2023-01-02, 04:06
Medlem
https://twitter.com/Cobratate/status...24957273874433

Om man ska bura in denna Tate så bör dom skicka in alla dessa "influencers" som KSI, Logan Paul osv. Crypto scams/NFT scams/betting/porr allt möjligt skit som de sprider.
Citera
2023-01-02, 04:16
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
https://twitter.com/Cobratate/status...24957273874433

Om man ska bura in denna Tate så bör dom skicka in alla dessa "influencers" som KSI, Logan Paul osv. Crypto scams/NFT scams/betting/porr allt möjligt skit som de sprider.

Nu är det ju dock värre saker än scaming som skett i fallet med Tate, men i övrigt håller jag dock med om att man bör vara mer aggressiv i sitt arbete mot individer som scammar folk, kan dock vara ett rätt snårigt fält som kräver en hel del arbete men absolut.
Citera
2023-01-02, 05:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Inte för att göra det här till en pissing match över hur kända Greta och Tate är, men det behöver väl kanske nämnas att hon är otroligt mycket mer inflytelserik än Tikokgriftern Tate. (Jag hade ingen aning om vem han var innan jag såg Greta äga honom häromdagen, och jag fick läsa på om honom på Wikipedia.) Hon är en av världens kändaste personer och inspirerar ungdomar och vuxna över hela världen, talar med världsledare och FN, och är ikonisk för ungdomens kamp mot status quo och systemets tröghet.

Och ja, jag tror att ha blev förbannad. Varför skulle han inte bli det? Han är den toxiska maskuliniteten förkroppsligad och han hatar antagligen kvinnor som "snackar tillbaka", och han känner sig sannolikt väldigt entitled till respekt för att han är rik. Så att Greta bara viftade bort honom som ett efterblivet barn, när han försökte puffa upp sina efterblivna påfågelfjädrar, det gjorde honom antagligen riktigt jävla uppeldad. Jag föreställer mig honom springa omkring i sina fancy lyxvillakorridorer i en glansig, dyr morgonrock och krossa dyra skulpturer och skrika:"vet hon vem jag är!?"
"Och ja, jag tror att ha blev förbannad."

Hon petade honom i ögat ang hans manschauvinism. Hans försök att provocera och vara macho gick som en bumerang rätt i pannan på honom själv.
Det var lika roligt att läsa kommentarerna som följde efter Greta's verbala knockout. 😂

“You own 33 cars. Greta owns 1 Andrew Tate”

"Hello. Yes, police please. I'd like to report the murder of Andrew Tate. "

Gif med hund som säger:
'Murder... in broad daylight.'

" This isnt even murder, you straight up nuked him from orbit.'

"Nearly a million likes in under six hours, you got KOd by a teenaged girl."

"Dear oh Dear Andrew, that's the least "alfa" comeback I think I've ever seen.... And it took you 10 Hr. BWAAAHAAAHAAA🤣"

Oh sweetie this is so embarrasing that I' m leaving my body. Oh my god."

"First time I've seen a kickboxer get knocked out without any thrown punches or kicks.'

Gretas svar på hans batshit gick viralt. Läste i media att på sju timmar hade hon 1 miljon likes.
Hon kvalar in bland 10 mest gillade tweet i historien enligt Mirror.
5:e plats enligt länken på 3.6.

Idag har hon väl 3.9 miljoner likes.

https://www.google.com/amp/s/www.dai...t-liked/%3famp

Så först knockout av en liten kvinna, såna han avskyr, och senare kom farbror polisen och satte honom i en cell på 15 kvm och ett hål att bajsa i på golvet.
Stackars liten alfa.
Citera
2023-01-02, 06:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknisklagd
Inget fan av Tate eftersom han håller på med just smutsig verksamhet men Onlyfans är fan inte olagligt. Sen får vi se om han döms.

Detta är däremot olagligt:

Cardi Bs erkännande av att ha drogat män och rånat dem under sin tid som strippa. Hon har sedan dess varit en av få som varit på Joe Bidens lista som intervjuare och hjälpt till att fiska "svarta röster". Tills hon vägrade Covid och hon fick gå från språkrör till dum strippa igen.

Epsteinlistan som alla vet finns men döljs med hjälp av FBI och VDs på sociala medier (Google, Meta etc)."

Detta är fakta och vill ni ha bevis får ni fan googla för det står ÖVERALLT.
Onlyfans?
Och vad har resten med tråden att göra?

Han sitter häktad för misstänkt våldtäkt, människohandel; att ha bildat ett kriminellt nätverk ihop med sin bror och två kvinnor.
Citera
2023-01-02, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Onlyfans?
Och vad har resten med tråden att göra?

Han sitter häktad för misstänkt våldtäkt, människohandel; att ha bildat ett kriminellt nätverk ihop med sin bror och två kvinnor.
Våldtäkterna är BS så tänker inte kalla dig hjärndöd som fyller medias fårkvot än det får vi ta sen. Definiera kriminellt nätvärk för det är der jag försöker slå hål på med mitt inlägg. Vad är det som är olagligt som Tates bröderna har gjort? Sålt kvinnor? Det enda vi vet är att de har ett stall med kvinnor som arbetar i ett lagligt Onlyfans där de styr och tar majoriteten av pengarna (smutsigt som fan men lagligt).

Sist de hamnade i häkte var det pga en otrogen tjej som sa till sin kille att hon inte ens ville vara där, polis kunde slå hål på detta då via deras kameror och kommer slå hål på detta också får du se. Använd hjärnan när den inte är förblindad av bias och nej jag gillar inte dom som personer heller.

Orelevant men jag tror han och Greta är tänkta att fylla mediautrymmet för att vi ska blunda för de största kriminella här i världen. Kolla dit röken bildas så missar du elden bakom dig.
Citera
2023-01-02, 06:27
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=iL-kk2rWgk0&t
Tvillingreaktion på Andrew Tate arresterad för människohandel
Citera
2023-01-02, 06:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Våldtäkterna är BS så tänker inte kalla dig hjärndöd som fyller medias fårkvot än det får vi ta sen. Definiera kriminellt nätvärk för det är der jag försöker slå hål på med mitt inlägg. Vad är det som är olagligt som Tates bröderna har gjort? Sålt kvinnor? Det enda vi vet är att de har ett stall med kvinnor som arbetar i ett lagligt Onlyfans där de styr och tar majoriteten av pengarna (smutsigt som fan men lagligt).

Sist de hamnade i häkte var det pga en otrogen tjej som sa till sin kille att hon inte ens ville vara där, polis kunde slå hål på detta då via deras kameror och kommer slå hål på detta också får du se. Använd hjärnan när den inte är förblindad av bias och nej jag gillar inte dom som personer heller.

Orelevant men jag tror han och Greta är tänkta att fylla mediautrymmet för att vi ska blunda för de största kriminella här i världen. Kolla dit röken bildas så missar du elden bakom dig.
För det första får du hålla dig till det som är relevant beträffande hans häktning och inte svamla om Onlyfans och annat irrelevant.

För det andra är han häktad 30 dagar och om våldtäkter är bs vet du inte ett dugg om.
Misstänkt för kriminellt nätverk får du invänta detaljer om via ÅK.
Uppenbart har en domstol ansett att nåt är av vikt från ÅK annars hade han släppts efter 24 timmar.

För det tredje är tråden redan nersölad med paranoida konspirationer, kvoten är fylld utan dina bidrag.
Citera
2023-01-02, 06:39
Medlem
Citat:
För det första får du hålla dig till det som är relevant beträffande hans häktning och inte svamla om Onlyfans och annat irrelevant.

För det andra är han häktad 30 dagar och om våldtäkter är bs vet du inte ett dugg om.
Misstänkt för kriminellt nätverk får du invänta detaljer om via ÅK.
Uppenbart har en domstol ansett att nåt är av vikt från ÅK annars hade han släppts efter 24 timmar.

För det tredje är tråden redan nersölad med paranoida konspirationer, kvoten är fylld utan dina bidrag.
Ok. Vad diskuterar du då som är mer relevant än mitt bidrag?
Citera
2023-01-02, 06:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ok. Vad diskuterar du då som är mer relevant än mitt bidrag?
Aktuell fakta.
Citera
2023-01-02, 06:42
Medlem
Citat:
"Och ja, jag tror att ha blev förbannad."

Hon petade honom i ögat ang hans manschauvinism. Hans försök att provocera och vara macho gick som en bumerang rätt i pannan på honom själv.
Det var lika roligt att läsa kommentarerna som följde efter Greta's verbala knockout. 😂

“You own 33 cars. Greta owns 1 Andrew Tate”

"Hello. Yes, police please. I'd like to report the murder of Andrew Tate. "

Gif med hund som säger:
'Murder... in broad daylight.'

" This isnt even murder, you straight up nuked him from orbit.'

"Nearly a million likes in under six hours, you got KOd by a teenaged girl."

"Dear oh Dear Andrew, that's the least "alfa" comeback I think I've ever seen.... And it took you 10 Hr. BWAAAHAAAHAAA🤣"

Oh sweetie this is so embarrasing that I' m leaving my body. Oh my god."

"First time I've seen a kickboxer get knocked out without any thrown punches or kicks.'

Gretas svar på hans batshit gick viralt. Läste i media att på sju timmar hade hon 1 miljon likes.
Hon kvalar in bland 10 mest gillade tweet i historien enligt Mirror.
5:e plats enligt länken på 3.6.

Idag har hon väl 3.9 miljoner likes.

https://www.google.com/amp/s/www.dai...t-liked/%3famp

Så först knockout av en liten kvinna, såna han avskyr, och senare kom farbror polisen och satte honom i en cell på 15 kvm och ett hål att bajsa i på golvet.
Stackars liten alfa.
Här är aktuell fakta, lite skvaller. Hur ska jag bemöta det här? När du bestämt att min fakta inte är värd att diskuteras?
Citera
2023-01-02, 06:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Här är aktuell fakta, lite skvaller. Hur ska jag bemöta det här? När du bestämt att min fakta inte är värd att diskuteras?
Finns inget skvaller. Citat från twitter och övrigt om likes är lämnat en länk.
Om du funderar över att skita i ett hål på golvet hänvisar jag till mitt inlägg dess innan.
Med länk.
Citera
2023-01-02, 06:45
Medlem
Citat:
Finns inget skvaller. Citat från twitter och övrigt är lämnat en länk.
😄 ja ja du vinner det här är inte ens intressant nog bara massa incels vs feminister här inne som inte kan diskutera som vuxna. Borde ligga i skvaller sektionen egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in