Citat:
Ursprungligen postat av
anomalign
Inte för att göra det här till en pissing match över hur kända Greta och Tate är, men det behöver väl kanske nämnas att hon är otroligt mycket mer inflytelserik än Tikokgriftern Tate. (Jag hade ingen aning om vem han var innan jag såg Greta äga honom häromdagen, och jag fick läsa på om honom på Wikipedia.) Hon är en av världens kändaste personer och inspirerar ungdomar och vuxna över hela världen, talar med världsledare och FN, och är ikonisk för ungdomens kamp mot status quo och systemets tröghet.
Och ja, jag tror att ha blev förbannad. Varför skulle han inte bli det? Han är den toxiska maskuliniteten förkroppsligad och han hatar antagligen kvinnor som "snackar tillbaka", och han känner sig sannolikt väldigt entitled till respekt för att han är rik. Så att Greta bara viftade bort honom som ett efterblivet barn, när han försökte puffa upp sina efterblivna påfågelfjädrar, det gjorde honom antagligen riktigt jävla uppeldad. Jag föreställer mig honom springa omkring i sina fancy lyxvillakorridorer i en glansig, dyr morgonrock och krossa dyra skulpturer och skrika:"vet hon vem jag är!?"
"Och ja, jag tror att ha blev förbannad."
Hon petade honom i ögat ang hans manschauvinism. Hans försök att provocera och vara macho gick som en bumerang rätt i pannan på honom själv.
Det var lika roligt att läsa kommentarerna som följde efter Greta's verbala knockout. 😂
“You own 33 cars. Greta owns 1 Andrew Tate”
"Hello. Yes, police please. I'd like to report the murder of Andrew Tate. "
Gif med hund som säger:
'Murder... in broad daylight.'
" This isnt even murder, you straight up nuked him from orbit.'
"Nearly a million likes in under six hours, you got KOd by a teenaged girl."
"Dear oh Dear Andrew, that's the least "alfa" comeback I think I've ever seen.... And it took you 10 Hr. BWAAAHAAAHAAA🤣"
Oh sweetie this is so embarrasing that I' m leaving my body. Oh my god."
"First time I've seen a kickboxer get knocked out without any thrown punches or kicks.'
Gretas svar på hans batshit gick viralt. Läste i media att på sju timmar hade hon 1 miljon likes.
Hon kvalar in bland 10 mest gillade tweet i historien enligt Mirror.
5:e plats enligt länken på 3.6.
Idag har hon väl 3.9 miljoner likes.
https://www.google.com/amp/s/www.dai...t-liked/%3famp
Så först knockout av en liten kvinna, såna han avskyr, och senare kom farbror polisen och satte honom i en cell på 15 kvm och ett hål att bajsa i på golvet.
Stackars liten alfa.