2023-01-10, 11:27
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Och Sara fortsätter med sitt ljugande - "du har chattat med mängder med barn!"

Det vet hon ju ingenting om och kan inte bevisa. "Big Chigurr" har chattat med Dumpens fiskare - det är det enda hon vet och kan bevisa. Att det ska va så svårt med sanningen från de där två.
Vadå så gäddan visste att han chattade med fiskare?

Han trodde ju att det var barn.
Citera
2023-01-10, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Att om man kan utföra ett arbete ska man ha ersättning utifrån den procenten man är arbetsför.

Så kan du jobba 50% så ska du alltså ha 50% ersättning.

De gör ett jättebra jobb men att samtidigt uppbära full ersättning som sjuk och också göra jobbet de gör.

DET är inte rätt och faktiskt kriminellt det kan du inte komma ifrån.

Sen vill jag tillägga att de som swishar också kan begå ett brott: Medhjälp till bidragsfusk!

Och ja jag vet sjukpenning är inget bidrag men faller under det i lagens mening.

Dessutom kan fiskarna vara i fara då säkert några av dem ochså får sin lön från FK

Jag tror INTE att hela upplägget skulle hålla vid en granskning från FK
Citera
2023-01-10, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Massa snoppbilder och chatloggar, räcker inte det? Samt IP-verifiering.

Ni peddos börjar bli desperata.
Så med IP-verifiering, snoppbiler och chattloggar så kommer det fram en massa barn som han pratat med. Du måste ju va helt jävla blåst som inte begriper hur de arbetar. Det finns NOLL barn med i bilden.
Senast redigerad av qaaq 2023-01-10 kl. 11:34.
Citera
2023-01-10, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123

Han trodde ju att det var barn
.
och vad har det med saken att göra? Existerade det några barn där bara för att han ev trodde det? Sara ljuger, det var mitt syfte.
Citera
2023-01-10, 11:35
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Så med IP-verifiering, snoppbiler och chattloggar så kommer det fram en massa barn som han pratat med. Du måste ju va helt jävla blåst som begriper hur de arbetar. Det finns NOLL barn med i bilden.

Haha vem bryr sig, peddosarna söker ju sig till vad dom tror är barn för att dom vill träffa barn. Detta är olagligt i Sverige (grooming) och väldigt olagligt i länder som USA och England där man får 10åriga straff.

Sverige bör ta efter och skärpa lagstiftningen.
Senast redigerad av fittslem 2023-01-10 kl. 11:37.
Citera
2023-01-10, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Haha vem bryr sig, peddosarna söker ju sig till vad dom tror är barn. Detta är olagligt i Sverige (grooming) och väldigt olagligt i länder som USA och England där man får 10åriga straff.
Och det har noll med mitt inlägg du citerade att göra. Sara ljuger då hon alltid vrålar "DU HAR CHATTAT MED BARN", fast hon vet att de inte har det, tittarna vet att de inte har det, alla vet att de inte har det, men likväl så ska det ljugas vid konfrontationen.
Citera
2023-01-10, 11:39
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Och det har noll med mitt inlägg du citerade att göra. Sara ljuger då hon alltid vrålar "DU HAR CHATTAT MED BARN", fast hon vet att de inte har det, tittarna vet att de inte har det, alla vet att de inte har det, men likväl så ska det ljugas vid konfrontationen.

Vem bryr sig, drama queen. Det är deras intention och dom är uppenbarligen pedofiler.

Varför vurmar du så mycket om pedofiler? Har Dumpen hängt ut dig möjligen?
Citera
2023-01-10, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol

Jag har aldrig hävdat att snuskgubbar inte har någon del i de problem som de råker ut för, så den gubben går inte med mig. Jag hävdar dock att vi ställer alldeles för låga krav på barn och ungdomar i Sverige, och att dessa är fullt kapabla att resonera över och ta ansvar för sitt eget beteende. Nu är det dock en rent teoretisk diskussion i det här fallet, eftersom att Dumpens scenario som sagt inte förekommer i praktiken.

Vi pratar om barn som är högst 14 år nu. De barnen har olika orsaker att ha kontakt med en gubbe men det är faktiskt så att det är enbart gubben som har skuld i våldtäkter eller andra övergrepp.

Föräldrarna till våldtagna barn kan ha gjort allt ifrån helt rätt med barnet eller gjort allt fel och borde ha fråntagits vårdnaden för länge sen.

Vi pratar om barn nu. Barn som fyllt högst 14.

Barn anklagas av en del för att de går omkring och frestas. Det är ett osmakligt resonemang.
Citera
2023-01-10, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Fått känslan av att gäddorna tillhör extremer. Antingen är de kukfixerade och har rejäla kukar eller så är de fixerade vid nåt annat och har små kukar. Finns allt däremellan såklart men ofta har det varit antingen eller. Man kan undra om gäddor med stora resp. små kukar har olika skäl till att söka efter barn i sexuellt syfte. Några förslag:

Stor kuk: "Min kuk är perfekt. Jag är skapt för att knulla. Helst borde jag få knulla hela tiden. Både barn och vuxna och djur. Undrar hur kuken mår just nu? Den kanske vill ta en selfie idag också? Åh, tänk vad mycket skada min stora kuk skulle kunna göra genom att livmoderdunka en liten barnfitta. Eller så skulle jag kunna trycka den halvvägs ner i lungorna på henne. Spännande! Men vänta lite, jag måste välja rätt byxor också som framhäver kuken."

Liten kuk: "Hmm. Jag har liten kuk. Det betyder att jag måste ha ett så litet hål som möjligt för att maximera friktionen mot blygdläpparna. Jag är också rädd för att bli ratad av kvinnor på grund av min lilla kuk, så om jag väljer ett barn vågar barnet inte dissa kuken. Dessutom är barn oerfarna och vet inte riktigt vad som är normalstort. Sen är jag ju oskuld också, och det är orättvist om inte tjejen är det. Äsch, jag kan lika gärna våldta."

Hörde jag storkuks-lugnet? Jag tror detta kan bli en handbok när gäddorna ska analyseras.
Citera
2023-01-10, 11:44
Medlem
Citat:

Du begriper alltså inte att hon avser att gäddan tror att han skickat kukbilder till någon som är högst 14 år?
Citera
2023-01-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123

Han trodde ju att det var barn.
Det brukar vara en av gäddornas favoritursäkt: "Jag visste att det var Dumpen hela tiden!"
Om de nu vet att de chattar med Dumpen och att Dumpen är känd för att hänga ut folk, varför dyker de ens upp på avtalad plats?
Citera
2023-01-10, 11:47
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Det brukar vara en av gäddornas favoritursäkt: "Jag visste att det var Dumpen hela tiden!"
Om de nu vet att de chattar med Dumpen och att Dumpen är känd för att hänga ut folk, varför dyker de ens upp på avtalad plats?

Vet inte om man ska skratta eller gråta över dessa kränkta peddos argumentationsteknik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in