Citat:
Ursprungligen postat av
blueknegare123
Är inte chockad att något sånt här sker. Särskilt angående vårdnadstvisten. Känner några som aldrig får träffa deras barn då mamman vann vårdnadstvisten. Några som inte är lämpade att ha barn, och vissa som är lämpade men mamman är rent utav en manipulerande psykopat. Exempel visade det sig att när en kompis trodde att han sms:ade sitt barn under en längre tid var det egentligen mamman som skrev och läste allting. Allt för att få barnet att tro att pappan inte ville prata med barnet, och slutade med att barnet började att hata pappan.
Jag tror (iaf hoppas) att de flesta är medvetna om hur enkelt det är för en kvinna att ljuga sig till ensam vårdnad om det är vad hon är ute efter. Men jag förstår inte vad dessa inlägg har i denna tråd att göra. Här handlar det om en snubbe som dränker sin 8-åriga son.
Oavsett vad den här mamman har gjort så finns det inget som rättfärdigar det eller skapar förmildrande omständighetet för pappan.
Pappan är ett jävla retard, om möjligt så måste han ut ur landet alt sitta inlåst resten av sitt liv. Vilket jävla avskum till människa, dra åt helvete säger jag bara.