Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-11, 09:15
  #637
Medlem
DayNites avatar
Många frågar " hur kunde han"? " varför var han så äcklig?"
det är enkelt, han är som alla andra som vill tänja gränser, som vill se hur långt man kan få en kvinna att gå , det i sig ger en kick, en trigger

du kan skapa på konto på DS så förstår du bättre, där föregår väldigt mkt mera kinky saker än vad Calle höll på med, tycker det är är väldigt vanilj
att droga ner någon, nej, absolut inte

lite wet och någon gråter 20 år senare att dom blev tvingade, patetiskt
undrar vad Veronica Moser skulle tycka om grad av perverst?

det han gjorde var inget konstigt eller märkligt, men han råkade gilla filma det
Citera
2023-01-11, 09:33
  #638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Jag hade funderat på om du var den riktiga Carl Serung, men nu fattar jag att du bara är en fanboy

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung


Crowdfunding borde ju kunna funka? Vi borde kanske först kolla med Uppsala var dom tycker att den bör placeras? Jag är helt lost i Uppsala,men det måste ju finnas någon här som har koll?

Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Många frågar " hur kunde han"? " varför var han så äcklig?"
det är enkelt, han är som alla andra som vill tänja gränser, som vill se hur långt man kan få en kvinna att gå , det i sig ger en kick, en trigger

du kan skapa på konto på DS så förstår du bättre, där föregår väldigt mkt mera kinky saker än vad Calle höll på med, tycker det är är väldigt vanilj
att droga ner någon, nej, absolut inte

lite wet och någon gråter 20 år senare att dom blev tvingade, patetiskt
undrar vad Veronica Moser skulle tycka om grad av perverst?

det han gjorde var inget konstigt eller märkligt, men han råkade gilla filma det

Hur kunde han?
Det fanns ju en marknad för detta.
Det fanns folk som betalade för att köpa hans porrtidningar på postorder
(hans start med annonser på paket av gamla porrtidningar, annonser i kvällstidningarna, både de som tillverkade porrtidningarna och läste dom och tillät reklam i sina tidningar är medskyldiga och det är : money talks) (inte hans egna producerade porrtidningar utan uppköpta överblivna redan producerade porrtidningar)
Det fanns folk som betalade för att gå på hans natt/porrklubbar, det fanns finns folk som köpte/hyrde hans porrfilmer.
Det var ju inte bara Serung som drev detta utan en hel kedja.

Precis som att det i dag finns en uppsjö med folk som tjänar pengar på porr men med skillnaden att de i dag skapar en sida på "only fans" och filmar sig själva, ofta utan mellanhand.
Citera
2023-01-11, 09:41
  #639
Avstängd
Media har pratat med kvinnor som drabbats av porrens skitkultur, självklart är alla skadeglada när en producent dör i armod.
Det är jag med!
Citera
2023-01-11, 09:54
  #640
Avstängd
Någon som vet om han tillhör Lundin-släktet d v s de som äger Lundin-oil?
Citera
2023-01-11, 10:09
  #641
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Han drogade dom ju.
Drogade han dom, eller tillhandahöll han droger som var fritt att använda?

Du måste förstå att knulla är nice, men att knulla på knark är flera tiopotenser mer gött.
Citera
2023-01-11, 10:13
  #642
Medlem
olikafargers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Drogade han dom, eller tillhandahöll han droger som var fritt att använda?

Du måste förstå att knulla är nice, men att knulla på knark är flera tiopotenser mer gött.

Jag kanske ska spetsa din drink och smeta in dig i bajs? Samma tillvägagångssätt försvarar du ju på denna psykopat.
Citera
2023-01-11, 10:18
  #643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Någon som vet om han tillhör Lundin-släktet d v s de som äger Lundin-oil?
Nej, inte Lundin oil.
Citera
2023-01-11, 12:10
  #644
Medlem
526s avatar
Synd att han dog. Jag hade velat ge 1000 spänn för att pissa honom i munnen.
Citera
2023-01-11, 12:22
  #645
Medlem
Amazon-mannens avatar
En sann legend. Hans dödsdag borde banne mig bli nationell högtidsdag.
Citera
2023-01-11, 12:28
  #646
Medlem
grey.eagles avatar
Minns ett av ställena låg på Västmannagatan 59 tro ja till o med det var, var ett bygge de renoverade vinden där, intressant var att vi började 06,30, stället som låg i källaren stängde 08,00 kom ut ganska många skumma individer tillsammans med allsköns kvinnor i varierad berusningsgrad.

När de kom ut så var det mycket snack innan männen gjort klart med "köpet" då tjoades det på bygget.

Minns också Serungs röda Porsche stod utanför med ett antal p-lappar på.
Citera
2023-01-11, 12:31
  #647
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Jag kanske ska spetsa din drink och smeta in dig i bajs? Samma tillvägagångssätt försvarar du ju på denna psykopat.
Men det är ju det här som min fråga handlar om. Lurade han i folk droger, eller fanns dom bara tillgängliga? Att lura i folk droger utan deras vetskap och godkännande är givetvis förkastligt moraliskt och dessutom olagligt.

Men om det helt enkelt vara så att det fanns knark, och folk tog det av egen fri vilja, så har jag ingenting att säga eftersom det handlar om vuxna människor. Det vill säga människor som förväntas vara ansvariga för sina egna handlingar.
Men visa gärna var jag har påstått att jag tycker att det är okej att ge folk droger utan deras vetskap.
Citera
2023-01-11, 12:38
  #648
Medlem
pe11es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
Ja det är faktiskt märkligt att ingen tagit död på idioten.

Han hade väl polisbeskydd, många poliser som sprang på hans klubbar, det är inte bara idag de är lite tokiga.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-pa-porrklubb
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback