2022-11-11, 21:21
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Ja. Nu drar det alltså ihop sig mot frigivning av Alexander Oscarsson. Frågan är var han landar när fängelseporten öppnas.

Kanske hemma hos päronen på Strömmensberg i väntan på en egen lägenhet, eller att han flyttar in permanent hos dem.

Jag gissar att han kommer att fortsätta jaga småkillar via nätet. Så det lär inte vara sista gången vi hör talas om honom härinne.

Vore intressant att veta när han släpps lös (fri).

Vore inte smart av honom att visa sig i Strömmensberg igen
Citera
2022-11-12, 04:59
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jowahlen
Mamman verkar ha gått bort i maj såg jag nu, är bara pappan och AO skrivna på adressen.

Har AO varit skriven hos föräldrarna hela tiden, eller har han skrivit sig där relativt nyligen?

Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer

Existerar det en hotbild emot honom?
Citera
2022-11-12, 08:01
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Har AO varit skriven hos föräldrarna hela tiden, eller har han skrivit sig där relativt nyligen?

Existerar det en hotbild emot honom?

Det vet jag inte men folk i området vet vem han är och vad han gjort
Citera
2022-11-12, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Vad menar du med det? han har ju tagit sitt straff?
Citera
2022-11-12, 15:53
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmort
Vad menar du med det? han har ju tagit sitt straff?

Och?
Citera
2022-11-13, 12:41
Medlem
Citat:
Sedan december 2019 står det på mrkoll. Hur var det nu, släpps han ut snart?
Citera
2022-11-13, 16:15
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jowahlen
Sedan december 2019 står det på mrkoll. Hur var det nu, släpps han ut snart?

Jag har för mig att någon nämnt mars -23. Så till våren tydligen. Andra har säkert bättre koll på när han mer exakt blir frigiven.

Det blir intressant att se vad det blir av honom och det hela. Om han flyttar in hos sin pappa. Eller om han kommer att försöka lösa en lägenhet i samma område.

När tråden drog igång, var jag tämligen säker på att han skulle fara rejält illa av skammen, fängelsevistelsen och den sociala stigmatiseringen av att vara dömd sexualbrottsling - pedofil.

Att han till och med skulle kunna ta sitt eget liv.

Han verkade ändlöst deprimerad och missförstådd när han satt där i spårvagnarna på ändstationerna i slutet av sina arbetspass och kontemplerade kring livet och om hur ensam han var.

Men nu när jag såg honom på någon Instagrambild, under en permission, så förstår jag att han nog kommer att skaka av sig alltihop.

Han såg rejält stöddig och arrogant ut med ny frisyr, nytt självförtroende och en helt annan attityd.

Vi får se hur det blir, när han åter tillåts vandra på våra gator bland oss andra..
Citera
2022-11-28, 20:17
Medlem
Citat:
Det blir intressant att se vad det blir av honom och det hela. Om han flyttar in hos sin pappa. Eller om han kommer att försöka lösa en lägenhet i samma område.

Men nu när jag såg honom på någon Instagrambild, under en permission, så förstår jag att han nog kommer att skaka av sig alltihop.

Han såg rejält stöddig och arrogant ut med ny frisyr, nytt självförtroende och en helt annan attityd.

Vi får se hur det blir, när han åter tillåts vandra på våra gator bland oss andra..

Jag tror att han kommer att bo hemma under en längre period.
vad var det för instagrambild?
Inget jag sett alls.
Citera
2022-11-29, 05:17
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234500b
Inget jag sett alls.

Han hade permission och satt som passagerare i en bil på motorvägen. Lika stor som tidigare. Rakat på sidorna och en mer typisk "bögig utstrålning", om man nu kan säga så. Och med betydligt mer självförtroende än tidigare.

Ett helt annat drag i blicken, från att ha varit den stora, osäkra och självutnämnt tragiska eviga singeln.

Nu verkar han ha blommat ut rejält, och han har säkert någon flört bland sina manliga medfångar. Först trodde jag att han skulle gå under av skam och social stigmatisering.

Nu verkar det mer som att han kommer att roffa åt sig på "marknaden". Det vill säga, bland andra homosexuella män.

Jag tror inte att han kommer att sitta inlåst i förälderns lägenhet. Utan han lär vara ute i Göteborgs regnbågsnattliv. Och även fortsätta sitt svineri på nätet.

Hans smak för unga killar kommer aldrig att slockna heller. En gång pedofil, alltid pedofil. Pedofili är en sexuell läggning som aldrig går att resonera eller behandla bort.

Alexander "No more er tramdriver" Oscarsson kommer att fortsätta sin brottslighet. Inte sista gången vi hör talas om honom i juridiska sammanhang - tyvärr.
Citera
2022-11-29, 10:51
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234500b
Inget jag sett alls.

Här är en relativt nytagen bild, på honom under en permission. Dock inte den bilden jag först tänkte på, när han satt i en bil.

Jag tror att det var en stillbild i en "story" på Instagram. Så den försvann lika fort som en löning på lördagskvällen.
Citera
2022-12-02, 12:03
Medlem
Något nytt om J*mmy S*g*rblom aka V*ctor And*rsson (ny identitet). Sitter han inne igen för nya brott inom samma genre?
Citera
2022-12-02, 12:08
Medlem
Citat:
Här är en relativt nytagen bild, på honom under en permission. Dock inte den bilden jag först tänkte på, när han satt i en bil.

Jag tror att det var en stillbild i en "story" på Instagram. Så den försvann lika fort som en löning på lördagskvällen.

Han är fortfarande lika ful och fet och har en pytteliten kuk. Hur någon kan tro att han skulle vara mer framgångsrik i homosexuella kretsar än han tidigare varit i jakten på kvinnor övergår mitt förstånd. Detta är en extremt oattraktiv person, 1/10 på snyggskalan. Det fanns en anledning till att han tvingade sig på en liten pojke. Inga vuxna vill ha honom och att tvinga sig på en jämnårig är svårt för en sådan fatso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in