Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Han spelade för mig i Hammarby (ja jag fuskade till mig pengar så att jag hade råd) i 13 säsonger innan jag sålde honom till Real. Han vann faktiskt VM med Norge 2030

Helt sjukt.
Vi far se hur det gar 2030 men vilken utveckling killen haft, under min livstid är det bara Björn Borg som konkurerat om denna uppmärksamhet som svensk idrottsman men det var innan internet förstas. Men pa den tiden var ju typ Björn borg och Muhammad Ali de största och de träffades tom. Tänk sedan tradstarten att nu är Erling modeikon för Dolce Gabanna och glassar runt med sin norska lilla tjej som han ägde hela världen. det man älskar med Erling är hans nordiska ödmjukhet, respekt för andra människor och hans sätt att stötta sina lagkamrater och alla i sin omgivning
https://www.bild.de/unterhaltung/stars-und-leute/erling-haaland-und-freudin-isabel-neuer-superhype-6a5a505ce2d50c13b9a7a8ff
I norge har han ju stöttat barn och vuxna med svarigheter som cp skador tex. Zlatan spottade väl typ andra medspelare i ansiktet. Vilken skillnad. Önskar Erlingt allt det bästa i livet ma jag säga,