2023-01-02, 15:14
Medlem
Gör mina rader själv, alltid före GC streamen. Har köpt få andelar av de. Så jag e nog mer inne på streamen för skojs skull och ibland ryggar odds spel. Vet att dybban o bengan e vassa på spel.. Men du kan ju inte påstå att pojkarna Adam o Timman e i närheten av giganten när det gäller streck /odds sportbetting överhuvudtaget..
Citera
2023-01-02, 15:36
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapshooter
Gör mina rader själv, alltid före GC streamen. Har köpt få andelar av de. Så jag e nog mer inne på streamen för skojs skull och ibland ryggar odds spel. Vet att dybban o bengan e vassa på spel.. Men du kan ju inte påstå att pojkarna Adam o Timman e i närheten av giganten när det gäller streck /odds sportbetting överhuvudtaget..

Vem är [I]du[/I]?
Behöver jag ett hockeytips följer jag Timman alla dagar i veckan!
Gignten kollar jag på för nöjets skull! Likaså med streamingen överhuvudtaget. Det är noll underhållningsvärde utan Giganten..
Citera
2023-01-02, 17:38
Medlem
Jag gissar att eventet kommer att ställas in. Någon/några kommer bli ”sjuka”
Citera
2023-01-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Följer du för underhållning eller för att spela och vinna? Han presterar ju inte, letar skräll i varje match och samtidigt snackar om att följa streck/odds. Det funkat inte så, Bengan och Dybban är mer sansade i sina spel även om jag har svårt att höja dem till skyarna iom dessa stora system. Att de suger på tips-sm visar ju bara att de inte är så vassa som de inbillar sig. De är fortfarande bra, mycket bättre än G.

Uppenbarligen har du noll koll på vem som besitter kunskapen i stugan. Giganten är utan tvekan den vassaste utav dom.
Citera
2023-01-02, 18:12
Medlem
Impalers avatar
”Svar kommer att komma, det är bara extremt känsligt ” , skriver Adam på twitter.
Senast redigerad av Impaler 2023-01-02 kl. 18:37.
Citera
2023-01-02, 18:13
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandela
Uppenbarligen har du noll koll på vem som besitter kunskapen i stugan. Giganten är utan tvekan den vassaste utav dom.
U got jokes
Citera
2023-01-02, 20:35
Medlem
TGC går nu in i upploppet på tilläggsköpeskillingen. Många system ska säljas. Många affe-länkar ska användas. Varje krona behöver tryckas ur!

Inte så konstigt då att Sagge tyckte att de tappade sin själ och sin vision.

Tråkigt men pengar är ändå det som driver dessa herrar.
Citera
2023-01-02, 21:01
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Jag gissar att eventet kommer att ställas in. Någon/några kommer bli ”sjuka”

Om inte så kommer de bli diskussion kring Sargon och vad ska de andra göra då? Springa till hotellet och gömma sig eller svara alla 25-30 personer ”Giganten har gått vidare, vi pratar inte mer om det”. Folk kommer inte att nöja sig med det svaret. De måste komma ut med vad som hänt innan eventet om de vill ha ryggen fri.
Citera
2023-01-02, 21:04
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
TGC går nu in i upploppet på tilläggsköpeskillingen. Många system ska säljas. Många affe-länkar ska användas. Varje krona behöver tryckas ur!

Inte så konstigt då att Sagge tyckte att de tappade sin själ och sin vision.

Tråkigt men pengar är ändå det som driver dessa herrar.

Har en liten tanke om att Sargon kan ha flippat fullständigt när de släppte andelar för Boxing Day. Jag har aldrig någonsin sett TGC spotta ut så fruktansvärt med andelar. Bengan sålde slut sina på fredag, sekunderna efter tre nya system upp och på måndag ytterliggare flera system upp. Timman likadan, pumpade ut system som en jävla maskin. Sargon, han körde tre system.
Citera
2023-01-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Har en liten tanke om att Sargon kan ha flippat fullständigt när de släppte andelar för Boxing Day. Jag har aldrig någonsin sett TGC spotta ut så fruktansvärt med andelar. Bengan sålde slut sina på fredag, sekunderna efter tre nya system upp och på måndag ytterliggare flera system upp. Timman likadan, pumpade ut system som en jävla maskin. Sargon, han körde tre system.

Det hade vart kul och se bara TGCs andelssystems omsättning på Boxing Day, måste vart nån mille?!
Citera
2023-01-02, 21:14
Medlem
Citat:
Mycket trevlig läsning och inkomstdeklarationer för 2021 kan jag få fram för alla personer i de olika bolagen om de önskas. Det är offentlig information, är man medlem på ratsit.se (kostar ingenting) så ser du de fyra sista i personnumret och sedan ringer man skv och poff, så har man uppgifterna om inkomsterna.

Har du tid så vore det mkt välkommet med såna uppgifter för att fästa spekulationerna i nåt konkret. Var hamnade/hur fördelades utdelningen på 27 mille från köpet t ex?
Citera
2023-01-02, 21:16
Medlem
Impalers avatar
Citat:

Och ändå var det bara tre system som fick 13 rätt. Inte särskilt svår rad att pricka heller och ändå hyfsad utdelning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in