2023-01-10, 16:17
Medlem
Svenskar eller iranier som försöker leka svensk? Som Hanif Bali.
Citera
2023-01-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Jösses, klart som fan att du ska ha mycket skit för dina åsikter, du är ju helt felnavlad människa!

Vila i frid, stackars lille pojke <3

Sist jag pillade bort navelluddet var den på rätt ställe.

Jag kanske har fel i just det här fallet det är möjligt men den som inte ser att en del kvinnor genom sitt sätt kan driva män till oförlåtliga handlingar har inte koll på hur könen funkar. Tyvärr kommer den här trenden inte att brytas då kvinnan alltid utmålas som offer och mannen som förövare, med en nyktrare syn skulle en del såna här vidriga händelser aldrig inträffa. Det är min åsikt.

Sen finns det många där ute som är olämpliga föräldrar tyvärr.
Senast redigerad av Psykbryt76 2023-01-10 kl. 16:25.
Citera
2023-01-10, 16:25
Medlem
Mentalstyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Har du ens läst något i denna tråd din jävla nöt?

Ja, det har jag.

Jag har läst dokumentet från Tingsrätten där Socialtjänstens utredningar och rekommendationer ligger som beslutsunderlag.

Pojken var rädd för sin pappa och ville inte åka till honom. Soc rekommenderade samtalsstöd som enda insats. Nu är pojken död.
Citera
2023-01-10, 16:31
Medlem
Mentalstyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nu är det ju familjerätten som tilldömer umgänge eller inte!! Inte socialtjänsten!

Det har jag inte sagt heller. Socialtjänstens utredningar och rekommendationer ligger till grund för rättens beslut.
Citera
2023-01-10, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Haha du har ingen aning, (Hässelby, Gravt psykiskt sjuk neger som kastar ut sin ungar från fönstret)

Vill du ha mera exempel kan jag skicka dom till dig i PM. Kom inte och påstå att svenskar dödar sina barn mer än vad invandrare gör, för då ljuger du helt enkelt.

mvh

Aha, så ett axplock av individuella brott väger tyngre än statistik alltså? Intressant. Ska bli kul att se om det funkar lika bra som motargument när statistik som rör invandrare läggs fram.
Citera
2023-01-10, 16:40
Medlem
Är inte chockad att något sånt här sker. Särskilt angående vårdnadstvisten. Känner några som aldrig får träffa deras barn då mamman vann vårdnadstvisten. Några som inte är lämpade att ha barn, och vissa som är lämpade men mamman är rent utav en manipulerande psykopat. Exempel visade det sig att när en kompis trodde att han sms:ade sitt barn under en längre tid var det egentligen mamman som skrev och läste allting. Allt för att få barnet att tro att pappan inte ville prata med barnet, och slutade med att barnet började att hata pappan.
Citera
2023-01-10, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueknegare123
Är inte chockad att något sånt här sker. Särskilt angående vårdnadstvisten. Känner några som aldrig får träffa deras barn då mamman vann vårdnadstvisten. Några som inte är lämpade att ha barn, och vissa som är lämpade men mamman är rent utav en manipulerande psykopat. Exempel visade det sig att när en kompis trodde att han sms:ade sitt barn under en längre tid var det egentligen mamman som skrev och läste allting. Allt för att få barnet att tro att pappan inte ville prata med barnet, och slutade med att barnet började att hata pappan.

Ovan är jätte förekommande här i Sverige tyvärr, minns nu hon som tog självmord med sina barn vid tågspåret. Det handlade också om en vårdnadstvist. Känner många som går igenom detta just nu, att mamman till barnet gör allt för att sabotera relationen mellan pappa och barn malicious mother syndrome och parental alienation syndrome kallas det för och det har gjorts mycket studier kring detta.

Tragiskt!
Citera
2023-01-10, 16:58
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueknegare123
Jag tror (iaf hoppas) att de flesta är medvetna om hur enkelt det är för en kvinna att ljuga sig till ensam vårdnad om det är vad hon är ute efter. Men jag förstår inte vad dessa inlägg har i denna tråd att göra. Här handlar det om en snubbe som dränker sin 8-åriga son.

Oavsett vad den här mamman har gjort så finns det inget som rättfärdigar det eller skapar förmildrande omständighetet för pappan.

Pappan är ett jävla retard, om möjligt så måste han ut ur landet alt sitta inlåst resten av sitt liv. Vilket jävla avskum till människa, dra åt helvete säger jag bara.
Citera
2023-01-10, 17:10
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemvandaren
Tjeckien.

Det var fel. Svaret var Iran, som mycket riktigt ligger i Asien.
Citera
2023-01-10, 17:10
Medlem
OM det som står i tråden stämmer .SKÖNT att han inte lyckades med att ta den enkla vägen .

Hans tid i fängelse lär inte bli någon dans på rosor .

Det kan inte finnas något som dom intagna ogillar mer än fegisar som ger sig på småbarn ?🙄 Det här är fan värre än en golare om man har lite ryggrad.
Citera
2023-01-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Fy fan så jävligt. Lider med mamman. Alla eventuella förmildrande åsikter angående pappans agerande är bevisligen helt ogrundade; det spelar helt enkelt ingen roll vad som föregått det här. Dödar man sitt eget barn är man uppenbart sjuk i huvudet och indikerar att det knappast är vårdnadstvisten som är problemet utan snarare symptomet.

Det är inte normalt att barn är rädda för sina föräldrar, är de rädda tyder det starkt på att det faktiskt är något som inte är riktigt som det ska. Även om det såklart finns fall där föräldrar i en vårdnadstvist ljuger eller överdriver.

Frågan är också hur man undviker liknande händelser i framtiden, där det egentligen kanske är bara den närmaste familjen som känner personen bakom fasaden. Jag tror tyvärr att vi får se människans begränsningar här och kommer att behöva screena många fler fall med AI-kompetens. Det innebär i sig andra problem, men jag tror nog att det fanns tillräckligt många tecken på psykisk stollighet här för att en AI-robot tvärsäkert sagt nej till att barnet skulle spendera tid med pappan på egen hand.
Jaha det tänkte du?
Vad annat har du aspat kring idag?
Citera
2023-01-10, 17:17
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Fy fan så jävligt. Lider med mamman. Alla eventuella förmildrande åsikter angående pappans agerande är bevisligen helt ogrundade; det spelar helt enkelt ingen roll vad som föregått det här. Dödar man sitt eget barn är man uppenbart sjuk i huvudet och indikerar att det knappast är vårdnadstvisten som är problemet utan snarare symptomet.

Det är inte normalt att barn är rädda för sina föräldrar, är de rädda tyder det starkt på att det faktiskt är något som inte är riktigt som det ska. Även om det såklart finns fall där föräldrar i en vårdnadstvist ljuger eller överdriver.

Frågan är också hur man undviker liknande händelser i framtiden, där det egentligen kanske är bara den närmaste familjen som känner personen bakom fasaden. Jag tror tyvärr att vi får se människans begränsningar här och kommer att behöva screena många fler fall med AI-kompetens. Det innebär i sig andra problem, men jag tror nog att det fanns tillräckligt många tecken på psykisk stollighet här för att en AI-robot tvärsäkert sagt nej till att barnet skulle spendera tid med pappan på egen hand.

Det är lätt att åtgärda. Sluta ta in lättkränkta inavel med ofta islam som religion. Inavel gör såna här saker regelmässigt. Inte så konstigt med tanke på kusingiften en 10-11 generationer på raken.
Läs t ex inavelsfrekvenserna enligt tabellen på wikipedia
https://sv.wikipedia.org/wiki/Inavel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in