Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Det är inte ett system som är självständigt fungerande. Ekonomin är som en människa som ligger i respirator, och respiratorn är inflöden av statsstöd från väst. En del är också lån så klart (mycket av USAs vapenstöd är ju också lån, som en dag ska betalas tillbaka formellt sett). Systemet klarar inte av att absorbera chocken med sina egna mekanismer.
Sen kan du ju vara oenig om det är sammanbrutet eller inte. Det är ju inget akademiskt, formellt begrepp. Men det är det jag menar.
Du behöver inte oroa dig, Ryssland kommer få betala för återuppbyggnaden av Ukraina och Ukrainas självständighet.
Ryssland kommer även delas upp mellan samtliga av de olika riken de tagit över, för Ryssarna är ättlingar till skyter, hunner, turktatarer, mongoler och annat asiatiskt stäppmördarpack.
Att det finns ryssar som utseendemässigt ser något mer europida ut än den genomsnittlige ryssmongolen beror på att det område som vi idag kallar Ryssland genom historien blivit invaderat av diverse krigiska ryttarfolk som beblandat sig med de vita slaverna. De dödade männen och våldtog kvinnorna, och detta gav upphov till det starkt rasblandade ryssmongolfolket.
Ryssmongolerna är släkt med Djingis Khans mordiska horder, både genetiskt och kulturellt. Därför är det föga förvånande att de också beter sig som en invaderande mongolarmé i Ukraina. Nu när den civiliserade världen inte längre vill ha med dem att göra, så hoppas jag att ryssmongolerna äntligen slutar vela mellan öst och väst och bestämmer sig för att vara ett asiatiskt folk i fortsättningen.
En av nackdelarna med rasblandning är att det kan leda till identitetskris, vilket i sin tur kan leda till psykisk ohälsa. Bättre att de accepterar till fullo att de är ett smutsigt mongolfolk. Tänk att det finns vita nationalister som ser Ryssland som ett föredöme och till och med påstår att räddningen för den vita rasen ligger i öster. Ha ha.
Tillåt mig att skratta. Att det ser ut som det gör i Väst har till stor del att göra med att ryskmongoliska agenter spridit sin draksådd och sått split bland oss, i syfte att försvaga och destabilisera oss.
De har gjort allt för att försöka sänka oss till deras nivå. Tyvärr för dem är det långt ifrån alla som svalt betet de lagt ut för oss.