2023-01-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Det är brottsprovokation, utpressning och förtal dom ägnar sig åt. Jag har kontaktat en jurist som kommer att driva det här till rättslig prövning och se till att dom kommer få stänga ner sidan. Jag har ekonomiska resurser så det räcker och blir över och jag ska se till att sidan stängs ner, one way or another.

Ha ha ha!! Du är jätterolig fast du inte förstår det själv. Vaknade den här drivkraften före eller efter du blev Dumpad?
Citera
2023-01-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja, har ingen koll på Saras tidigare liv (bortsett från den ymniga floran av domar), men Putrik verkar vara en rätt så typisk "före detta elit-idrottare", vilka från vaggan har vant sig vid, att "andra tar hand om det som inte är roligt". Det "verkliga livet" verkar de ha svårt att komma överens med. Såg för en tid sedan en f.d. professionell bollförflyttare beklaga sig över, att hen inte visste hur man kokar ett ägg, hur man handlar mat, hur man åker buss, etc. Ett reportage av "hon Mannheimer" avslöjade, att en f.d. världsberömd professionell förflyttare av en gummitrissa hade ungefär samma besvär efter den professionella karriären. Ett par av momenten var, att "idolen" inte kunde skala en lök och icke heller bre' en smörgås...

Lågbegåvad kvasipsykolog sökes, läs Brooz. Det räcker bra med att Patrik varit världens bäste höjdhoppare, att han föreläser, skriver litteratur och fångar gäddor. Han har ingenting att bevisa för dig din pinsamma sopa.
Citera
2023-01-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Nyfiken varför skatan har slutat skriva i tråden?
Måste finnas en anledning. Backlash?

Sara har inte slutat posta helt men skrev att hon inte är så aktiv här längre. För mycket personangrepp så Facebookgruppen med tanterna lockar mer. Där kan hon även stänga av personer med fel åsikter.

Dock smygläser hon samt har några underhuggare som håller ställningarna.
Citera
2023-01-10, 21:16
Bannlyst
Scenarion som dumpen hävdar sker i verkligheten gör faktiskt inte det.Och 14 åriga tjejer eller killar är inte intresserad av att träffa Bert 62 med öl mage.Kanske grannen som är 25 och håller på med musik.

Dumpen handlar mest om moral och inget annat. Tonåringar vet sitt sexuella värde och skulle inte ens gå med på att träffa en så pass mycket äldre man utan betalning eller under hot.Dumpen är helt poänglöst de hjälper inga riktiga offer faktum är att de gör det bara lättare för de riktigt farliga pedofilerna.
Citera
2023-01-10, 21:24
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Scenarion som dumpen hävdar sker i verkligheten gör faktiskt inte det.Och 14 åriga tjejer eller killar är inte intresserad av att träffa Bert 62 med öl mage.Kanske grannen som är 25 och håller på med musik.

Dumpen handlar mest om moral och inget annat. Tonåringar vet sitt sexuella värde och skulle inte ens gå med på att träffa en så pass mycket äldre man utan betalning eller under hot.Dumpen är helt poänglöst de hjälper inga riktiga offer faktum är att de gör det bara lättare för de riktigt farliga pedofilerna.

Det finns säkert tonåringar från trassliga förhållanden, drogberoende eller som har självskadebeteende (som kan ha orsakats genom tidigare övergrepp) som kan hamna i klorna på sådana här personer.
Citera
2023-01-10, 21:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det finns säkert tonåringar från trassliga förhållanden, drogberoende eller som har självskadebeteende (som kan ha orsakats genom tidigare övergrepp) som kan hamna i klorna på sådana här personer.
Varför skulle de välja en 60-årig snuskgubbe när de kan få en 20-årig hunk? Att välja snuskgubben låter ju som renodlat självplågeri, och de skulle ju i princip lika gärna kunna äta bajs eller bränna sig med cigaretter.
Citera
2023-01-10, 21:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du inser att om du kör på ett barn i trafiken så är det i princip alltid ditt ansvar och inte barnets.
Det vet jag, förstår anledningen, detta fråntar mig inte ansvar att lära trafik, och inte främst för att följa lagen. Jag struntar i princip i lagen utan motiveras av de risker lagarna vill minimera, de blir ett rättesnöre och motiveras inte just av lagbrottet.

Tycker inte det är okej att jaga efter barn, vare sig det finns lagar om det eller inte. Ett problem med debatten är att den signalerar att bara barnet är 15 så är det helt okej. Anser att upp till 21 år bör de lämnas ifred, inser när jag skriver detta att när jag träffade min fru så var det ett gränsfall.
Citera
2023-01-10, 22:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det vet jag, förstår anledningen, detta fråntar mig inte ansvar att lära trafik, och inte främst för att följa lagen. Jag struntar i princip i lagen utan motiveras av de risker lagarna vill minimera, de blir ett rättesnöre och motiveras inte just av lagbrottet.

Tycker inte det är okej att jaga efter barn, vare sig det finns lagar om det eller inte. Ett problem med debatten är att den signalerar att bara barnet är 15 så är det helt okej. Anser att upp till 21 år bör de lämnas ifred, inser när jag skriver detta att när jag träffade min fru så var det ett gränsfall.
Varför babblar du dom att barn ska lära sig och om var ansvaret ligger.
Gäddor ska ge fan i barn och ansvaret är enbart gäddornas.
Citera
2023-01-10, 22:09
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Varför babblar du dom att barn ska lära sig och om var ansvaret ligger.
Gäddor ska ge fan i barn och ansvaret är enbart gäddornas.
Det beror på vad målet är. Om målet är att minimera antalet möten mellan snuskgubbar och tonåringar så är det givetvis bäst att lära båda dessa grupper att ge fan i varandra. För att fortsätta jämförselsen med trafiken: Minst olyckor blir det givetvis om både bilisten och ungen ser sig för och följer trafikreglerna. Det skall inte ens behöva sägas att det är bättre att lära ungen att se sig för än att lära den att allt ansvar vilar på bilisterna.
Citera
2023-01-10, 22:11
Medlem
Har funderat på en intressant fråga. Dumpen har mig veterligen inget kontor.

Men vad säger deras internetleverantör om dom sexchattar? För det gör dom onekligen.

Borde dom inte bli portade? Bannade.

Ni människor får tänka utanför boxen. Jag tänker inte utanför boxen, jag har slängt bort boxen.

Sedan har det varit lite inlägg om att Dumpen skulle få tag i IP adresser. Det kan ni fett glömma.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-10 kl. 22:16.
Citera
2023-01-10, 22:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det beror på vad målet är. Om målet är att minimera antalet möten mellan snuskgubbar och tonåringar så är det givetvis bäst att lära båda dessa grupper att ge fan i varandra. För att fortsätta jämförselsen med trafiken: Minst olyckor blir det givetvis om både bilisten och ungen ser sig för och följer trafikreglerna. Det skall inte ens behöva sägas att det är bättre att lära ungen att se sig för än att lära den att allt ansvar vilar på bilisterna.
Nej inte alls.
Det räcker med att gäddorna lär sig att ge fan i barn så är det problemet löst.
Dom som inte gör det ska hängas ut så andra varnas.
Citera
2023-01-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Sara har inte slutat posta helt men skrev att hon inte är så aktiv här längre. För mycket personangrepp så Facebookgruppen med tanterna lockar mer. Där kan hon även stänga av personer med fel åsikter.

Dock smygläser hon samt har några underhuggare som håller ställningarna.
Så hur får underhuggarna betalt?
Man kan inte bara betala ut pengar utan att redovisa det. Min förnimmelse är S&P kommer torska för skattebrott.
Skattebrott är värre än mord i Sverige. Då är man i riktig knipa. Förtal bleknar i jämförelse.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-10 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in