2023-01-10, 16:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Har aldrig varit i närheten av Tate. Hade jag känt mig skör, som han, så hade jag betett mig som han.

Tänker alltid på subredditen r/IamVeryBadAss när jag ser honom.

Då definierar vi nog orden olika här. Skör för mig är samma som fjollig i denna kontext och ett bräckligt manligt ego definierar jag som något som skryter och hittar på att man liksom överkompenserar för något. Så inget som har med Tate att göra.

Aldrig hängt på reddit så säger mig inget.
Citera
2023-01-10, 16:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Då definierar vi nog orden olika här. Skör för mig är samma som fjollig i denna kontext och ett bräckligt manligt ego definierar jag som något som skryter och hittar på att man liksom överkompenserar för något. Så inget som har med Tate att göra.

Skryta och överkompensera är Tates signum.
Citera
2023-01-10, 16:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Skryta och överkompensera är Tates signum.

Haha nej, har man det man pratar om så är det inte alls samma sak.
Citera
2023-01-10, 16:32
Avstängd
Citat:
Haha nej, har man det man pratar om så är det inte alls samma sak.

'Man kan inte skryta om nåt man har'. Ok, buddy...
Citera
2023-01-10, 16:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
'Man kan inte skryta om nåt man har'. Ok, buddy...

Precis så du förstod aldrig definitionen av orden men nu vet du. Du får liksom vara vuxen nog att förstå att det är du som har problem om du blir ledsen i ögat för att nån påpekar att dom har 12 bilar.
Citera
2023-01-10, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
De manligaste männen i mitt tycke är de som är helt oblivious för hur manliga de är. De brukar blanda manligt och omanligt eftersom det aldrig skulle falla dom in att skaffa sig nån koll på manligt och omanligt (om de ens fattar konceptet). De är inte så osäkra. Tänk en redig familjefar som snickrar och är händig och samtidigt älskar ABBA och Baileys.

Dom är ovanliga men rätt kul människor. har en sådan på vänlistan, kör timmerbil, älgjägare och
mår inte bra om han inte lyckas få till 2-3 yogapass i veckan.
Citera
2023-01-10, 16:42
Avstängd
Citat:
Precis så du förstod aldrig definitionen av orden men nu vet du. Du får liksom vara vuxen nog att förstå att det är du som har problem om du blir ledsen i ögat för att nån påpekar att dom har 12 bilar.

Vi säger så
Citera
2023-01-10, 20:06
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Att skicka listor på sina bilar till Greta Thunberg är alltså inte att överkompensera?
Citera
2023-01-10, 20:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Att skicka listor på sina bilar till Greta Thunberg är alltså inte att överkompensera?

Hmm nej. Det var reta miljömupparna som var poängen med det där och inte skryt. Så du kan lägga det i tråkigt skämt eller tom töntigt beteende högen men han försöker inte skryta och ragga på Greta eller hur du nu tolkade det.
Citera
2023-01-10, 21:29
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Hmm nej. Det var reta miljömupparna som var poängen med det där och inte skryt. Så du kan lägga det i tråkigt skämt eller tom töntigt beteende högen men han försöker inte skryta och ragga på Greta eller hur du nu tolkade det.
Man kan väl lugnt säga att det försöker till att reta miljömuppar bet honom i arslet med emfas.

Tate är ansiktet utåt för osäker maskulinitet, det vill förstås inte hans fanboys gå med på
Citera
2023-01-10, 21:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Man kan väl lugnt säga att det försöker till att reta miljömuppar bet honom i arslet med emfas.

Tate är ansiktet utåt för osäker maskulinitet, det vill förstås inte hans fanboys gå med på

Hahaha man får vara lika downsig som Greta får att tycka hon kom ut på toppen i den konversationen. Oskulder skall inte tala om kukstorlek förstår du, på tal om att överkompensera och tala om saker man inte vet något om.

Vad kvinnor och soibois tycker om manlighet lämnar oss riktiga män totalt oberörda. Det kommer ni aldrig veta något om eller förstå. Lite som att jag skulle förklara för dig hur mensvärk känns.
Citera
2023-01-10, 21:46
Medlem
Appox.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag har också reflekterat över det här.
Allt fler svenska män har blivit lättkränkta sojalattedrickande betacuck-hens som mer än gärna klär sina söner i klänning innan de lämnar dem på dagis.

Ett litet exempel:

För 20 år sedan när det var after-work på jobbet så följde alla med. Numera är det bara de äldre som hakar på. Grabbarna i 25-40 årsåldern får inte längre gå ut, för det har deras flickvänner, eller fruar bestämt.
Dessutom är de under piskan även på jobbet när tjejerna ringer eller smsar hela tiden för att ha koll.

Hade en kompis en gång i tiden som var tvungen att rapportera till sambon var han befann sig. Det var en väldigt märklig relation dom hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in