2023-01-06, 18:48
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
De flesta fruar till avslöjade pedofiler kommer inte lämna sina män, de har varit ihop länge 20-30 år, det är inte en nyförälskad kvinna som blir sårad utan en kvinna som har vant sig vid den här mannen och om han dessutom haft hög lön/ärvt villa /pengar efter sina föräldrar då vill inte kvinnan gå ner i levnadsstandard utan stannar kvar i äktenskapet.

Mannen lovar bot och bättring, t.o.m. att han ska gå hos en psykolog för att bli av med den pedofila dragning till flickor.

Men oftast förklarar mannen att han är ingen pedofil, utan att det var ett infall, han var deprimerad och hade tråkigt.
Han har aldrig tidigare gjort något liknande, det var första gången och att för honom var det bara en lek , han ville se om det verkligen dyker upp en tjej och han skulle aldrig göra nåt sexuellt med henne. Han var bara nyfiken.
Jorå så att nu för tiden har inga kvinnor egen försörjning och allihop ja i alla fall pedofilernas har skrivit på äktenskapsförord så det måste lämna äktenskapet med en par trasiga strumpor i en papperskasse som enda tillgång.
Citera
2023-01-06, 18:49
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Om det handlar om ärvt villa och pengar så är det väl mer än troligt att hon med lätthet lämnar honom. Du verkar inte så bra på ekonomi och äktenskap.
Det borde ju vara så.
Ju mer stålar det finns att dela upp ju lättare blir det att skilja sig.
Citera
2023-01-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
De flesta fruar till avslöjade pedofiler kommer inte lämna sina män, de har varit ihop länge 20-30 år, det är inte en nyförälskad kvinna som blir sårad utan en kvinna som har vant sig vid den här mannen och om han dessutom haft hög lön/ärvt villa /pengar efter sina föräldrar då vill inte kvinnan gå ner i levnadsstandard utan stannar kvar i äktenskapet.

Mannen lovar bot och bättring, t.o.m. att han ska gå hos en psykolog för att bli av med den pedofila dragning till flickor.

Men oftast förklarar mannen att han är ingen pedofil, utan att det var ett infall, han var deprimerad och hade tråkigt.
Han har aldrig tidigare gjort något liknande, det var första gången och att för honom var det bara en lek , han ville se om det verkligen dyker upp en tjej och han skulle aldrig göra nåt sexuellt med henne. Han var bara nyfiken.

Det är en helt korrekt analys Bo kvar i fina villan eller ta flyttlasset till ett cykelrum i Bergsjön. Tanten vet med sig att hon blivit lite russin och ignorerar hon problemet så löser det sig självt. Pk blir väl beroendeställning. Hon klarar sig inte utan pedofilen, sorry.
Citera
2023-01-06, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
En del stör sej nog på Sara just för att hon är kvinna.
Att bli avslöjad, tillrättavisa och uthängd av en kvinna är nog höjden av förnedring.

Hon är ettrig som en tillsynslärare från 80-talet.
Citera
2023-01-06, 19:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Nåja, hon har sonat vad hon en gång gjort och inte försökt dölja vem hon är och var hon kommer ifrån. Detsamma går inte att säga om gäddorna som vill skada barn med uppsåt. Du borde applådera hennes idella arbete men du är förstås en sån själv…
Hon kanske är förlåten, men gäddorna kommer aldrig att förlåtas.
Citera
2023-01-06, 19:13
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon kanske är förlåten, men gäddorna kommer aldrig att förlåtas.
Nej självklart kommer dom inte det.
Dom är vandrande risker för barn och det kommer dom vara tills dom dör.
Citera
2023-01-06, 19:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Det är ju personangrepp och inte kritik av själva Dumpen. Jävligt lågt av folk att kritisera Patrik o Saras tidigare liv istället för att hålla sig till det arbete de gör.

Hur många i regeringen har haft ett "riktigt arbete" och hur många har ertappats med att knarka o supa liksom.
Att de får stå ut med personangrepp är inte konstigt, deras levebröd är ju på personangrepp till 100%. Sara försöker skrämma så de skiter på sig vid konfrontationerna.
Citera
2023-01-06, 19:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Dumpen sätter varje vecka stopp för vidriga och farliga förövare av typen rektorn och det enda problemet du hakar upp dig på att Sara och Patrik tidigare har brukat narkotikum?

Du är obotligt korkad.
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.
Citera
2023-01-06, 19:29
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är väl sjukersättning hon får? Är de det du menar?

Hon jobbar ideellt och har sjukersättning. Är du mycket avens?

Ser inte att hon granskas i den här tråden i alla fall. Var ser du det?

Det hette förtidspensionär tidigare, numera heter det sjukersättning.
Citera
2023-01-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag är emot pedofiler!
Jag är emot Sara och Patrik för jag tycker de är två jävla pundarpatrask som
fulat sig fram i hela livet och aldrig haft ett riktigt arbete.
De har parasiterat sig fram och levt som kriminella (Sara).

Obegripligt låg intelligensnivå på en del....

Du är grötmyndig och överskattar din intelligens. Världens bästa höjdhoppare titulerar du ”pundarpatrask”. I vilken mening har han inte gjort rätt för sig, hade det varit bättre att han försörjning som sjåare eller stuvare i Göteborgs Hamn?
Sara har haft många yrken och förvärvsarbetat men hade en period som hon varit helt öppen med där hon missbrukade och begick brott som konsekvens. Varför skulle det minska värdet av hennes röst idag? Ser du ner på alla som begått brott och återgått till ett hederligt liv?
Du är lite grandios bakom tangenterna eller så har du bara otur när du tänker. Lite oklart. Kanske är du en gädda trots allt…
Citera
2023-01-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.

Om du anser det kan du nog se fram mot ett personligt möte med både Sara och Patrik.
Citera
2023-01-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Haha, Du vet verkligen inte vad du själv skrev. Låt mig gissa, Livets hårda skola?

Dessutom har jag inte påstått att dumpen bett om det, jag svarade på ett av dina påståenden och jag hade som vanligt rätt. Att du raderade det inlägget (som fortfarande är citerat av mig ) bevisar min totala dominans över dig.
Ja du nollan... vad säger man, de som tror de har rätt "som vanligt" tillhör alltid samma kategori, en där läsförståelsen aldrig är särskilt välutvecklad. Om du tror din är det, läs om vad du svarade på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in