2022-06-17, 22:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag snackade om vanliga svenska män men jajovisst styrningen kommer ju från regeringen.

Följer man trender som om man vore en fjortisbrud och dessutom har en konstant flackande blick och ett feminint osäkert vis att vara så är ju säker på sig själv det sista man är så det tramset kan du ju inte tro på själv? Att folk är avundsjuka på dig var vad mamma sa va? Du får nog växa upp och inse att ibland är bara en spade en spade.

Att kalla straighta män för bögar är homofobiskt? Mot vem isåfall? Bögarna eller dom straighta som kallades för bögar? Lär mig mer om woke baby språk för fjollträskare utan kulor. Nä jag skulle aldrig rösta. Så låt mig nu gissa, du gråtrunkar till fuhrer Schyman varje dag och är en given FI röstare?

Vad menar du då, rent konkret? Socialkonservativt fok är alltid så jävla vaga....
Senast redigerad av enhalvboj 2022-06-17 kl. 22:51.
Citera
2022-06-17, 23:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vad menar du då, rent konkret? Socialkonservativt fok är alltid så jävla vaga....

Vad du förstod och inte har jag ingen aning om så vad du ens syftar på längre har jag ingen aning om. Jag är varken vag eller socialkonservativ men pratar du om bögar, hbtq eller fjolliga heterosexuella män?

Kan väl skriva det igen men med ett mjukt och feminint språk så kanske vi slipper mer missförstånd? Här på landsbygden ser man tämligen lite av det ts beskriver. När jag är i Stockholm däremot så förstår jag direkt vad han menar.
Citera
2022-06-17, 23:10
Avstängd
Citat:
Vad du förstod och inte har jag ingen aning om så vad du ens syftar på längre har jag ingen aning om. Jag är varken vag eller socialkonservativ men pratar du om bögar, hbtq eller fjolliga heterosexuella män?

Kan väl skriva det igen men med ett mjukt och feminint språk så kanske vi slipper mer missförstånd? Här på landsbygden ser man tämligen lite av det ts beskriver. När jag är i Stockholm däremot så förstår jag direkt vad han menar.

Inget konkret mao.
Citera
2022-06-17, 23:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Inget konkret mao.

Underbar projicering.
Citera
2022-06-17, 23:21
Avstängd
Citat:
Underbar projicering.

Förklara? Hur var det en projicering?
Citera
2022-06-18, 08:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Förklara? Hur var det en projicering?

Ja du vet ju inte själv vad du ens pratar om längre. Jag ställer x antal frågor för att få dig tillbaka på spår eller åtminstone förstå vad fan du far efter men du svarar på inget och kommer tillbaka med en oneliner. Vaghet är din essens.
Citera
2022-06-18, 13:56
Medlem
Citat:
Ja du vet ju inte själv vad du ens pratar om längre. Jag ställer x antal frågor för att få dig tillbaka på spår eller åtminstone förstå vad fan du far efter men du svarar på inget och kommer tillbaka med en oneliner. Vaghet är din essens.

Du är ett skämt och ingen tar dig seriöst med dina smileys. Du osar av osäkerhet och fjollskräck. Det brukar vara så hos män som är rädda för feminitet, de brukar även se ned på kvinnor.
Citera
2022-06-18, 14:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Du är ett skämt och ingen tar dig seriöst med dina smileys. Du osar av osäkerhet och fjollskräck. Det brukar vara så hos män som är rädda för feminitet, de brukar även se ned på kvinnor.

Haha du igen, det var allt en riktigt riktigt öm liten prinsesstå jag kom åt där va. Fjollskräck var ett kul uttryck även om det låter som en oxymoron, om man faktiskt är rädd för fjollor så är man ju än fjolligare själv. Så när man konstaterar att män är fjolliga ser man ner på kvinnor? Du har nog befunnit dig i din lilla likhetsfeministiska ekokammare lite för länge.
Citera
2022-06-22, 18:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Det är feminint att skylla sina problem på kvinnor.
Citera
2023-01-06, 18:44
Bannlyst
Tyvärr ser en vanlig svensk "man" ut som Marcus Wennerberg på TV4 i dag.
Citera
2023-01-08, 00:08
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det är feminint att skylla sina problem på kvinnor.
Om 112 kvinna slår mig med en stekpanna för att jag sitter fast för att jag är man, ska jag försöka komma ihåg och skylla på dig i stället.
Citera
2023-01-08, 02:32
Medlem
jymdjakets avatar
De manligaste männen i mitt tycke är de som är helt oblivious för hur manliga de är. De brukar blanda manligt och omanligt eftersom det aldrig skulle falla dom in att skaffa sig nån koll på manligt och omanligt (om de ens fattar konceptet). De är inte så osäkra. Tänk en redig familjefar som snickrar och är händig och samtidigt älskar ABBA och Baileys.
Senast redigerad av jymdjaket 2023-01-08 kl. 02:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in