2023-01-09, 22:53
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpappor
Har du fått den? Är det någon som har erfarenhet av långsam leverans från Docklandet? Jag beställde en docka den 29 december och fick ett mail från dem dagen efter med några frågor. De var slut i lager för värmestaven. Jag bytade till en annan och fick svar samma dag. Jag har inte hört något sedan dess. Är det en bluff? Jag vet inte om dockan har skickats.

Jag har köpt flera dockor från Docklandet och även besökt dom i Borlänge. Inte en liten samling dockor kan jag säga. Låter märkligt med värmestaven, den borde de ju kunna skicka separat... De hade massvis med diverse tillbehör när jag besökte, en stor korg med värme-stavar. Vad är det för docka du beställt då förresten? En som finns i lager för snabb leverans eller nån specialanpassad docka?

Citat:
Ok tack, jag tycker det är konstigt att de inte har svarat på mitt mail.De skriver att de har varor i lager på hemsidan. Det är nog inte helt rätt.

Du hade nog minst 60 dockor uppställda och 100+ i lager när jag besökte. Verkar ha många fler under snabb leverans uppe på hemsidan nu också. Varför tror du att de inte har dockor i lager? Har du sett deras bildsektion på hemsidan eller Instagram? Finns ju hur mycket bilder som helst.

Men tråkigt om de inte svarar dina mail. Prova att ringa istället! Jag har verkligen bara bra saker att säga om Docklandet med personal. Trevliga och proffsiga. Och riktigt fina dockor
Citera
2023-01-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Varför i h-vete har du då behov eller lust till en sexdocka? Är också lyckligt gift och vi knullar som kaniner - det är väl det man gör när man är lyckligt gift...

Hahaha vad i helvete Du är lyckligt lottad som funkar så. Min första tjej höll väl sexet med nån månad... Men övriga så dör de ju fan ut efter några veckor, eller dalar av. Och då pratar vi om snygga härliga tjejer, spelar ingen roll gräset blir grönare på andra sidan direkt. Om jag ska vara ärlig så tror jag det är få förunnat att vara lyckligt lottade och hålla sexlivet igång på bra nivå eller "knulla som kaniner".

Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Om de bygger en robot-sexdocka ,t.e.x pratar som siri .Som kan kännas nära verklig kvinna.
Värt för pengarna.

Det kommer! Men ligger nog minst 10 år fram i tiden för privat bruk. Som du säger så finns viss teknik redan t.e.x hyffsat välfungerande AI. Däremot att få till välfungerande ben som kan vandra runt är en annan femma.

Citat:
Ursprungligen postat av Ormskinn

De är väldigt otydliga på hemsidan. De har flera olika lager med extremt olika lång leveranstid. Från deras egna i Borlänge är det säkert mindre än en vecka, men sedan har de lager nere i Europa och verkar dessutom även räkna in tillverkarnas egna europalager i hemsidans lagerstatus. Det bästa verkar vara att beställa genom mail eller telefon så man får ordentlig information.

Jag tycker det är väldigt tydligt.. Men har varit med i "dock-världen" ett tag också. Däremot de dockor som finns för snabb leverans, "expressleverans" sektionen är lite otydlig. Jag ville ha en Irontech Doll docka men tydligen ingick inte de uppgraderingar och extra huvud man skulle få med under jul-rean, när man beställde de som fanns i lager för snabb leverans. Så fick efter många om och män bli en från fabrik ändå (jag ville verkligen ha den nya sugande vaginan + ett extra huvud). Men är väl fullt förståligt å andra sidan att nedpackade dockor inte kan uppgraderas och få ett extra huvud. Men lite otydligt de håller jag med om.

Många stora dock-märken har egna lager i EU och USA som används av flera dock-butiker med kontrakt. Däremot är det inte speciellt många exemplar av dockorna de har i lager, några populära klassiska dockor oftast, inga nyare modeller.. Docklandet har många fler dockor i sitt egna lager än vad till exempel WM-Doll (världens största dockmärke) har i sitt EU-lager. Väldigt många fler dockor. Jag har som sagt själv besökt Docklandet och har även sett screenshots från WM-Dolls EU-lager på dollforum.com

Att beställa över mail/telefon låter inte optimalt om man vill ställa in dockan efter egna önskemål.. Dessutom blir det ju krångligt att betala då å.
Senast redigerad av stensturedenyngre 2023-01-09 kl. 23:15.
Citera
2023-01-10, 06:03
Medlem
Returpappors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Jag har köpt flera dockor från Docklandet och även besökt dom i Borlänge. Inte en liten samling dockor kan jag säga. Låter märkligt med värmestaven, den borde de ju kunna skicka separat... De hade massvis med diverse tillbehör när jag besökte, en stor korg med värme-stavar. Vad är det för docka du beställt då förresten? En som finns i lager för snabb leverans eller nån specialanpassad docka?

...

Matilda med expressleverans.
Citera
2023-01-10, 09:34
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Hahaha vad i helvete Du är lyckligt lottad som funkar så. Min första tjej höll väl sexet med nån månad... Men övriga så dör de ju fan ut efter några veckor, eller dalar av. Och då pratar vi om snygga härliga tjejer, spelar ingen roll gräset blir grönare på andra sidan direkt. Om jag ska vara ärlig så tror jag det är få förunnat att vara lyckligt lottade och hålla sexlivet igång på bra nivå eller "knulla som kaniner".
Det går givetvis i perioder, men let's face it. Det är SEXET som gör att man är tillsammans med en annan människa. Är sexet inte bra eller är obefintligt, så är man inget annat än vänner.
Lösningen är inte att skaffa en knulldocka, det är jag helt säker på.
Citera
2023-01-10, 11:28
Medlem
mammasguds avatar
Nån som fått hem en Zelex Inspiration Series än? Jag är mycket intresserad av vacuum-vaginan och även den rörliga käken.
Citera
2023-01-10, 11:53
Medlem
Citat:
Matilda med expressleverans.

Denna alltså: https://docklandet.se/products/reald...xdocka-matilda
Verkar ju inte ingå en värmestav ens?

Citat:
Det går givetvis i perioder, men let's face it. Det är SEXET som gör att man är tillsammans med en annan människa. Är sexet inte bra eller är obefintligt, så är man inget annat än vänner.
Lösningen är inte att skaffa en knulldocka, det är jag helt säker på.

Det är väldigt många som älskar varandra trots obefintligt sexliv. Jag hade gärna haft driv med en fru hela livet, men tyvärr omöjligt. Så läget är ju som så att antingen är jag singel och får knulla nytt ibland, eller så skaffar jag en fru och lever med tråk-sex
Citera
2023-01-10, 12:36
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Denna alltså: https://docklandet.se/products/reald...xdocka-matilda
Verkar ju inte ingå en värmestav ens?

Det är väldigt många som älskar varandra trots obefintligt sexliv. Jag hade gärna haft driv med en fru hela livet, men tyvärr omöjligt. Så läget är ju som så att antingen är jag singel och får knulla nytt ibland, eller så skaffar jag en fru och lever med tråk-sex
Antingen så tar man personligt ansvar att sexlivet fungerar, eller så får man inse att felet kanske är ens eget? Orkar man knulla runt, eller knulla dockor, så kanske man ska satsa den energi på sin partner?
Citera
2023-01-10, 21:18
Medlem
Citat:
Antingen så tar man personligt ansvar att sexlivet fungerar, eller så får man inse att felet kanske är ens eget? Orkar man knulla runt, eller knulla dockor, så kanske man ska satsa den energi på sin partner?

Hjärnan säger en sak, hjärtat något annat men man lyssnar ändå mest på kuken
Citera
2023-02-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Nån som fått hem en Zelex Inspiration Series än? Jag är mycket intresserad av vacuum-vaginan och även den rörliga käken.

Fick faktiskt nyss hem min, och vaginan suger som en gud! Jag är dock fullständigt fascinerad över dockans händer, det är läskigt hur verklighetstroget det är

Käken får jag återkomma till men den ger en extra nyans vad gäller verklighet, särskilt vid fotografi
Citera
2023-02-05, 13:39
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomine_
Fick faktiskt nyss hem min, och vaginan suger som en gud! Jag är dock fullständigt fascinerad över dockans händer, det är läskigt hur verklighetstroget det är

Käken får jag återkomma till men den ger en extra nyans vad gäller verklighet, särskilt vid fotografi

Haha nice ja just vaginan var jag lite extra nyfiken över. Vilken tjej kan mäta sig med en hungrig automatisk sugande vagina liksom Men ja då blir det nog en beställning snart, lutar åt en Juniper med extra Yvonne huvud (Inspiration). Tror det blir 165 cm kropp till det, den kurvigare varianten (finns 2 olika 165). Törs man fråga vilken docka du har? Hur känns vikten förresten?
Citera
2023-02-10, 12:10
Medlem
mammasguds avatar
Hahaha såg denna artikel i Aftonbladet (appropå dyra sexdockor)

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...25000-kr-styck

Amerikanska "Real Doll" alltså. Tydligen sålts minst 2 till Sverige enligt en av grundarna som är med i artikeln. Dockor för runt 125 000 kr. Det roliga är att alla vi som har lite koll i denna värld skrattar åt värdelösa "Real Doll" och denna tomte med skinnjacka och näspiercing. Mike (Abyss) har ett riktigt uselt rykte. Dessa dockor är knappt värda över 10 000 kr. Riktigt skräp. En Zelex, Starpery eller Irontech för 1/4 av priset är en väldigt mycket bättre docka. Real Doll har inte uppdaterat sina dockor på över 5 år. Leveranstid på över ett år dessutom, tydligen brist på personal i fabriken.

Man tycker ju lite synd om de som pungar ut över 100k på en "Real Doll". Nån här som äger en eller har sett en på riktigt?
Citera
2023-02-10, 12:12
Medlem
Jag har testat en gång, fick låna en polares flickvän och hon var iskall. Det var som att knulla ett lik 🧟‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in