2023-01-09, 19:51
Medlem
Wads avatar
Är det obligatoriskt att det VARJE säsong måste vara med en lat invandrare som går och lägger sig så fort han får chansen?
2023-01-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Är det obligatoriskt att det VARJE säsong måste vara med en lat invandrare som går och lägger sig så fort han får chansen?

Japp. Lägg till en megafon, och saken är biff.

Förstår inte vad alla klagar om, drama och tjafs från början, är det inte det vi vill se?

Jag-är-först-på-allt babben kommer inte bli långvarig, men har väl lyckats på sitt sätt och fått ut sitt varumärke. Märkligt hur han fått igenom att bära reklam..
Hejar på hovslagaren, fastän hennes ögonbryn skrämmer mig lika mycket som gorgerna i fragglarna.
2023-01-09, 20:07
Medlem
Förstår någon vad skåningen säger
2023-01-09, 20:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Är det någon som förstår vad Tova säger

Hur kan man vara adopterad? & ändå inte kunna prata rent? (jag vet svaret)
Hon har hittat rätt yrke i livet iaf, barnsköterare, där kan hon ju iaf inte ställa till med någon skada

Vad gäller Kajan, så är inte problemet skånskan i sig, utan att han sluddrar & använder sig av både lokala & gammaldagsa ord
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-09 kl. 20:33.
2023-01-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Hon har hittat rätt yrke i livet iaf, barnsköterare, där kan hon ju iaf inte ställa till med någon skada

Vad gäller Kajan, så är inte problemet skånskan i sig, utan att han sluddrar & använder sig av både lokala & gammaldagsa ord
han får skickas hem
2023-01-09, 20:44
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Sandra Göranson är lite av en Mikaela Laurén-look-alike.
Precis, jag orkade bara inte skriva det tidigare, man vill se fittan snarast

Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Korvmoje?? Han driver Hamburgeriet i Västerås. Ett mycket populärt ställe.

Tror det kan bli en intressant säsong. Efter första avsnittet så gillar jag Eddie, Sebbe och Sandra bäst.
Ska bli intressant att följa Karin och Tova och se om dom flippar ur.
Sak samma, nu är det bara en tidsfråga innan det här sker https://www.youtube.com/watch?v=LBfAfdrn8sA
Den här Bogdan skulle väl aldrig höja rösten & skälla ut sina underhuggare i personalen för att det är fel på ramslöken och sedan hänvisa till att kunden kräver att jag sätter dig på plats, jag har ett ansvar mot mina gäster osv osv

(Hur kan man heta Billig Kim btw)

Citat:
Ja speciellt den där korpulente incelen? som ev dolde sin förbittrade kärleksbrist genom att svultet leva sig in i andras kärlek istället

Bra PR! för att få kärleksbrev efter Farmen jag är Sveriges snällaste lastbillschaffis eller vad han nu trumpetade ut
Javisst! det här är den farligaste sortens incel https://www.tv4play.se/program/farmen/sebastian-om-kemin-mellan-viktor-och-julia-i-farmen/13811012 dom som tar rygg på det knullande paret, rätt var det är känner encelligen att han har fått en kniv i ryggen

Och återigen, han tog frivilligt det utseendemässiga bottenskrapet av tjejerna & tror sig sedan vara
snygg ha ha!
Det är förövrigt inte normalt att börja hångla & ha petting i första programmet,
Och jag förstår hans framgång med tjejerna, han är tillräckligt obegåvad! för att klara det sociala
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-09 kl. 21:07.
2023-01-09, 20:51
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80

Det är det som är meningen att vi inte ska göra. Vi ska reta upp oss på gubben. Det kommer säkert annat man får bli förbannad på längre fram. Sen hoppas jag som många fler att korvgubben som vill vara först med allt åker ut först.
2023-01-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det är det som är meningen att vi inte ska göra. Vi ska reta upp oss på gubben. Det kommer säkert annat man får bli förbannad på längre fram. Sen hoppas jag som många fler att korvgubben som vill vara först med allt åker ut först.
han är hamburgarkung inte korvgubbe
2023-01-09, 21:03
Medlem
Citat:

Tova är gift med svensk man. Är inte uppvuxen här. Väldigt oduglig person verkar hon vara.
2023-01-09, 21:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tova är gift med svensk man. Är inte uppvuxen här. Väldigt oduglig person verkar hon vara.
Den karlstackarn skulle jag vilja titta närmre på, låter som nån deltagare i "Älskar älskar inte"?

Varför har hon bytt förnamn till Tova? du som vet så himla mycket
2023-01-09, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Farmen var som bäst när Sebastian Dawkins var med.
punkt slut finito

DU ÄR SLUT NU FRIDA!
2023-01-09, 21:58
Medlem
Citat:
Den karlstackarn skulle jag vilja titta närmre på, låter som nån deltagare i "Älskar älskar inte"?

Varför har hon bytt förnamn till Tova? du som vet så himla mycket
Är det Richard Andersson som var med för något år sedan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in