Citat:
Ursprungligen postat av
JojjeMeduza
Okej, så Marko tattarblod i sig. Förstod att han inte haft så mycket kontakt med fadern, då det är mest hans mor som han talar om.
Han ser väldigt finsk ut annars, särskilt med ögonen. Typ 90 % av alla inhemska finnar föds med de små blå. Brås väl mestadels på sin mor då, iaf till det yttre.
Måste ha varit en mycket inflytelserik person i sina glansdagar, den där Marko. Kollade just videon till "Vilse i skogen" och förvånades över att han lyckats få torrbollar som Håkan Hemlin och Hasse Aro att medverka. Att de där gamla stofilerna hade humor, det kom som en positiv överraskning för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
JojjeMeduza
Vem är pedofilen?
Vad tjänar det ens till att berätta? Inte en jävel som verkar bry sig ändå, trots mina tidigare försök att knysta om det. För att inte tala om hans offer som verkar totalt handlingsförlamad eller bara likgiltig eftersom han hellre tramsar på och bråkar med mig än att göra det enda
vettiga här och kontakta polis.
Rassefånar som bara reagerar och får vattendroppar på sin kvarn när förövaren är utländsk och aldrig kunde föreställa sig att barnpredatorer även kommer i skinande vit hud med en ljusare nyans på håret. Onämnbara pundaridioter som försökt tysta en. Far åt helvete med er allihop, vidriga enablers!
PM:a senare ikväll? Behöver prata av mig lite med nån som vill lyssna.