2023-01-08, 22:16
Avslutad
Äntligen dags igen, som man längtat efter denna freakshow i lantlig miljö.

Favoriten än så länge måste nog vara den storbystade blondinen, hon som duschar minst två gånger per dag. Hon är garanterat lyxhustru till någon man 55+ som förväntar sig att frugan ska hålla sig fräsch, uppsminkad och alltid vara redo för ett knull annars rivs kreditkortet och hon hamnar på gatan med sin tvååriga vårdutbildning i bagaget.
2023-01-08, 22:20
Medlem
0Z8Ss avatar
Gött å va lång. Får man hångla första natten på farmen trots att man i övrigt är föga imponerande.

I och för sig - - -

- - - har man 2,7 cm ofärgad hårbotten har man kanske i övrigt inte mycket av standard.
2023-01-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barry_b
Äntligen dags igen, som man längtat efter denna freakshow i lantlig miljö.

Favoriten än så länge måste nog vara den storbystade blondinen, hon som duschar minst två gånger per dag. Hon är garanterat lyxhustru till någon man 55+ som förväntar sig att frugan ska hålla sig fräsch, uppsminkad och alltid vara redo för ett knull annars rivs kreditkortet och hon hamnar på gatan med sin tvååriga vårdutbildning i bagaget.

Hon var frisör
2023-01-08, 22:36
Medlem
Hur tänkte dom på tävlingen? Ingen tog nått matigt. Purjolök och äpple, var de allt dom tog?
2023-01-08, 22:45
Medlem
orrecrists avatar
Vankas för mycket intriger var min spontana tanke när jag såg uppsättningen.
2023-01-08, 22:48
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Hur tänkte dom på tävlingen? Ingen tog nått matigt. Purjolök och äpple, var de allt dom tog?

Tänkte också de, hade dom bara chillat och alla hade hjälpts åt hade dom fått med sig allt, men människan är allt för oftast girig. Alltså typ struntat i vem som vann & tänkt på käket först, nu rev dom ju ut mjölk och fan vet allt. Eller om någon vänlig själv till grupp avsatt sig och istället lugnt och försiktigt tagit med sig så mycket dom orkade och låtit andra tävla.
2023-01-08, 22:50
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Eddie Gecer, 46, Restaurangägare, Västerås

Han äger en korvmoje som ägs av Syrianska maffian?, som plötsligt blev en restaurang

Korvmoje?? Han driver Hamburgeriet i Västerås. Ett mycket populärt ställe.

Tror det kan bli en intressant säsong. Efter första avsnittet så gillar jag Eddie, Sebbe och Sandra bäst.
Ska bli intressant att följa Karin och Tova och se om dom flippar ur.
2023-01-08, 22:51
Medlem
orrecrists avatar
Verkar också lovande med nakenbad
2023-01-08, 22:58
Medlem
Hivmannnens avatar
Lite sådär deltagare, men det kanske bättrar sig! Brukar vara lite grått i början
2023-01-08, 23:28
Medlem
Zyxel04s avatar
Ett ganska tråkigt första avsnitt. Jag tycker att Farmen är ganska dåliga när det gäller att skapa spännig från start. Man hade ju kunnat ha någon tävling direkt när avsnittet började eller någon sekvens där man kan hugga varandra i ryggen.

Deltagarna presenterades men jag fick ingen tydlig bild av någon, nja.

Eddie heter väl han som blev storbonde... mm...

Småkul att Viktoria och Julia klickar för vi alla gillar ju kärlek.
2023-01-08, 23:28
Medlem
När ska snåla tv 4 börja att indexreglera
skitsumman en halv miljon. Det har fan varit samma summa sen 2002. Priserna har ökat med 50% sen dess. Egentligen mera med tanke på förra årets extrema prisökningar.
2023-01-08, 23:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Småkul att Viktoria och Julia klickar för vi alla gillar ju kärlek.
Ja speciellt den där korpulente incelen? som ev dolde sin förbittrade kärleksbrist genom att svultet leva sig in i andras kärlek istället

Bra PR! för att få kärleksbrev efter Farmen jag är Sveriges snällaste lastbillschaffis eller vad han nu trumpetade ut
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-08 kl. 23:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in