Citat:
Ursprungligen postat av
Nattvindensgrat
Jadu. Det är jävligt svårt att vara iskall och ball när man passerat tonåren. De flesta inom BM är rätt schyssta och kan definitivt sörja en vän (men samtidigt respektera ett självmord som det gäller i detta fall), skillnaden är livsåskådningen mer än ”höhö-brutalt”-attityd. Älska livet, dyrka döden osv.
Dom flesta kända inom scenen var förbi tonåren när dom utförde sina iskalla saker.
Att BM bara skulle handla om livsåskådning stämmer verkligen inte, det har alltid varit "a call to action" och Watain har alltid öppet förespråkat våld och död, inte gråta över en kompis självmord.. det gör ju inte ens min umgängeskrets när vänner dör.
Notera att jag personligen tycker det är fullt normalt att han gråter..