2023-01-05, 00:18
Medlem
Är det nån som vet hur det gått för Ungdomstränaren i Elfsborg som hade för avsikt att träffa en liten grabb att förgripa sig på i ett hotellrum i Götet? Gädda #137 var det väl
Citera
2023-01-05, 00:20
Medlem
Månsans avatar
Senaste gäddan är inte överdrivet upprörande enligt min uppfattning. Ljusår från den beräknande och farlige predatorn Rektorn.

181:an skickar en bild på sin fula kuk. Ovärdigt och korkat, visst. Men han skickade den till en mottagare som skriver att hon gillar att bli tagen bakifrån och som tjatar om att dom ska träffas, nästan påstridigt. En 14-åring kan dessutom vara välutvecklad och ganska försigkommen vad gäller sex.

Jämför med Rektorn som verkligen var på väg till en träff. Som manipulativt skickat bilder på hästar och badstränder. Som lockat med presenter. Som tagit ut pengar för att betala avsugning. Är rektorn en hungrig gädda på jakt så är lokalpolitikern en liten mesig mört.
Citera
2023-01-05, 00:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Jag håller med om att lokalpolitikern är en mes. Men det var inte så smart av politikern att svara ''Det är möjligt, kanske'' på Saras fråga om han tror att barn vill se politikerns snopp... Man kan undra vad frugan tycker ikväll. Tryckt stämning i sovrummet.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-05 kl. 00:28.
Citera
2023-01-05, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
På vilket sätt kopplar du då ihop den så kallade "laglösheten" med Dumpens arbete?
Jag tänker att ordningen att privatpersoner skaffar utgivningsbevis utan riktig möjlighet att ställas till svars inte kan ha varit lagstiftarens avsikt och att uthängningar av diverse slag kan drabba vem som helst.
Dumpen och mina polare med sina utgivningsbevis få för sig att göra reportage om dig och din familj och smutsa ner dig på olika sätt.
Vi kan påstå saker om dig som inte behöver vara korrekta. Då har du JK att vända dig till m en som bara väcker åtal i undantagsfall eller så får du stämma mig från Sverige via mitt hemland.

Sen att icke-kriminella handlingar som groming av fiktiva barn (som är fullt lagligt) får de juridiska konsekvenser de får i form av avsked och dylikt är inte rimligt i ett rättssamhälle. Det borde finnas en lag som förhindrar allt sådant.

Nu har dumpen som det verkar blivit så pass stor och professionell så sannolikheten att någon "oskyldig" hängs ut är väl inte särskilt trolig.
Men alla nya på banan som vill göra samma eller andra likande journalistkarriärer som inte har juridiska kunskaper, inga medel att betala skadestånd och inte skulle bry sig om fällande domar för förtal är nog många.

Det är enligt mig laglöst.
Citera
2023-01-05, 00:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
https://dumpen.se/2022/03/25/det-ar-barnen-som-vill-ha-mig-napp-igen/

chattloggarna kan vara manipulerade inget vi kommer få reda på.

Intressant reflektion. Hur menar du att manipuleringen i så fall skulle gå till, vad består det av. Ponera ett scenario.
Citera
2023-01-05, 00:38
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legobyggare
Är det nån som vet hur det gått för Ungdomstränaren i Elfsborg som hade för avsikt att träffa en liten grabb att förgripa sig på i ett hotellrum i Götet? Gädda #137 var det väl

Är också nyfiken. Helt klart en topp 3 gädda på siten - sättet han kutar genom korridorerna för att fly, och sen hans försvarstal via text efteråt. En klassiker.

Annan favorit är den klart drogpåverkade gubben som flyr vinglandes på en landsväg för att sedan ge sig ut på fält och äng.
Citera
2023-01-05, 01:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hoppas ni pucklar på våldtäktsmän där bakom dom stängda dörrarna.
Nej om dom inte gör motstånd så gör vi inte det.
Vi tänker alltid på att dom inte ska få sätta på sig offerkoftan efter ett gripande.
Jag som person har dessutom många gånger stått tillbaka och låtit kollegor ta själva gripandet eftersom jag vill säkra utredningen hellre än att jag får slå på ett as.
Citera
2023-01-05, 01:18
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Men han tyckte inte att andra politiker borde visa sina snoppar för barn.
Det är så det är för oss alla
Visar man sin storhet vill man inte att någon jämför.
Citera
2023-01-05, 01:29
Medlem
Hahaha.

Medborgerlig Samling var snabba med att radera sin höger om höger-pedofil från sin hemsida.

Har gillar att gilla kvinnors selfies på Twitter u alla fall.
Citera
2023-01-05, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Senaste gäddan är inte överdrivet upprörande enligt min uppfattning. Ljusår från den beräknande och farlige predatorn Rektorn.

181:an skickar en bild på sin fula kuk. Ovärdigt och korkat, visst. Men han skickade den till en mottagare som skriver att hon gillar att bli tagen bakifrån och som tjatar om att dom ska träffas, nästan påstridigt. En 14-åring kan dessutom vara välutvecklad och ganska försigkommen vad gäller sex.

Jämför med Rektorn som verkligen var på väg till en träff. Som manipulativt skickat bilder på hästar och badstränder. Som lockat med presenter. Som tagit ut pengar för att betala avsugning. Är rektorn en hungrig gädda på jakt så är lokalpolitikern en liten mesig mört.

Nej. De rör sig i samma vass. Om du tycker att en politiker med engagemang i skolpolitiken, och som säger sig vara ”samhällskritisk” och engagerar sig mot brottslighet, groomar barn borde du söka hjälp.

Han ska givetvis konfronteras.

I SYNNERHET politiker.
Citera
2023-01-05, 02:11
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nej. De rör sig i samma vass. Om du tycker att en politiker med engagemang i skolpolitiken, och som säger sig vara ”samhällskritisk” och engagerar sig mot brottslighet, groomar barn borde du söka hjälp.

Han ska givetvis konfronteras.

I SYNNERHET politiker.

Svara inte på inlägg som du inte begriper innebörden av.
Jag jämförde de två senast avslöjade pedofilerna, inget annat. Den barnjägare som intensivt och manipulativt arbetar för att träffa barn är självfallet farligare än den som nöjer sig med att skicka en dickpic men drar sig ur när barnet föreslår ett möte.
Citera
2023-01-05, 02:34
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Jag håller med om att lokalpolitikern är en mes. Men det var inte så smart av politikern att svara ''Det är möjligt, kanske'' på Saras fråga om han tror att barn vill se politikerns snopp... Man kan undra vad frugan tycker ikväll. Tryckt stämning i sovrummet.
Lokalpolitikern. Han ska ha cred för en originell bild. Det första som slog mig: va fan, det är väl inte svampsäsong fortfarande?

https://www.naturephoto-cz.com/photos/maly/blodsopp-46x_1953.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in