Citat:
Du måste ju vara en större idiot än jag trodde. Spekulationer är ju det fb är till för. Mina antaganden är lika mycket värda som dina. Om du inbillar dej att du kan tysta oss som vill peka på det uppenbara så tar du fel. Du kan kalla oss vad du vill men du kan inte tysta sanningen.
Nix. Du har tolkat den spanska undersökningen helt fel. Om septis skulle vara så vanlig dödsorsak bland unga och starka, friska personer som du försöker hävda så skulle det finnas fler undersökningar och forskningsrapporter än en obskyr spansk rapport om det.
Fortstt med dina lögner, det hjälper bara oss att tvinga fram sanningen som sådanna som du desperat försöker att tysta ner med hot, förtal och förolämpningar.
Det är så sanningen kommer fram till slut, ett citat "först ignorerar dom dej, sen hotar dom dej, sen skrattar och hånar dej, och sen vinner du"
Nix. Du har tolkat den spanska undersökningen helt fel. Om septis skulle vara så vanlig dödsorsak bland unga och starka, friska personer som du försöker hävda så skulle det finnas fler undersökningar och forskningsrapporter än en obskyr spansk rapport om det.
Fortstt med dina lögner, det hjälper bara oss att tvinga fram sanningen som sådanna som du desperat försöker att tysta ner med hot, förtal och förolämpningar.
Det är så sanningen kommer fram till slut, ett citat "först ignorerar dom dej, sen hotar dom dej, sen skrattar och hånar dej, och sen vinner du"
Jag skrev aldrig att det var vanligt med sepsis som dödsorsak hos unga bara att det alltid förekommit även innan vaccinen mot covid.
Men det var ju ett fall framåt att du erkände att du inte alls vet varför han blev så sjuk.
Det saknas inte direkt studier om sepsis då det är ett stort problem världen över.
Här är en sida om det med tips om hur man kan undvika att få det:
https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/sepsis
Här en studie till som ser på problemet över alla åldrar
https://www.thelancet.com/cms/10.1016/S0140-6736(19)32989-7/attachment/65105799-6ced-49c1-8bb8-83fc1fec01ed/mmc1.pdf
Ser man på kartan i studien över var många fall förekommer så är Sydostasien en av regionerna med många fall.
Jag har aldrig varit rädd för sanningen tvärt om, kunskap är styrka!