Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-11, 13:46
  #649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Han hade väl polisbeskydd, många poliser som sprang på hans klubbar, det är inte bara idag de är lite tokiga.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-pa-porrklubb
Ja jisses vilken korruption . . .
Citera
2023-01-11, 14:21
  #650
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinglaC
Media har pratat med kvinnor som drabbats av porrens skitkultur, självklart är alla skadeglada när en producent dör i armod.
Det är jag med!

Drabbats? Vad är det för jävla offerkofta? Det handlar om vuxna kvinnor som valt själva. Tycker du vi borde omyndigförklara kvinnor som varit med i Serungs filmer? Serung lyckades iallafall med något du inte lyckats med. Folk kommer ihåg honom.

Vila i frid kärlekskungen! Har jag vägarna förbi någon gång tänder jag ett ljus på graven eller i minneslunden.
Citera
2023-01-11, 14:24
  #651
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men det är ju det här som min fråga handlar om. Lurade han i folk droger, eller fanns dom bara tillgängliga? Att lura i folk droger utan deras vetskap och godkännande är givetvis förkastligt moraliskt och dessutom olagligt.

Men om det helt enkelt vara så att det fanns knark, och folk tog det av egen fri vilja, så har jag ingenting att säga eftersom det handlar om vuxna människor. Det vill säga människor som förväntas vara ansvariga för sina egna handlingar.
Men visa gärna var jag har påstått att jag tycker att det är okej att ge folk droger utan deras vetskap.
håller helt med ovan, stor skillnad om du går till ett ställe, du vet du ska spela in porrfilm, du skriver på att kontrakt, det finns droger, du tar dem frivilligt sen flippar och gör puckade saker

som att gå på krogen , bli lack för du dricker dig själv packad samt göra idiotiska saker i fyllan
för att sedan känna dig kränkt 20 år efter för du är kvinna

som allt annat är du en vuxen människa och bör stå för dina konsekvenser av dina handlingar, konsekvenstänk är en bra grej som barn lär sig tidigt
MEN
om någon lagt i saker i din drink, samt att du inte hade någon aning om att det skulle spelas in porrfilm, då är det en helt annat sak
Citera
2023-01-11, 14:44
  #652
Medlem
VAD KG VET SÅ KÖPTE HAN MED DJURPLÅGAREN DANNI
https://www.facebook.com/profile.php?id=100089301374311
__________________
Senast redigerad av kagelkung 2023-01-11 kl. 15:03.
Citera
2023-01-11, 14:47
  #653
Medlem
oj råkade bli capslock på mitt förra inlägg, det är för mina fingrar är formade som senapskone men hur som helst vet ni om denne som han skriver om i inlägget? Seriemördat djur och dömd ett gäng gånger? är de hon eller?
Kan nån säga?
Gjorde han de som dom pratade om när testamentet lästes?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089301374311

Dann* Kop*c * är lika med i

Här är länken om dramat dom hå¨ller på med idag iaf, nån som känner henne ? Hon är ju också från Skåne menar jag

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089301374311
Citera
2023-01-11, 16:02
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Drabbats? Vad är det för jävla offerkofta? Det handlar om vuxna kvinnor som valt själva. Tycker du vi borde omyndigförklara kvinnor som varit med i Serungs filmer? Serung lyckades iallafall med något du inte lyckats med. Folk kommer ihåg honom.

Vila i frid kärlekskungen! Har jag vägarna förbi någon gång tänder jag ett ljus på graven eller i minneslunden.


👍 RIP carl!
Citera
2023-01-11, 16:05
  #655
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Många frågar " hur kunde han"? " varför var han så äcklig?"
det är enkelt, han är som alla andra som vill tänja gränser, som vill se hur långt man kan få en kvinna att gå , det i sig ger en kick, en trigger

du kan skapa på konto på DS så förstår du bättre, där föregår väldigt mkt mera kinky saker än vad Calle höll på med, tycker det är är väldigt vanilj
att droga ner någon, nej, absolut inte

lite wet och någon gråter 20 år senare att dom blev tvingade, patetiskt
undrar vad Veronica Moser skulle tycka om grad av perverst?

det han gjorde var inget konstigt eller märkligt, men han råkade gilla filma det
V Moser är avliden även hon
Citera
2023-01-11, 17:21
  #656
Medlem
Man vet iaf att det kommer bli ett intressant knull med en man med Serungs rykte.

Galon-sex och grejer.

Jamen han prövade nog allt, snuskpellen.
Citera
2023-01-11, 17:42
  #657
Medlem
Serung är även erkänd som scat kung i ansedda tidningen Bild som tar upp Carls fantsstiska karriär
https://m.bild.de/news/ausland/news-...ildMobile.html
Citera
2023-01-11, 18:03
  #658
Medlem
folketsdomstols avatar
Han hade en sjuk förmåga att återkomma ständigt till ett exklusivt solarium på Sveavägen där han ägnade sig åt att ligga och runka medans han solade och sprutade ner solariet, då han visste att tjejerna som jobbade där blev tvungna att städa upp det han kletat ned!
Citera
2023-01-11, 18:04
  #659
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men det är ju det här som min fråga handlar om. Lurade han i folk droger, eller fanns dom bara tillgängliga? Att lura i folk droger utan deras vetskap och godkännande är givetvis förkastligt moraliskt och dessutom olagligt.

Men om det helt enkelt vara så att det fanns knark, och folk tog det av egen fri vilja, så har jag ingenting att säga eftersom det handlar om vuxna människor. Det vill säga människor som förväntas vara ansvariga för sina egna handlingar.
Men visa gärna var jag har påstått att jag tycker att det är okej att ge folk droger utan deras vetskap.


Men eget ansvar till trots så är man ju ett riktigt jävla svin om man ens försöker få någon att gå med på skruvade sexuella grejer man vet att den egentligen inte vill, genom att utnyttja svagheter och beroenden.

Vet inte om det var så Calle gjorde, men det ser inte så snyggt ut att spela in porrfilmer med nästan medvetslösa kvinnor. Fanns en smårolig bild på internet med citat från Carl Serung typ "Nae, det förekommer inte några droger på mina inspelningar" ihop med bilder på deckade kvinnor från just dessa. Någon som vet vilken bild jag menar? Tror den kom härifrån Flashback

Han såg rätt snäll och söt iofs så kan säkert bli en stilig staty...
Citera
2023-01-11, 18:38
  #660
Medlem
Finns det nån här som har hans filmer? Så man kan få se hans omtalade verk. Jag hittade en igår som var sjukt tråkig, och skabbig. Nån tjej som har sex med en massa snubbar, för att sen bli urinerad på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback