Citat:
Ursprungligen postat av
Moneyberry
Hon har väl bara 2 barn? Vilket är det tredje barnet? Harry?
Varför skulle hon inte ha varit gravid? Det är ju inte direkt någon unik egenskap bland kvinnor att kunna bli gravid och föda barn. Det är liksom det vi gör...
Det finns bilder på henne som väldigt ung med en antingen väldigt gasig eller gravid mage. Plus stt hennes bror sagt att hon gjort en hysterektomi . Ja man ska väl vara kritisk till det, men gravidmagen med Archie och Lilibet väcker också frågetecken. Vilken höggravid kvinna kan huka sig ned fötterna ihop och sen studsa upp igen utan ansträngning.. På skyhöga klackar. Magen ändrade storlek och placering också. Har sett bild där den var så högt uppe att hon inte kan ha haft några revben kvar.
Ang HRH så är britterna upprörda nu, inte bara de förresten. Australiensare och Amerikaner också. Kung Charles kommer nog inte göra något. Prins William däremot är nog förbannad nog att sätta henne på plats.
Mina algoritmer just nu visar mig massor av upprörda kommentarer så visst blir jag säkert påverkad av det, men det jag får se är väldigt upprört. Ska bli kul att följa. Jag är inget fan av paret sen de var så respektlösa mot drottningen och prins Philip deras sista tid i livet.