2022-10-16, 20:05
Medlem
fluffypuffys avatar
Jag vet inte om Lokal heter Johan eller Muhammed i verkligheten, hudfärgen vs språket gör det svårt att definiera eller gissa hans ursprung, men han kanske borde göra lite egna efterforskningar om nallebjörnen innan han gör 100 videos med och om honom.

Jag antar att denna redan finns i tråden, men det skadar inte att posta den igen,
Escobar launched a new product - it’s their WORST ever.

Jag antar att det aldrig blir någon del 2 på lokals "dokumentär" om nallebjörnen?
Citera
2022-10-16, 22:28
Medlem
fluffypuffys avatar
Här är en bra dokumentär om Olof K

Escobar Responds!

Den finns säkert också långt bak i tråden men är fortfarande lika sevärd
Citera
2022-10-17, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Så kontentan av ditt ganska långa inlägg. Olof gick i klassen under dig och Olof utmärkte sig inte under skolgången…

Okej.

Men snälla kom med något bättre själv?

Ganska kul att snubben säger att han var i princip motsatsen till detta.
Citera
2022-10-17, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Här är en bra dokumentär om Olof K

Escobar Responds!

Den finns säkert också långt bak i tråden men är fortfarande lika sevärd

Tackar 🙏🏻
Citera
2022-10-17, 07:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Olof börjar mer och mer se ut som en Bulgarisk kulstötarkärring i 50års åldern. Hans rultiga höfter och tuttar bådar gott när han gungar fram.
Fett kan vara flott. Men flott är inte alltid fett.
Olof vill skryta om hur flott han lever men jag ser mest fett som hänger. Håller han på att byta kön?

Tycker han börjar likna fettot som ligger gömd nere i labbet i ”Blade”..

Nu går det nog snart fortare att hoppa över honom än att gå runt honom .
Citera
2022-10-17, 08:18
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tycker han börjar likna fettot som ligger gömd nere i labbet i ”Blade”..

Nu går det nog snart fortare att hoppa över honom än att gå runt honom .

Jag såg på My 600 lb-life på TV6 och det slog mig att de ser ut som 1,5 Olof.

Lika gnälliga var de också fast på ett skrytsamt sätt. Kärringen hade 5 familjepizzor i sängen men var bestämd att hon kunde banta när hon ville, hon ville bara inte. Men hon skulle börja snart. Pizzan åt hon med plasthandskar för att hon inte kunde resa sig för att tvätta händerna.

Det kan inte behövas mycket potatismos för att Olof ska kandidera.
Citera
2022-10-17, 08:26
Medlem
Jisses vad mycket trams prat det är i denna tråd. Häften av tråden består om olofs vikt. Ja vi vet alla han väger mycket detta behöver inte upprepas hela tiden tror folk har ögon själva. Anser tråden tappar sitt värde med folk som spammar om övervikt hela tiden.
Citera
2022-10-17, 13:54
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Jisses vad mycket trams prat det är i denna tråd. Häften av tråden består om olofs vikt. Ja vi vet alla han väger mycket detta behöver inte upprepas hela tiden tror folk har ögon själva. Anser tråden tappar sitt värde med folk som spammar om övervikt hela tiden.

Tack för att ditt första inlägg i tråden. Vi tar till oss och försöker diskutera saker av större vikt i fortsättningen.
Citera
2022-10-17, 14:48
Medlem
gronagubbens avatar
Är det Olof k pappa som sitter på pengarna och olof är bara en bortskämd brat som får veckopeng av pappa som han sedan flashar på youtube.?
Citera
2022-10-17, 15:09
Medlem
XtraXs avatar
Ovanligt tyst från den dysfunktionella duon, har Lokal lämnat det sjunkande skeppet...
Citera
2022-10-17, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ovanligt tyst från den dysfunktionella duon, har Lokal lämnat det sjunkande skeppet...
Spänningen är olidlig!
Senast redigerad av kilimanjarowayup 2022-10-17 kl. 20:55.
Citera
2022-10-18, 05:17
Medlem
paperfaces avatar
Nyfikenheten tog över. Kollade på den så kallade dokumentären. I typ 5 minuter och snabbspolade sedan för att se om det faktiskt var ngt av värde. 5 minuter av lokal som säger ”shit det är varmt i Spanien” eller vad som, sedan resten så står de bara och super och Olof skriker.

Hade ju gärna sett ngt som faktiskt innehöll ngt. Förväntade mig väl för mkt kanske.

Såg också videon som var innan när hans fru varit och shoppat. Fnissade lite när han skulle ge henne en hej då puss. Trodde det skulle vara en liten gullig puss bara, men det blev ngt annat.

Förstår fortfarande inte vad han vill uppnå med dessa videos? Tkr mest han skriker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in