2022-12-20, 20:37
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Tack för svar kanske är min app som strular fanns fler aolika viaplay appar. Har dom med intervjuer från vanligt folk i filmen?

något är konstigt pga jag ser den både på tvn och i mobilen utan att kontot betalar för sport
Citera
2022-12-20, 22:20
Medlem
irriducibiliis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
något är konstigt pga jag ser den både på tvn och i mobilen utan att kontot betalar för sport

Är det intervjuer med folk "på gatan" i Halland? En barndomsvän sa att dom skulle intervjua han angående en film om Haaland och han bor i Halland, pga banken förväxlas..
Citera
2022-12-29, 00:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Tillbaka till premier league och haaland. Två mål mot Leeds och ligger nu med 20 mål på 14 matcher.

20 mål och det är inte ens Januari
Citera
2022-12-29, 11:07
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är just det jag säger. Håland måste utveckla sig mer innan han är en komplett anfallare, och därför så vore det bättre om han stannade i Salzburg i ett tag till. Wayne Rooney var väl ganska komplett som 19-åring?
Rooney var väl mer komplett som köttbulle? Håland är ju en atlet
Citera
2022-12-29, 13:38
Medlem
analkings avatar
Citat:
Har kikat på en del klipp av Håland på sistonde och jag måste ärligt talat säga att mer överskattad än ngt annat, visst är han en stor talang men han saknar teknik och skapar sällant ngt på egenhand, utan han är helt beroende av sina medspelare för skapa målchanser. Håland`s löpningar påminner mkt om stilen till van Persie, dock så tror jag inte att han kommer att få en lika lysande karriär som det RvP fick. En intressant spelare helt klart, men han har mkt som han måste förbättra på om han ska bli en toppanfallare i PL, La Liga, Bundesliga eller i Serie A i framtiden. youtube.com/watch?v=DeUsqsuJftg

Ok vilket fotbollsöga du har. Han har vunnit skytteligan i England i 10 av de 30 Senaste åren i Liga redan efter14 matcher
Senast redigerad av analking 2022-12-29 kl. 13:55.
Citera
2022-12-29, 13:41
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Han kan möjligen bli Romelu Lukakus ersättare i Manchester United båda påminner om varandra. Håland kan lätt ta bort många backar med sin fysik och han är troligtvis bra med huvudet eftersom han är 1,94.
Varför skall erling ersätta lukaku när lukaku inte kan ersätta erling?
Citera
2022-12-31, 16:32
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Har kikat på en del klipp av Håland på sistonde och jag måste ärligt talat säga att mer överskattad än ngt annat, visst är han en stor talang men han saknar teknik och skapar sällant ngt på egenhand, utan han är helt beroende av sina medspelare för skapa målchanser. Håland`s löpningar påminner mkt om stilen till van Persie, dock så tror jag inte att han kommer att få en lika lysande karriär som det RvP fick. En intressant spelare helt klart, men han har mkt som han måste förbättra på om han ska bli en toppanfallare i PL, La Liga, Bundesliga eller i Serie A i framtiden. youtube.com/watch?v=DeUsqsuJftg

du är inlagd på psyket va
Citera
2022-12-31, 23:20
Medlem
Mål igen av Haaland, han verkar alltid befinna sig på rätt ställe.

Jag tycker att han är brutalt bra.
Citera
2023-01-01, 10:22
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:

Ahahaha han har redan gjort större avtryck i fotbollshistorien än Robin van Persien gjorde under hela sin karriär. Tillbringade hela sin prime i en loserklubb utan att vinna någon liga eller CL. Fick sen ett tröstguld när han tröttnade på skiten och gick till en riktig klubb i slutet av karriären.
Citera
2023-01-01, 13:51
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

hallå kan inte släppa detta inlägget vad fan håller du på med för droger

kan vi få en förklaring till vad fan du sitter och skriver

Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ahahaha han har redan gjort större avtryck i fotbollshistorien än Robin van Persien gjorde under hela sin karriär. Tillbringade hela sin prime i en loserklubb utan att vinna någon liga eller CL. Fick sen ett tröstguld när han tröttnade på skiten och gick till en riktig klubb i slutet av karriären.

sjuk människa måste vara ett troll va
Citera
2023-01-01, 17:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
hallå kan inte släppa detta inlägget vad fan håller du på med för droger

kan vi få en förklaring till vad fan du sitter och skriver

sjuk människa måste vara ett troll va
OK. Kanske att jag tog lite fel här. Men jag skrev detta när Haaland fortfarande var i Salzburg, alltså för nästan tre år sedan.
Citera
2023-01-01, 17:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Rooney var väl mer komplett som köttbulle? Håland är ju en atlet
Jag menar att Haaland fortfarande har mkt att gå på när det kommer till teknik osv. Därför så anser jag Mbappe som en mer komplett spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in