2023-01-08, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
De manligaste männen i mitt tycke är de som är helt oblivious för hur manliga de är. De brukar blanda manligt och omanligt eftersom det aldrig skulle falla dom in att skaffa sig nån koll på manligt och omanligt (om de ens fattar konceptet). De är inte så osäkra. Tänk en redig familjefar som snickrar och är händig och samtidigt älskar ABBA och Baileys.

Jävla trams. ..men jag förstår att ni kärringar försöker köra med den för att ens kunna försöka tävla om ledarrollen.

"Manligt är att blanda in omanligt". Nigga please.
Citera
2023-01-08, 11:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Jävla trams. ..men jag förstår att ni kärringar försöker köra med den för att ens kunna försöka tävla om ledarrollen.

"Manligt är att blanda in omanligt". Nigga please.

Fast det stämmer ju. Finns ju inget som skriker skör manlighet mer än folk som hela tiden behöver hävda sig och bevisa hur jävla manliga de är. Typ som Andrew Tate.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-01-08 kl. 11:57.
Citera
2023-01-09, 14:40
Avslutad
Finns 0.01%, max, män i vårt land. En man kan stå upp vid dagliga konflikter och fatta jobbiga beslut ingen uppskattar.

Men det är så svenska kvinnor vill ha sina män.
Sluta klaga eller låtsas.

Ju mer man desto mindre kvinna kommer du få.
Citera
2023-01-09, 17:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Finns 0.01%, max, män i vårt land. En man kan stå upp vid dagliga konflikter och fatta jobbiga beslut ingen uppskattar.

Men det är så svenska kvinnor vill ha sina män.
Sluta klaga eller låtsas.

Ju mer man desto mindre kvinna kommer du få.

Även fjolliga bögar tar konflikter och fattar jobbiga beslut. En del av livet skulle jag säga. Är de fjolliga bögarna då också "riktiga män"?
Citera
2023-01-09, 22:43
Avslutad
Skitsnack.
Citera
2023-01-10, 10:56
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Jag skulle vilja påstå att hela västvärlden idag är kraftigt feminiserad. Testosteron bildas inom män när de måste "kämpa" för sin överlevnad, och använda sin kropp för att uppnå detta. Vad har västvärlden behövt göra för sin överlevnad sedan slutet av andra världskriget? Fylla i en blankett för att få bidrag, mer eller mindre. Vad har de gjort de senaste 20 åren? Suttit bakom datorskärmar, mer eller mindre.

Lägg sedan till det faktum att överklassen, vänstern och många kvinnor, sedan 60-talet har pushat feminism, vilket har lett till fler och fler kvinnor inom alla olika institutioner. Män bryr sig generellt sett om resultat för samhället, folket osv, medans kvinnor generellt sett främst bryr sig om resultat för sig själva. Vad vi i praktiken har är alltså en massa kvinnor som sitter på olika positioner, bara för att ha positionerna, för sin egen karriär eller vad syftet nu än må vara. Ingenting blir i praktiken gjort. Dessutom är kvinnor betydligt mer intresserade av "kommunikation" än andra saker, och det är därför vi ser en massa märkliga saker komma från bla polisen. "Tafsa inte-armband", "sluta skjut-kampanjer" och på fullaste allvar, bjuda kriminella på "saft och bullar" (detta har alltså hänt i praktiken. Det är ingen metafor). Inget av detta hade hänt om det enbart hade funnits män inom polisen. Inte en chans i världen.

Kvinnor har också generellt sett en besatthet av att få uppmärksamhet. De drar sig automatiskt till alla ställen som väldigt många har sitt fokus på. Det är därför vi under de senaste 20 åren har sett så många kvinnor dras till politik. Vi har många problem i väst, och därför har många människor sina ögon och öron mot politiken, även om detta egentligen inte kommer att vara det som löser något. Många kvinnor har då ett stort intresse av att vara med och debattera osv, men det är väldigt få av dem som vill lösa några problem och leverera några resultat. Återigen, ingenting blir gjort. Jag menar absolut inte att alla män är hårt arbetande människor som levererar resultat. Men det är ganska ovanligt att män gör allt för att få en viss position, utan att i varje fall verkligen vilja leverera resultat. I de fall där män vill ha positioner utan att leverera resultat, handlar det i princip alltid om korruption, dvs att de kan tjäna pengar på det. Detta finns även bland kvinnor, men det finns också denna märkliga uppmärksamhets/status-besattheten, som jag inte ser bland män.

Detta med uppmärksamhet syntes väldigt tydligt hos den kvinnliga polis som höll upp skylten där det stod "white silence is violence". Hon är alltså en polis, vars jobb för tillfället är att se till att inget våld äger rum. Men det faktum att demonstranterna fick uppmärksamhet utan att hon fick någon, var inget hon kunde stå ut med. Nu tror jag visserligen att hon faktiskt är en vänsterbliven, och hon måste ju givetvis ha skrivit skylten i förväg. Men alla som vet någonting om psykologi förstår att detta egentligen handlade om att hon ville ha uppmärksamhet och bekräftelse. Det var därför hon började gråta efteråt, ungefär som om hon hade vunnit en oscar eller något. Återigen, ingen manlig polis hade gjort något liknande. Jag kan garantera dig att väldigt många manliga poliser har sympatiserat med SD under lång tid, och jag har aldrig hört talas om något fall där någon svensk polis på något sett har visat upp detta under något SD-tal eller liknande, av den enkla anledningen att det är oprofessionellt och patetiskt. Om du nu tvunget ska göra det, kan du göra det på ett mycket diskret sätt. Ditt jobb som polis är att upprätthålla lagarna, oavsett vad de lagarna säger. Om du inte gillar lagarna, arbeta då inte som polis, och bli istället en politiker.

Kommunism och Nazism är idag kända för att vara farliga ideologier som leder till mycket misär. Jag är övertygad om att Feminism i framtiden kommer att hamna i samma kategori. Det är som ett slags gift som totalt förstör allt det kommer kontakt med. Titta på universiteten runt om i västvärlden idag, vad de lär ut för några flummiga saker. För 20 år sedan var det något speciellt med att ha en utbildning från tex Harvard, Yale, Oxford, Cambridge osv. Det är det inte idag, tro mig. Jag skulle vilja påstå att människor som idag går på universitet, blir mer okunniga än vad de var innan de började där, av den enkla anledningen att det är vänsterbliven indoktrinering som äger rum där.

Nu fungerar visserligen Feminism som ett slags verktyg för kommunister att demoralisera och förvirra befolkningen, och därför är det inte helt rättvist att påstå att allt detta faller inom Feminism. Men om du tittar på hur demografin ser ut bland alla de som följer och tror på massmedians lögner, och de som ser igenom det, pratar vi i praktiken om 20/80% och 80/20% män och kvinnor. Det är därför alla de manliga makt-kåta makthavarna älskar Feminism, och vill ha in främst kvinnor till olika positioner, pga att de då kan få igenom sin vilja betydligt enklare. Du kan även se detta på skolor, där flickor generellt sett får bättre betyg än pojkar. Detta beror givetvis väldigt mycket på att flickor mognar snabbare än pojkar, och att de är mer passiva än pojkar (sitta stilla och lyssna), men det beror även på att de väldigt sällan ifrågasätter läraren. De bara sitter och håller med om allt som läraren säger, och det är bla därför de får bättre betyg av läraren, och det är därför de i slutändan alltid är enklare att styra än män.

I det stora hela följer kvinnor alltid makten. Det spelar ingen roll hur korrupt eller hur korkad makten än må vara. De följer den ändå, så länge de personligen inte drabbas negativt av den. Detta kan du tydligt se på individ-nivå hos kvinnor. De drar sig automatiskt till den man som har makten inom en grupp av män, dvs de män som kallas för "alpha-män". De är designade för detta. Det är därför det är så meningslöst att försöka övertyga kvinnor om sanningen angående saker. Det spelar nämligen inte någon roll vad sanningen är, eller vad dina åsikter än må vara. Om du tar över makten, så följer de efter. När det kommer till mäns och kvinnors instinkter angående vad de följer när det kommer till maktförhållanden, ser det ut ungefär så här: "Kvinnor följer män som har makt, medans män följer män som har mod, (för att på så sätt våga utmana makten)".
Citera
2023-01-10, 10:58
Medlem
Hackenbush55s avatar
Ja, många män är fjollor idag, de blir kränkta över minsta skitsak och beter sig som kvinnor. gnäller och mesar.
Citera
2023-01-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Lugna sig.

Idag är inte läget så att det precis kryllar av feminina och bra kvinnor i väst, kan man då verkligen klandra en man som väljer att skita i det och tar sitt pick och pack för att träffa en feminin asiat, som tar hand om honom, lagar god mat, har alla förutsättningar för att bli en bra moder och behandlar honom som en kung och så vidare och så vidare?

Du kan inte klandra en man för att vilja ha en feminin kvinna, men att blanda hans blod med fienden är det största svek en man kan göra mot sitt folk. Vill du bli thai kan du flytta till Thailand.
Citera
2023-01-10, 14:21
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Fast det stämmer ju. Finns ju inget som skriker skör manlighet mer än folk som hela tiden behöver hävda sig och bevisa hur jävla manliga de är. Typ som Andrew Tate.

Va? Han är fd världsmästare i kampsport och det inget skört där alls. Vad i hela jävla fjollträsk fick du aspat fram nu? Du förstår inte att det är ditt ego som är det bräckliga om du inte kan ta att folk säger sanningen till dig?
Citera
2023-01-10, 14:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Va? Han är fd världsmästare i kampsport och det inget skört där alls. Vad i hela jävla fjollträsk fick du aspat fram nu? Du förstår inte att det är ditt ego som är det bräckliga om du inte kan ta att folk säger sanningen till dig?

Ja man skulle ju nästan tro att nån som han skulle ha lite mer storkukslugn med men ändå framstår han som så otroligt skör i sin manlighet.
Citera
2023-01-10, 15:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja man skulle ju nästan tro att nån som han skulle ha lite mer storkukslugn med men ändå framstår han som så otroligt skör i sin manlighet.

Nej du projicerar. Du känner dig skör och bräcklig i närheten av män som Tate, det är ett you problem.
Citera
2023-01-10, 15:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej du projicerar. Du känner dig skör och bräcklig i närheten av män som Tate, det är ett you problem.

Har aldrig varit i närheten av Tate. Hade jag känt mig skör, som han, så hade jag betett mig som han.

Tänker alltid på subredditen r/IamVeryBadAss när jag ser honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in