2023-01-06, 18:31
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RymdNazisten
Klart pengarna kommer från Svensken som köper knarket.

Enligt den här artikeln så säljer muslimerna knark för ungefär 7 miljarder varje år.
https://www.can.se/pressmeddelande/narkotikahandeln-i-sverige-omsatter-miljarder/

Finare svindyrare knark köps säkert av kändisar och mångmiljonärer för att ha lite skoj ibland eller kanske för ofta
Citera
2023-01-06, 18:33
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
Skulle vilja se hur det ser ut i deras hem, skulle tippa på att det mer liknar en svinstia med få möbler, madrasser som ligger direkt på golvet etc.

Edit: skulle vid närmare tanke inte vilja se det, men ovan beskriver vad jag tror att jag skulle se.

Om du går ut på Marketplace eller Blocket och söker på soffgrupper i skinn eller äkta mattor, så skulle jag tro att du får en liten nyansering av din världsbild.
Citera
2023-01-06, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Det är väldigt vanligt att se detta fenomen. Män från Mena mellan 18-30 som bor i förorten, saknar högutbildning men som ändå kör runt i bilar värda runt en miljon kronor. Läggs alla pengar de lyckas få tag i på bilen? Är det leasing i många fall? Billån med avbetalningsplan? Hur får de annars tag i pengarna? Är det många som hamnar hos fogden?

Varför är de förövrigt så fixerade vid dessa dyra bilar?

Knarkpengar
Citera
2023-01-06, 18:39
Medlem
rtyuios avatar
Känns jättebra att jag finansierat Ahmeds nya bil via skattesedeln alla dessa år? Bättre han än jag liksom. Tänk vilka trauman han måste genomlidit i sitt hemland. Hoppas hans lyxbil gör att han slipper ångesten av att bo där.
Citera
2023-01-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Om du går ut på Marketplace eller Blocket och söker på soffgrupper i skinn eller äkta mattor, så skulle jag tro att du får en liten nyansering av din världsbild.

Håller med. Invandrare har det troligen renare i sina hem då de lever i traditionella äktenskap med en kvinna som går hemma och donar 24/7.
Citera
2023-01-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Betydelsen av "kukförlängare" passar bra in här, för folket som duschar med kalsongerna på i allmänna badhus.

Måste vara jobbigt för svenska killar att hantera att araber har större kukar än dom.
Det finns ett skäl till varför BSS-folk skriker om att invandrare tar våra tjejer. För att dom är så mycket bättre i sängen
Citera
2023-01-06, 19:28
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trajanus87
Fy fan vad kass invandrare jag är. Jag kör en jävla Kia. Jobbar inom industrin. Har hittills aldrig begått ett brott och sköter mig.

Jag måste ju ha kuggat på samtliga babbepunkter. Kanske dags att köpa BMW eller en Merca för att få lite cred

Ja, det här duger inte, du får skärpa till dig
Citera
2023-01-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trajanus87
Fy fan vad kass invandrare jag är. Jag kör en jävla Kia. Jobbar inom industrin. Har hittills aldrig begått ett brott och sköter mig.

Jag måste ju ha kuggat på samtliga babbepunkter. Kanske dags att köpa BMW eller en Merca för att få lite cred

Flashbackexperterna slutade få anslag vid födseln vad gäller deras hypoteser kring invandrares inkomster, så de var helt enkelt tvungna att gå på magkänslan. Inte lätt för dom stackarna.
Citera
2023-01-06, 19:38
Medlem
HeavyPops avatar
Jag vet att polisen + kronofogden ibland brukar stoppa bilar som ska in och ut ur Kronogården... och JA, vissa av personerna brukar bli av med sina bilar, så dom får gå hem med svansen mellan benen...

Detta hände förresten vid Ölands bron i somras, när ett ökänt mc-gäng skulle rulla över...alla som hade skulder hos kronofogden blev av med sina hojjar.

Ett bra initiativ från polisen
Citera
2023-01-06, 19:44
Medlem
För att det är dit alla deras pengar går åt. Finns till och med pizzabagare som åker Mercedes, dock jobbar dom över 200 timmar i månaden och bor i delad lägenhet eller hemma med hela familjen i någon 4a ute i valfri förort.
Inga semestrar, går runt i gamla kläder men kör en fet bil och tror det ska ge dom status och kvinnor men dom får varken eller.
Citera
2023-01-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttolini
Du lär aldrig se en MENA-svarting i en sån här iallafall...

https://www.blocket.se/annons/halland/dodge_ram_1500_limited_offroad_edition/106125837

Vem i hela världen bryr sig om det, ärligt talat?
Citera
2023-01-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
För att det är dit alla deras pengar går åt. Finns till och med pizzabagare som åker Mercedes, dock jobbar dom över 200 timmar i månaden och bor i delad lägenhet eller hemma med hela familjen i någon 4a ute i valfri förort.
Inga semestrar, går runt i gamla kläder men kör en fet bil och tror det ska ge dom status och kvinnor men dom får varken eller.

Eller hur. självklart är det pappas jobb som taxichaufför och mammas jobb som städerska som betalat för vrålåken.

Sen gnälls om den svåra socioekonomiska situationen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in