Citat:
Ursprungligen postat av
Psykbryt76
Ja dessa toxiska kärringar som driver männen till vansinne. Visst han har dessutom anlag för det, tragiskt men jag ser tyvärr henne som medskyldig i det här fallet genom att hon såg till att han inte fick umgås med sin son vid yngre ålder. Sen har det spårat ut totalt och slutade med att Alexander tog grabben av daga. TRAGISKT!!!!!!
Klart att han spårat och känt sig motarbetad av både henne och myndigheter, han har fastnat i ett destruktivt beteende som blir ytterst farligt. Flyttlådorna med sakerna är det som får "bägaren" att rinna över och efterspelet.
Som det så fint heter inte ens fel att två träter.
Ja jag kommer få mycket skit för det här inlägget, men tänk lite innan ni brölar kan det ligga nåt i det jag skriver.
Du verkar vara helt fel ute.
Mamman verkar ha gjort det hon kan för att skydda sin son och har snarare uppvisat, i min mening, en ängels tålamod och resonerat hyfsat nyktert kring att sonen ska ha kontakt med sin pappa (även om han verkar ha varit ett kvinnohatande praktarsel) genom att uppmuntra sonen att ha telefonkontakt mellan umgängestillfällen osv. Samtidigt som hon, skolan, FREDA-mottagningen mfl signalerat att barnet inte verkar må bra hos pappan.
Den enda skyldiga här är MGM. Historien med flyttlådorna är bara ett exempel på hur störd han är och när man läst allt annat förstår man att hela det spektaklet antagligen endast var ett försök att förstöra för mamman, jävlas, sätta dit henne, misskreditera henne.
Och samhället/rättsväsendet misslyckades att skydda sonen. Pappans umgänge borde dragits in för längesen.