2023-01-07, 11:28
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/

Men det beror väl på att mötet skulle ske i hemmet?

I så fall ett exempel på de hypotetiska scenarior som dumpen-kritiker framfört. Något har asiktsbilder på en person dom inte gillar, chattar sedan på Kik och skickar kukbilder ansiktsbilder med ett barn som egentligen är Dumpen, träffen sker sedan på förövarens hemadress och Dumpen kommer då och ringer på och möter en person som förnekar all inblandning. Voilá en gädda är skapad!
Citera
2023-01-07, 11:41
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxiee
Är det så konstigt tycker du? Dina inlägg i den här tråden handlar om att han är pedofil med inslag av incest. Han säger själv i dumpens inspelning att han misstänkte att han kanske inte skulle möta en pedofilmamma. Att allt var fake. Med det i åtanke så riskerade han sin familj. Vilket du i den här tråden skriker om att det är dumpens fel att ditt och dina barns liv är åt helvete.

Tycker du att jag ska byta alias?

Mina inlägg handlar inte om honom i sig utan ett anhörig perspektiv, men det kanske är svårt att förstå?
Jag har aldrig sagt att det är bara dumpens fel. Det är såklart hans fel, det fattar ju vilken idiot som helst. Men ingen ber dumpen lägga ut filmerna till allmän beskådan och det är dumpens ansvar. Därav att jag tycker båda är skit. dumpen hänger inte bara ut gäddan utan också på ett sätt anhöriga, vilket jag tycker är fel. Polisanmälan och sen låta myndigheterna sköta resten.
Nä gör all del behåll det, det bara bekräftade mer om vem du faktiskt är.
Citera
2023-01-07, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Är du kommunist?
Eller vad exakt fan är problemet att någon som jobbar ideellt får lite fickpengar som hjälp att klara av Dumpens omkostnader av frivilliga privatpersoner?

Lite fick pengar?Jag skulle säga att det är lite mer än så.Problemet är att hon är sjukskriven för att hon inte klarar av ett jobb. Hon får ersättning ifrån staten samtidigt som att hon tjänar extra pengar via swish.

Det är precis samma sak som att någon har socialbidrag eller är sjukskriven och jobbar svart på en fabrik någonstans.Det är exakt det som Sara håller på med.Och ni i den här tråden snackar om vad som är oetiskt..titta bara på Sara så har ni svaret på vad som är oetiskt.Det hon gör är bidragsbrott.
Citera
2023-01-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Det där tjatiga argumentet håller såklart inte. Tröttsamt att alla som har juridiska, principiella eller andra skäl att kritisera Dumpen alltid anklagas att själva vara pedofiler. Det är imbecillt och förstör effektivt en tråd som skulle kunna vara intressant.
Intressant?
De återkommande tjatiga, rapande, upprepande pedofilvurmarna har inget intressant att komma med.
Det är samma dynga som repar sönder tråden sida efter sida.
De blöder av avund och hat, tillför nada av intresse.

Många gånger går jag in här och vänder när jag ser att pedofilklungan är igång.
Uppskattar Lysturken och en mängd andra skribenter som har något nyanserat och vettigt att förmedla.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-07 kl. 11:46.
Citera
2023-01-07, 11:46
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Lite fick pengar?Jag skulle säga att det är lite mer än så.Problemet är att hon är sjukskriven för att hon inte klarar av ett jobb. Hon får ersättning ifrån staten samtidigt som att hon tjänar extra pengar via swish.

Det är precis samma sak som att någon har socialbidrag eller är sjukskriven och jobbar svart på en fabrik någonstans.Det är exakt det som Sara håller på med.Och ni i den här tråden snackar om vad som är oetiskt..titta bara på Sara så har ni svaret på vad som är oetiskt.Det hon gör är bidragsbrott.

Det utgår jag från att myndigheterna tar tag i då, om hon genom sin dumpenverksamhet gör sig skyldig till bidragsbrott, eller tror du att myndigheterna inte har koll på det?
Citera
2023-01-07, 11:52
Avslutad
Citat:
Det hon gör är bidragsbrott.
Det verkar mer vara någon form av brott mot Jantelagen.

Farbror får kanske förklara för unga eller obildade läsare:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jantelagen
Citera
2023-01-07, 11:54
Medlem
Citat:

Alltså hur är det nu, har hon sjukersättning eller är hon sjukskriven?

Hur vet du att hon inte jobbar ideellt för Dumpen?
Citera
2023-01-07, 11:55
Medlem
Citat:

Hur mycket tjänar hon i veckan på swish?

Du vet väl inte ens om hon har sjukersättning eller är sjukskriven så varifrån får du att hon sysslar med bidragsbrott då?
Citera
2023-01-07, 12:17
Medlem
Jag får lite samma vibbar som allt hat som var mot Joakim Lamotte! Jag är inte superinsatt i Lamotte, men det jag såg av honom så var väl hans arbete bra, och vill man då swisha en slant för dessa frilansare eller som i Sara och Patriks fall jävla samhällshjältar så är väl det upp till var och en?

Hade jag haft mer pengar så hade jag donerat en redig slant till dumpen, skulle kunna vara med dessa två och göra samma sak, pedofiler hör inte hemma bland våra barn, punkt!
Citera
2023-01-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Mina inlägg handlar inte om honom i sig utan ett anhörig perspektiv, men det kanske är svårt att förstå?
Jag har aldrig sagt att det är bara dumpens fel. Det är såklart hans fel, det fattar ju vilken idiot som helst. Men ingen ber dumpen lägga ut filmerna till allmän beskådan och det är dumpens ansvar. Därav att jag tycker båda är skit. dumpen hänger inte bara ut gäddan utan också på ett sätt anhöriga, vilket jag tycker är fel. Polisanmälan och sen låta myndigheterna sköta resten.
Nä gör all del behåll det, det bara bekräftade mer om vem du faktiskt är.
Jo jag ber Dumpen lägga ut till allmän beskådan för jag tycker det är viktigt att synliggöra vad våra barn utsättts för.
Finns många med mig som kan skriva under samma sak.

Utan allmän kännedom så kommer inte lagarna förändras så att de verkligen kan börja skydda våra barn.

Att tycka det är ok att offra barn för att skydda anhöriga till förövaren är en fruktansvärt sjuklig tankegång. Det är tyvärr så att vi alla tar risker vi måste hantera i alla relationer vi har etablerat.
Citera
2023-01-07, 12:39
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jo jag ber Dumpen lägga ut till allmän beskådan för jag tycker det är viktigt att synliggöra vad våra barn utsättts för.
Finns många med mig som kan skriva under samma sak.

Utan allmän kännedom så kommer inte lagarna förändras så att de verkligen kan börja skydda våra barn.

Att tycka det är ok att offra barn för att skydda anhöriga till förövaren är en fruktansvärt sjuklig tankegång. Det är tyvärr så att vi alla tar risker vi måste hantera i alla relationer vi har etablerat.

Ok det är ju upp till dig om du vill bli uthängd som pedofil. Jag har inte bett om att hamna i nåns jävla sökruta och vet att mina barn har inte heller bett om det. Du får tycka att det är sjukligt, jag tycker det är sjukt att både jag och mina barn blir dömda i samhället av väldigt många pga nåt som nån annan gjort.
Citera
2023-01-07, 12:40
Medlem
Gillar absolut inte pedofiler men ibland verkar det som dumpens arbetssätt går ut på att provocera fram dessa chatttar en del av deras offer märker man ju deffinitivt har flera diagnoser och ör mer eller mindre förståndshandikappade
Killen med gula jackan i busskuren som dessutom va oskuld kunde man ju ha lämnat…
Sen finnes det guldklipp som rektorn som det fanns befog för lägga ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in