och bötfällde stackarn för felparkering.

Vad ska du anmäla för då? Du har tänkt hårt här förstår jag, egenmäktigt förfarande kanske?

Skrattar alltid, oavsett vilken tråd på flashback, när lagdetektiverna kommer fram och lusläser en rad ur en lagmening, och är experter.
Citera
2023-01-11, 15:15
Medlem
https://www.kentonline.co.uk/kent/news/amp/inside-the-shadowy-and-controversial-world-of-paedophile-hun-258338/

Ni får läsa själva.

Ett citat:

” And a new wave of hunters are doing “more harm than good,” allowing suspects to walk free, “because they carry out stings high or drunk or don’t know the law,” she said”

Dra era egna slutsatser. Som jag skrev igår, dom är påtända vid varje konfrontation. Kan ingen förneka. S&P är precis lika labila som dom som exponeras. Som att välja mellan pest och kolera.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-11 kl. 15:25.
Citera
2023-01-11, 15:15
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Har det här nämnts i tråden? Publicerades igår:
https://dumpen.se/2023/01/10/nu-ar-det-slut-med-hjartan-pa-skolan-i-lilla-vislanda/

Jag kollade nyheterna i Småland och hittade det här. Relaterat?
https://www.smp.se/alvesta/personal-pa-alvestaskola-stangs-av-utreds-for-sexuellt-ofredande-mot-elever-jag-ar-bedrovad

https://sverigesradio.se/artikel/skolanstallda-i-alvesta-kommun-avstangda-misstanks-for-olamplig-kontakt-med-barn

Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ja måste vara det. Lite underligt att Dumpen inte lagt ut identitet än, eller har de det?

Om det skedde i måndags så bör ju en konfrontationsvideo vara på gång. Eller är texten på Dumpen allt vi får från fångsten? Kanske aldrig konfronterat själva utan bara skickat vidare.

Låter som ett bra napp hur som helst.
Citera
2023-01-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronu
Det handlar om att näthatare dag efter dag, år efter år, sitter och kåtar upp sig i andras misär eftersom deras egna själar är fallfärdiga och de inte är långt ifrån att ta till repet.
Är det min uppgift att strida för Sveriges rättssäkerhet, vara riddaren för det ruttna äpplet i korgen... Som om jag inte skulle ha andra saker att göra och bry mig om eller som om jag skulle bli lycklig eller sjunga hurra hurra om dumpen stängdes.

Åt skogen med allt men om man inte tycker som jag, så är det uselt och fegt att ingen tar tag i frågan. Finns det inte bättre lämpade aktörer än random privatpersoner i diskussionsforum för ändamålet? Sverige är sjukt. Riktigt riktigt illa.

Är du en klanderfri person så hamnar du inte på Dumpen, blir inte avlyssnad av FRA, stoppas inte av polisen varje dag osv osv. Så jag bryr mig inte om din "dygdsignalering" som du håller på med.

Jag är långt ifrån vad du beskriver som näthatare, och inte heller har jag nära till repet eller har ett ruttet liv för den delen så att repet ens är ett ämne. Jag har ett städat liv, väldigt god ekonomi och vet vad rätt och fel är, och jag njuter så in i helvete när någon idiots ansikte dyker upp på Dumpen, det är självförvållat.

Vi är ca 10.5 miljoner i Sverige, varav 5.2 miljoner ungefär är män. Det är hittills 182 gäddor som publicerats och några extra är på krokarna inom kort.
Alla dessa är klanderfria män som hamnat på spindelnätet. Mycket märkligt resonemang du försöker föra.
Citera
2023-01-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om det skedde i måndags så bör ju en konfrontationsvideo vara på gång. Eller är texten på Dumpen allt vi får från fångsten? Kanske aldrig konfronterat själva utan bara skickat vidare.

Låter som ett bra napp hur som helst.

Ja bra napp. Polisen kanske utreder omkring det skedda?
Citera
2023-01-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
https://www.kentonline.co.uk/kent/news/amp/inside-the-shadowy-and-controversial-world-of-paedophile-hun-258338/

Ni får läsa själva.

Ett citat:

” And a new wave of hunters are doing “more harm than good,” allowing suspects to walk free, “because they carry out stings high or drunk or don’t know the law,” she said”

Dra era egna slutsatser. Som jag skrev igår, dom är påtända vid varje konfrontation. Kan ingen förneka.

Ja alltså du var tvungen att hitta en utrikes nyhetsblaska i hopp om att använda det som fakta?
Samma teori finns även i svenska nyhetssidor, du kunde lika gärna kopiera detta.
Citera
2023-01-11, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Ja alltså du var tvungen att hitta en utrikes nyhetsblaska i hopp om att använda det som fakta?
Samma teori finns även i svenska nyhetssidor, du kunde lika gärna kopiera detta.
Så om utrikes media är en blaska. Vad är då Dumpen? Du silar mygg och sväljer elefanter.
Citera
2023-01-11, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Och du har bevisats ha fel flera gånger här inne med det påståendet, sluta återcirkulera dina två till tre ämnen här i hopp om att indoktrinera någon till att tro som dig. Du har fel.

Nej
Citera
2023-01-11, 15:31
Avslutad
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera

Ni får läsa själva.

Ett citat:

Dra era egna slutsatser. Som jag skrev igår, dom är påtända vid varje konfrontation.
Jag blir förbannad på folk som tror att de är så viktiga och moraliska, och dessutom lever i en myt där de inbillar sig göra nytta.
Det enda de håller på med är att fegföljer den senaste trenden och flugan och trummar sig på bringan. Upp till 25 år, tja, för då är man omogen men sen blir det pinsamt alltsamman.

Har man inget bättre för sig när man är hela jäkla 60 bast GAMMAL som Sjöberg eller som den okända fjollan och spolingen Jan Emanuel som flyger runt i ett rymdskepp.

Bara lägg ner. Snälla. Jag skäms. Det är pinsamt. Väx upp.
Citera
2023-01-11, 15:34
Bannlyst
På tik tok hyllar vissa ”Tweedy” just nu och kallar han för sigma för hans klassiska kommentar.

Sara säger Du ska träffa en 14 åring.

Tweedy säger Ah soft..vart då någonstans?
Citera
2023-01-11, 15:35
Medlem
[quote=ronu|83076714]
Citat:
Jag blir förbannad på folk som tror att de är så viktiga och moraliska, och dessutom lever i en myt där de inbillar sig göra nytta.
Det enda de håller på med är att fegföljer den senaste trenden och flugan och trummar sig på bringan. Upp till 25 år, tja, för då är man omogen men sen blir det pinsamt alltsamman.

Har man inget bättre för sig när man är hela jäkla 60 bast GAMMAL som Sjöberg eller som den okända fjollan och spolingen Jan Emanuel som flyger runt i ett rymdskepp.

Bara lägg ner. Snälla. Jag skäms. Det är pinsamt. Väx upp.
Verkligheten kommer ikapp dom. Kan du försäkra dig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in