2023-01-11, 12:46
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosingen
Ja mycket underligt, jag fattar inte att pojkarnas pappa överhuvudtaget lämnade dem för att bli passade av Lukas, det borde han ha fattat inte var lämpligt. Sjuka typer alla i denna soppa.

Ja är det ingen som kan göra en sammanställning? Man blir helt utmattad av läsa om Mamman och de 4 karlarna!
Citera
2023-01-11, 12:47
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel00
Hon säger ingenstans i förundersökningen att hon skulle haft cancer. Däremot AdHd, EDS och en till diagnos som är maskad.
Borde inte en cancer diagnos tagits upp ?
Hon påstod sig på instagram ha diagnoserna:
Postural tachycardia syndrome (PoTS)
Ehlers-Danlos syndrom (EDS)
Myalgisk encefalomyelit (ME/CFS)
Cancer
Förlossningsdeppresioner
ADHD

Jo det tycker man ju förstås.
L tar väl upp det om jag inte minns helt snett.
Undra då vad det är för diagnos som är maskad.
Hennes instagram har jag inte sett.
Kanske googlat sig till diagnos
Citera
2023-01-11, 12:50
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Var i den texten säger man att dom kan vara hemma samtidigt?

Fast det stämmer, man har x antal dagar man kan ta ut samtidigt.
Citera
2023-01-11, 12:53
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ja det var ju inte hans barn som blev skadad.
Och förmodligen förstod han inte allvaret.

Jag förstår att du spekulerar i att Johan var tryggast för barnen. Som barnen kände sig trygg med. Då du inte var där så kan du ju endast spekulera och kommer med dina teorier..

Men såhär ligger det till:
I en grundläggande trygg anknytning så är barnen tryggast med sin biologiska förälder, inte med en främling första gången dom träffas.
Första gången dom träffas?
Vad babblar du om.
Citera
2023-01-11, 12:53
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel

Jag tror bipolär.
Citera
2023-01-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ja det var ju inte hans barn som blev skadad.
Och förmodligen förstod han inte allvaret.

Jag förstår att du spekulerar i att Johan var tryggast för barnen. Som barnen kände sig trygg med. Då du inte var där så kan du ju endast spekulera och kommer med dina teorier..

Men såhär ligger det till:
I en grundläggande trygg anknytning så är barnen tryggast med sin biologiska förälder, inte med en främling första gången dom träffas.

Står ju dessutom i ett av J förhör att fadern ringt honom då han fått sms av I att något hänt. I J:s utsaga i förhöret frågar ju fadern om han ska åka hem från jobbet varpå J svarar att han inte behöver det i nuläget.
Kollade även samtalsloggarna nyss, hon har ju ringt J 03.31
04.15
04.15
04.27

Hon smsar R 04.38 efter hon messat halva telefonboken OCH dessutom efter hon fått tag i J.

R ringer I 05,29 och därefter vet vi ju inte vad som sagts.

Är det inte lite märkligt att man gör den ansträngningen för att få tag i J för att sedan bara skicka ett sms till den verkliga fadern? Borde inte krutet varit på fadern. Typ först av alla?
Citera
2023-01-11, 13:00
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Det som är maskat är en psykiatrisk diagnos.
Hon nämner ingen cancerdiagnos nej.
Det gör Lukas.
Och Lukas har har svårt med sanningen om annat.
Så är Lukas ärlig eller hittar han på
Citera
2023-01-11, 13:05
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ska även tillägga på detta att man tidigare sagt att dom inte kunde prata med varandra så han satt bak i ambulansen och hon fram. Så hon hade inte behövt säga "tänkt för i helvete på vad du säger" då dom inte ens pratade med varandra under resan till sjukhuset av det jag har förstått.

Ingen har heller vittnat för att det skulle ha varit någon dispyt mellan dom eller han han skulle ha nämnt något om V*ktor.
Det hade dom märkt om L skulle ha blivit agiterad/upprörd och sagt något om otrohetsaffär.
Fel. L själv påstår att han under ambulansfärden säger att han "är alldeles för nykter för det här". Han nämner även I:s nya fling V. I tycker detta är olämpligt och någon gång under färden smsar hon då honom "tänk för helvete på vad du säger".
Citat:
Fhl Mm. Eeh, sen... vi har tittat lite i telefoner och sånt där. Hon skriver till dig då den 25:e efter att ni har... ambulans och allt börjar åka mot Stockholm då, att "tänk för helvete på vad du säger". Vad handlar det om?
L Hon satt fram i ambulans och pratade. Jag satt bak. Jag tyckte att livet sög för att jag hade precis sett min dotter dö i famnen och fått igång hennes hjärta. Då sade jag något om att jag är alldeles för nykter för det här eller vad jag sade.
Citat:
Fhl Nej, hon påtalar att det handlar om något bråk om V.
L Jag sade väl något (ohörbart 00.24.32) "du kan väl ringa och prata med din jävla V" eller något "istället för att bry dig om vad jag säger".
Citera
2023-01-11, 13:12
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det som är maskat är en psykiatrisk diagnos.
Hon nämner ingen cancerdiagnos nej.
Det gör Lukas.
Och Lukas har har svårt med sanningen om annat.
Så är Lukas ärlig eller hittar han på

Ah tack då vet jag.
Jo det har man ju märkt.
Gick tillbaka i tråden och kollade lite..
Är ju någon som påstår sig dejtat henne och nämner då cancer i lymfkötlarna.
Men sen också hurvida sant att hon verkligen hade alla diagnoser är ju ett frågetecken även för denna.
Citera
2023-01-11, 13:20
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Fel. L själv påstår att han under ambulansfärden säger att han "är alldeles för nykter för det här". Han nämner även I:s nya fling V. I tycker detta är olämpligt och någon gång under färden smsar hon då honom "tänk för helvete på vad du säger".

Men i förhör med I menar hon ju på att det var på sjukhuset hon sa så, att han börjat bråka om V och i samband med det sagt till läkarna hur mycket han behövde sprit..
Sen vem som har rätt ..
Citera
2023-01-11, 13:30
Medlem
Citat:
Men i förhör med I menar hon ju på att det var på sjukhuset hon sa så, att han börjat bråka om V och i samband med det sagt till läkarna hur mycket han behövde sprit..
Sen vem som har rätt ..

Precis! Något är riktigt skumt där!
Citera
2023-01-11, 13:33
Avslutad
Kan en adm lägga FUP i första inlägget i tråden?

Eller nån som vet vilket inlägg FUP ligger i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in