2023-01-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Fast nu blir det ju dubbelmoral,mina barn offras ju? Alla anhörigas barn offras iom uthängning och det är tydligen ok?

Det är ju barnens pappa som har betett sig att han drar missaktning över sig själv. Att han har barn är ni två upphov till. Ni gjorde det valet. Han gjorde valet att vilja våldta barn. Du kan inte bestämma vad Sara och Patrik gör och inte gör. Det måste du ju förstå?
Citera
2023-01-07, 13:50
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du vet ingenting om mitt synsätt på anhöriga.
Du vet vad jag anser om ditt resonemang.
Vad skulle du själv tyckt om andra visste att du hade en pedofil hovrande runt dig men inte lät dig veta det?
Skönt att slippa veta eller förbannad för att du inte fick möjligheten att skydda dina barn?
Ditt synsätt har varit rätt uppenbart. Har aldrig sagt att jag inte vill veta men det finns andra tillvägagångssätt.
Citera
2023-01-07, 13:51
Medlem
Citat:
Fast nu blir det ju dubbelmoral,mina barn offras ju? Alla anhörigas barn offras iom uthängning och det är tydligen ok?
Att dina barn blir inblandade beror helt på dina val av etablerade relationer med personer som avser att förgripa sig på barn.
Förstår du inte det?
Citera
2023-01-07, 13:51
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är ju barnens pappa som har betett sig att han drar missaktning över sig själv. Att han har barn är ni två upphov till. Ni gjorde det valet. Han gjorde valet att vilja våldta barn. Du kan inte bestämma vad Sara och Patrik gör och inte gör. Det måste du ju förstå?
Har aldrig påstått att jag kan bestämma det.
Citera
2023-01-07, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Intressant?
De återkommande tjatiga, rapande, upprepande pedofilvurmarna har inget intressant att komma med.
Det är samma dynga som repar sönder tråden sida efter sida.
De blöder av avund och hat, tillför nada av intresse.

Många gånger går jag in här och vänder när jag ser att pedofilklungan är igång.
Uppskattar Lysturken och en mängd andra skribenter som har något nyanserat och vettigt att förmedla.

Ja vi måste hjälpas åt att stoppa tjatet. Det förstör bara tråden, så att ingen vill läsa.
Nu har det skrivts flera hundra gånger om samma, att Sara är en dålig person.
Det räcker nu.
Citera
2023-01-07, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Brukar folk som har sjukersättning stå till arbetsmarknadens förfogande? Missar man inte målet lite grann om man ska ha arbetsoförmögna att söka och ta jobb?

Tycker att hon är betydligt lugnare nu än för ett halvår sen.

Whiskeyrösten har kört sitt psykologsnack med Sara och det verkar funka. Var brist på wisemind helt enkelt.

Självklart är hon arbetsförmögen. Hon får gärna göra både och.
Citera
2023-01-07, 13:54
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ditt synsätt har varit rätt uppenbart. Har aldrig sagt att jag inte vill veta men det finns andra tillvägagångssätt.
Vilka andra sätt?
Lappar i brevlådan till alla i grannskapet?
Bevakning på arbetsplatser så information kan skickas?
Vilka andra sätt?
Min synsätt är att anhöriga drabbas på grund av gäddan.
Bitterhet och ilska får ni vända er till gäddan med.
Inte mot dom stoppat honom och försöker skydda barn från att bli offer för honom.
Jag undrar om inte du är ganska bitter för att uthängningen gjort att du inte har något val.
Du får inte välja att förstå stötta och försöka igen eftersom omvärlden vet och ser och fördömer dig om du väljer något sådant.
Du får inget gehör om du vill se det som "ett misstag" eller "han blev lurad" och där tror jag skon klämmer för dig.
Citera
2023-01-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Vilka andra sätt?
Lappar i brevlådan till alla i grannskapet?
Bevakning på arbetsplatser så information kan skickas?
Vilka andra sätt?
Min synsätt är att anhöriga drabbas på grund av gäddan.
Bitterhet och ilska får ni vända er till gäddan med.
Inte mot dom stoppat honom och försöker skydda barn från att bli offer för honom.
Jag undrar om inte du är ganska bitter för att uthängningen gjort att du inte har något val.
Du får inte välja att förstå stötta och försöka igen eftersom omvärlden vet och ser och fördömer dig om du väljer något sådant.
Du får inget gehör om du vill se det som "ett misstag" eller "han blev lurad" och där tror jag skon klämmer för dig.
Jag kan förstå jävligheten i en fin fasad som rämnat.
Jag kan förstå att man inte vill att den ska vara sann.
Men aldrig över den tröskeln att några barn ska offras.
Det är hårt och surt att behöva berätta för sina egna barn vilken förövare de har till far, det är dock tyvärr nödvändigt.
Citera
2023-01-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
du har bara kollat på wondergäddan han återförenade med sin fru i Thailand
?
Citera
2023-01-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Lite fick pengar?Jag skulle säga att det är lite mer än så.Problemet är att hon är sjukskriven för att hon inte klarar av ett jobb. Hon får ersättning ifrån staten samtidigt som att hon tjänar extra pengar via swish.

Det är precis samma sak som att någon har socialbidrag eller är sjukskriven och jobbar svart på en fabrik någonstans.Det är exakt det som Sara håller på med.Och ni i den här tråden snackar om vad som är oetiskt..titta bara på Sara så har ni svaret på vad som är oetiskt.Det hon gör är bidragsbrott.
Vet du varför hon är är förtidspensionerad (inte sjukskriven)? Nej just det. Tro mig FK har benkoll.
Citera
2023-01-07, 14:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag kan förstå jävligheten i en fin fasad som rämnat.
Jag kan förstå att man inte vill att den ska vara sann.
Men aldrig över den tröskeln att några barn ska offras.
Det är hårt och surt att behöva berätta för sina egna barn vilken förövare de har till far, det är dock tyvärr nödvändigt.
Ja jag kan också förstå det och möter det i olika former men samtidigt måste dom försöka samla sig och vända ilskan åt rätt håll.
Dumpen har inte orsakat situationen
När det blir polisgripande har inte polisen orsakat det heller.
Det har gäddan gjort.
Precis som när offren skadar sig själva rymmer eller tar sina liv.
Det inte offrens anhöriga som orsakat det
Det har gäddan gjort
Citera
2023-01-07, 14:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Jag vet inte hur det är med er, men jag har inte slutat skratta över badbollsgäddan. Vilken lirare ändå.

Sitter och kollar klippet nu. Roligt vid första anblick, men otäckt att han planerat med dagen-efter-piller, dukat upp med badleksaker mm, han tänker ju verkligen våldta "Ellen". Också otäckt att han nämner ett barn han har kontakt med i riktiga livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in