Citat:
Ursprungligen postat av
tr0llelito
Någon som äger en docka och antingen är i ett lyckat förhållande, eller någon av er som äger en docka och ens ser ett förhållande i er närmsta framtid?
I min snäva åsikt så är dockor till för män som inte har, och med övervägande sannolikhet inte kommer att ha, ett lyckat förhållande. 99% av kvinnorna skulle aldrig acceptera att ens man hade en sexdocka.
Jag vågar även påstå att 100% av männen som har - som vissa skriver - otrohetskänslor över att "ha 2 dockor", aldrig någonsin kommer kunna hitta en vettig partner.
Dockor känns som ett val man gör när man samtidigt väljer bort riktiga förhållanden.
Är lyckligt gift sedan flera år tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Returpappor
Ok tack, jag tycker det är konstigt att de inte har svarat på mitt mail.De skriver att de har varor i lager på hemsidan. Det är nog inte helt rätt.
De är väldigt otydliga på hemsidan. De har flera olika lager med extremt olika lång leveranstid. Från deras egna i Borlänge är det säkert mindre än en vecka, men sedan har de lager nere i Europa och verkar dessutom även räkna in tillverkarnas egna europalager i hemsidans lagerstatus. Det bästa verkar vara att beställa genom mail eller telefon så man får ordentlig information.