2023-01-05, 02:52
Bannlyst
Dumpen handlar inte om att skydda några barn utan mer om att de ska få utlopp för sina hämndbegär.Man hör i Saras röst tydligt att de handlar kontroll och hämd och i kombination med att hon får Swish donationer.

Jag få riktigt dåliga vibbar ifrån den kvinnan. Tror att hon kan vara en manshatare också.
Citera
2023-01-05, 03:04
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Dumpen handlar inte om att skydda några barn utan mer om att de ska få utlopp för sina hämndbegär.Man hör i Saras röst tydligt att de handlar kontroll och hämd och i kombination med att hon får Swish donationer.

Jag få riktigt dåliga vibbar ifrån den kvinnan. Tror att hon kan vara en manshatare också.
Buhu
Lär dig att dra i struten till annat material så kommer inte 'Dumpen och tar dig.
Citera
2023-01-05, 03:41
Medlem
swentr.sites avatar
Brukar Dumpen konfrontera batikhäxor som tar ensamkommande flyktingbarn som sexslavar? Polisen civilanställer ju folk numera varför anställer dem inte Dumpen? De gör ju bättre jobb än polisen själva.

Något de kunnat utöka med vore ta sugardaddys och hänga ut. Det är en form av prostitution med vuxna kvinnor. Finns många höginkomsttagare där som gillar strössla pengar över unga kvinnor.
Citera
2023-01-05, 05:25
Medlem
Den senaste gäddan (lokalpolitikern) känns som en löpande fiskebandet-gädda.

Fram med wobblern. Pang på rödbetan. Agna kroken.

Jag är 14 år. Vill knulla äldre. Anmäl mig inte till KIK för att jag är för ung.

Direkt hugger gubb-gäddan med flera tusen dagar på KIK.

Är gäddorna dumma i huvudet? Har kuken tillfälligt eller långvarigt tagit över hjärnan?

Ska det vara så svårt?

14-åringar är barn. Inled inga sex-chattar eller andra sexuella aktivitet med barn under 15 år!

Punkt.

Nu orkar Dumpen inte ens med att fixa till en konfrontation. Man nöjer sig med att ringa upp gädd-äcklen.

Jag minns något som hette Heta linjen när jag var ung. Där satt det random gubbar och skrek ÄR DU KÅT på anonyma TELEFON-samtals-forum. Dygnet runt, när vi ungdomar försökte prata. Helt desperat.

Dåtidens KIK?

Dumpen kommer ta tusentals.
Senast redigerad av Spritsson 2023-01-05 kl. 05:50.
Citera
2023-01-05, 08:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Lokalpolitikern. Han ska ha cred för en originell bild. Det första som slog mig: va fan, det är väl inte svampsäsong fortfarande?

https://www.naturephoto-cz.com/photos/maly/blodsopp-46x_1953.jpg

Stinksvampen är inte den enda svampkuken bland gäddorna nu då.

Lokalpolitikern gjorde ett jävla ras, skickade en kukbild som var fulare än fulast o svidhåller att han kanske tror att ett barn vill se hans politikerkuk då han blir konfronterad. Vilken skitgubbe.
Citera
2023-01-05, 08:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är så det är för oss alla
Visar man sin storhet vill man inte att någon jämför.

Storheten i form av en grågräsomgärdad micropick.. Herregud vilket folk!
Citera
2023-01-05, 08:26
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swentr.site
Brukar Dumpen konfrontera batikhäxor som tar ensamkommande flyktingbarn som sexslavar? Polisen civilanställer ju folk numera varför anställer dem inte Dumpen? De gör ju bättre jobb än polisen själva.

Något de kunnat utöka med vore ta sugardaddys och hänga ut. Det är en form av prostitution med vuxna kvinnor. Finns många höginkomsttagare där som gillar strössla pengar över unga kvinnor.

Fast det vore ju att helt ändra inriktning. Ska Dumpen börja jaga vuxna människor som i samförstånd ingår ett avtal? För att skydda vilka då?
Citera
2023-01-05, 08:47
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Fast det vore ju att helt ändra inriktning. Ska Dumpen börja jaga vuxna människor som i samförstånd ingår ett avtal? För att skydda vilka då?

Vilken jävla mupp politikern var men MED samlar alla möjliga pellejönsar har jag noterat

Äcklig farbror deluxe. Hur fan står frun ut med honom. Vad har hänt med kuken? Varför är den en svamp och ja så många frågor men framförallt varför tror han ett barn vill se kuken
Citera
2023-01-05, 09:10
Medlem
Det finns några med hans namn i kommunen, men vilken är rätt person? Vilken kan adressen vara?

Gåta efterfrågas.
Citera
2023-01-05, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swentr.site

Skäggbarnen är sällan under 15 år så det är inget för Dumpen men förstår din tanke. Ekonomiska lyckosökaren Achmed "17 år" som delar säng med kommunisten Lena 64 är osexigt men inte olagligt.

Dumpen kör eget och skulle inte kunna ägna sig åt brottsprovokation om dom anställdes av polisen. Tveksamt om våra hjältar skulle klara säkerhetsprövningen.
Citera
2023-01-05, 09:27
Medlem
https://www.medborgerligsamling.se/uteslutningsarende/
Citera
2023-01-05, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Det finns några med hans namn i kommunen, men vilken är rätt person? Vilken kan adressen vara?

Gåta efterfrågas.
Inte särskilt svårt.

Googla för- och efternamn och lägg till det bynamn som du får fram om du tar bort ändelsen -"arn" som står med snabel-a före. Precis under namnet och profilbilden på Dumpen med blå rand intill.
Senast redigerad av Inget.internet 2023-01-05 kl. 09:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in