Citat:
Ursprungligen postat av
1FF
Det första ändrar du lätt, sök på nätet hur. Fast de flesta kör ju som Admin men är försiktigare samt adderar säkerhet. Användandet av Windows fungerar smidigare så.
Menar du att inget händer vad du än klickar på i S&S?
'
sök på nätet...'?!?!? Jag sa ju precis att jag har gjort det, men det leder ingen vart! Det går komma till mitt användarkonto, men sen går ingenting! Allt jag klickar på skickar mig vidare till en Microsoft-sida och ber mig logga in... När jag bara vill redigera mitt konto, eller LÄGGA TILL ett annat konto.
S&S, jo men det står ju '
Skydd mot virus och hot - Åtgärder rekommenderas' och '
App- och webbläsarkontroll - Åtgärder rekommenderas'. Ska inte jag kunna KLICKA på dom och SE en mer detaljerad rekommendation? Och VAR felet är, osv, osv.
Brandväggen där ju där med, kan inte klicka på den och GÅ IN I BRANDVÄGGEN om jag vill se vilka inställningar den har och vilka portar man kanske vill öppna.
Dvs, inget händer när jag klickar på dessa val. Hur ska jag annars, t.ex. komma till brandvägg inställningarna? För jag vill kanske stänga av brandväggen ett tag.
Klickar jag på '
Skärminställningar' jag då KOMMER jag ju dit! Så kan ändra skärmupplösning, lägga till en till skärm, automatiskt viloläge osv... Det funkar ju inte med det ovan.