Citat:
Ursprungligen postat av
HasseLaban
Fått känslan av att gäddorna tillhör extremer. Antingen är de kukfixerade och har rejäla kukar eller så är de fixerade vid nåt annat och har små kukar. Finns allt däremellan såklart men ofta har det varit antingen eller. Man kan undra om gäddor med stora resp. små kukar har olika skäl till att söka efter barn i sexuellt syfte. Några förslag:
Stor kuk: "Min kuk är perfekt. Jag är skapt för att knulla. Helst borde jag få knulla hela tiden. Både barn och vuxna och djur. Undrar hur kuken mår just nu? Den kanske vill ta en selfie idag också? Åh, tänk vad mycket skada min stora kuk skulle kunna göra genom att livmoderdunka en liten barnfitta. Eller så skulle jag kunna trycka den halvvägs ner i lungorna på henne. Spännande! Men vänta lite, jag måste välja rätt byxor också som framhäver kuken."
Liten kuk: "Hmm. Jag har liten kuk. Det betyder att jag måste ha ett så litet hål som möjligt för att maximera friktionen mot blygdläpparna. Jag är också rädd för att bli ratad av kvinnor på grund av min lilla kuk, så om jag väljer ett barn vågar barnet inte dissa kuken. Dessutom är barn oerfarna och vet inte riktigt vad som är normalstort. Sen är jag ju oskuld också, och det är orättvist om inte tjejen är det. Äsch, jag kan lika gärna våldta."