Citat:
Ursprungligen postat av
Mogaku-san
Prins Harry står ändå högre hos mig än vad hans svenska motsvarighet prins Carl Philip gör. Kronprinsessan Victoria är en bättre monark i tronföljden än vad Carl Philip hade varit.
Jag gillar verkligen UK och det britiska folket. Men på senare år har man endå märkt hur känsliga dessa britter är. Hur mycket jag än avskyr hur vi går till en ny era med massa pride festivaler och shemales och metoo.. så är det kanske endå dags för britterna att vakna, angående psykisk ohälsa. Att det är ok att prata om det, det är ok att gå sin egna väg. Dom flesta har skrivit egna memoarer men bara för att prince harry gör det då är det skandal. Prince Harry har alltid valt flickvänner som gör som dom vill och är sig själva. Precis som sin mamma. Så Meghan är ingen skillnad på hans andra tjejer … sen tror jag meghan har faktist vart tålmodig som fan men tillslut har dom båda bara gett upp, speciellt att kungahuset själva läcker till pressen för att gynna sig själva… helt bissarrt!!!!! Vem fan läcker för att skada sina egna? Bara det säger sig själv. Sen att harry klagar på små saker i boken, ja vem fan bryr sig? Jo hela britiska folket…. Jag fattar att dom älskade sin drottning. Men hela kungahuset var fucked up…. Drottningens ena son andrew i sexskandaler, hans exfru stal fan pengar från honom eller något o var inspelad, charles tvingades att gifta sig med en ung diana och var otrogen innan det ens började. Det var fan två relationer samtidigt han haft hela tiden, han sket i diana totalt. Drottningens syster var ett fyllo och tablett missbrukare och fick inte välja sina egna män.. och nu hennes egna barnbarn… vad förväntsr sig folk egentligen? Harry har satt ned foten. Bra eller inte, han tänker på sig själv och sina barn iallfall