Citat:
Ursprungligen postat av
tr0llelito
Varför i h-vete har du då behov eller lust till en sexdocka? Är också lyckligt gift och vi knullar som kaniner - det är väl det man gör när man är lyckligt gift...
Hahaha vad i helvete

Du är lyckligt lottad som funkar så. Min första tjej höll väl sexet med nån månad... Men övriga så dör de ju fan ut efter några veckor, eller dalar av. Och då pratar vi om snygga härliga tjejer, spelar ingen roll gräset blir grönare på andra sidan direkt. Om jag ska vara ärlig så tror jag det är få förunnat att vara lyckligt lottade och hålla sexlivet igång på bra nivå eller "knulla som kaniner".
Citat:
Ursprungligen postat av
Rennie96
Om de bygger en robot-sexdocka ,t.e.x pratar som siri .Som kan kännas nära verklig kvinna.
Värt för pengarna.
Det kommer! Men ligger nog minst 10 år fram i tiden för privat bruk. Som du säger så finns viss teknik redan t.e.x hyffsat välfungerande AI. Däremot att få till välfungerande ben som kan vandra runt är en annan femma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ormskinn
De är väldigt otydliga på hemsidan. De har flera olika lager med extremt olika lång leveranstid. Från deras egna i Borlänge är det säkert mindre än en vecka, men sedan har de lager nere i Europa och verkar dessutom även räkna in tillverkarnas egna europalager i hemsidans lagerstatus. Det bästa verkar vara att beställa genom mail eller telefon så man får ordentlig information.
Jag tycker det är väldigt tydligt.. Men har varit med i "dock-världen" ett tag också. Däremot de dockor som finns för snabb leverans, "expressleverans" sektionen är lite otydlig. Jag ville ha en Irontech Doll docka men tydligen ingick inte de uppgraderingar och extra huvud man skulle få med under jul-rean, när man beställde de som fanns i lager för snabb leverans. Så fick efter många om och män bli en från fabrik ändå (jag ville verkligen ha den nya sugande vaginan + ett extra huvud). Men är väl fullt förståligt å andra sidan att nedpackade dockor inte kan uppgraderas och få ett extra huvud. Men lite otydligt de håller jag med om.
Många stora dock-märken har egna lager i EU och USA som används av flera dock-butiker med kontrakt. Däremot är det inte speciellt många exemplar av dockorna de har i lager, några populära klassiska dockor oftast, inga nyare modeller.. Docklandet har många fler dockor i sitt egna lager än vad till exempel WM-Doll (världens största dockmärke) har i sitt EU-lager. Väldigt många fler dockor. Jag har som sagt själv besökt Docklandet och har även sett screenshots från WM-Dolls EU-lager på dollforum.com
Att beställa över mail/telefon låter inte optimalt om man vill ställa in dockan efter egna önskemål.. Dessutom blir det ju krångligt att betala då å.