2022-12-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Start i bubbelpolen,20 minuter för uppkåtning, in på rummet,
djupa tungkyssar, grovhångel slick

Haha ok
Citera
2022-12-29, 23:47
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Vem fan äter frukost på ställena? Inte jag i allafall.
Jag sa förut att tidigare var Mainhattan min favorit, men efter senaste " katastrofbesöket" så håller jag mej till Shark.
Finare lokaler,finare trädgård med faciliteter, bättre mat, finare och flera brudar.
Jag har aldrig gått på någon mina på det stället, däremot på M. Dessutom mycket billigare hotell i Darmstadt.
En liten fin stad med bra restauranger rent och snyggt samt mycket bra shoppingställen

Jag hade tidigare rena miss universum på M. Men då pandemin slog till försvann hon tyvärr.
Och vad det gäller priser och service så är skillnaden hårfin på båda ställen.

Priserna är betydligt högre på Sharks - utan att man får bättre service.
Gäller både entré- och rumspriser.

Renare lokaler på Mainhattan. Två tanter går konstant och städar. Sist jag var på Sharks låg det en massa använt toalettpapper i rummen. Inte så fräscht. Man ska inte behöva gå in i 2-3 rum innan man väljer ett.

Absolut större lokaler på Sharks, men inte finare. Sharks ser inte bara ut som, utan är faktiskt en ombyggd lagerlokal.

Maten är redan färdigdiskuterad. Favör Mainhattan.
Och så hotellen som var "mycket billigare i Darmstadt"......

Citat:
Om du vill bo hyggligt så räkna med 2000kr för två nätter
väl inne i klubben så får du räkna med 100euro för en herdestund en timma, 150euro för gfe då får du göra det du önskar

Jag rekommenderar att du åker till Darmstadt, där ligger Shark, en mycket flott och prisvärd klubb, du skall även bo där då du kan ha gångavstånd från närliggande hotell samt att där äe ALLTID många brudar som jobbar, och väldigt vackra dessutom. Jag har besökt den klubben ca 5 gngr samt Mainhattan 8 gngr

Du betalar ju 1000 kr för en hotellnatt.
Ja, då har faktiskt även hotellen vid Sharks dubbla priser jämfört med hotell nära Mainhattan.
Finns ett helt gäng med riktigt bra hotell inte långt från Mainhattan (Osthafenplatz) för 500-600 kr per natt.
Senast redigerad av Arnold15 2022-12-29 kl. 23:52.
Citera
2022-12-30, 06:59
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Priserna är betydligt högre på Sharks - utan att man får bättre service.
Gäller både entré- och rumspriser.

Renare lokaler på Mainhattan. Två tanter går konstant och städar. Sist jag var på Sharks låg det en massa använt toalettpapper i rummen. Inte så fräscht. Man ska inte behöva gå in i 2-3 rum innan man väljer ett.

Absolut större lokaler på Sharks, men inte finare. Sharks ser inte bara ut som, utan är faktiskt en ombyggd lagerlokal.

Maten är redan färdigdiskuterad. Favör Mainhattan.
Och så hotellen som var "mycket billigare i Darmstadt"......

Du betalar ju 1000 kr för en hotellnatt.
Ja, då har faktiskt även hotellen vid Sharks dubbla priser jämfört med hotell nära Mainhattan.
Finns ett helt gäng med riktigt bra hotell inte långt från Mainhattan (Osthafenplatz) för 500-600 kr per natt.

Om du vill göra detta till en tävling så är jag nöjd med att bli 2a'
Jag vill bo bra med stort rum, en perfekt frukost, kunna sätta mej i baren då jag kommer tillbaka från knulleriet och ta något gott att dricka i en trivsam miljö
Och det gör du fan inte på ett 500kr hotell, jag är inte född i går.
Vidare då jag vill ha ett stort utbud på tjejer "vilket var möjligt på M för ett par år sedan" så går jag till Shark.
Inte ett dugg dyrare annat än entren som skiljer 10 euro vilket jag gör mej råd till.
Maten då? Jo då den är godkänd på M men utbudet även där är sämre, och faciliteterna MYCKET bättre på Shark.
Trädgården tex är ju pytteliten på M, inga stugor som man kan gå in i, men visst, det kan vara trivsamt där också.
Jag är INTE snål, vill bo bra samt träffar uteslutande 10 poängare, och dessa är det gott om, samt att inte alla "som på M" kommer från Rumänien.

Jag trivs på båda ställen, men M har sjunkit på sista tiden även om som du knulla samma hela tiden vilket jag inte gör.
Citera
2022-12-31, 00:05
Avslutad
Hej. Jag har tittat oerhört mycket på denna tråd FKK och må säga att jag har blivit otroligt nyfiken. Mycket prat om prisar,men det är inte så viktigt för mig. Sharks låter jo som paradis och verkar som himmelen. Är det tillåtet för tjejerna att röka i baren på Sharks? Og kan det också vara tillåtet på rum? Röker inte själv,men har en fetisch för snygga och porriga tjejer som röker. Drömmen är att ha sex med en porrrig tjej som samtidigt röker. Jag vet detta är speciellt och något weirdo,men det är min grej.
Oavsett känns det som Sharks är et ställe man måste besöka i nära tid. Hade gärna blivit känd med en erfaren eller rookie här inne som vill ha lite sällskap på en resa ner till Sharks. Jag är 45 år och över genomsnittet intresserad i sport(Liverpool), men älskar all idrott. Är Nordman,men bor på västkusten. Skicka gärna en PM om du vill ha sällskap på resan. Jag är 178 % hetero. Tänker det bara är trevligt med sällskap. Jag ska oavsett ner,sällskap eller inte 😃
Att spendera några dagar/en weekend på Sharks måste jo ge så mycket glädje att hjärnan fylls upp med dopamin båda före och efter. Bara tanken på att resa ner sätter mig i ett riktigt bra humör och efter att läst här inne så står det högt på min bucket list. Har varit en glädje att läsa alla erfarenheter här inne och önskar att bidra med mina erfarenheter i nära framtid 🙂
Senast redigerad av Sportsidioten 2022-12-31 kl. 00:07. Anledning: Glömde något
Citera
2022-12-31, 09:57
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsidioten
Hej. Jag har tittat oerhört mycket på denna tråd FKK och må säga att jag har blivit otroligt nyfiken. Mycket prat om prisar,men det är inte så viktigt för mig. Sharks låter jo som paradis och verkar som himmelen. Är det tillåtet för tjejerna att röka i baren på Sharks? Og kan det också vara tillåtet på rum? Röker inte själv,men har en fetisch för snygga och porriga tjejer som röker. Drömmen är att ha sex med en porrrig tjej som samtidigt röker. Jag vet detta är speciellt och något weirdo,men det är min grej.
Oavsett känns det som Sharks är et ställe man måste besöka i nära tid. Hade gärna blivit känd med en erfaren eller rookie här inne som vill ha lite sällskap på en resa ner till Sharks. Jag är 45 år och över genomsnittet intresserad i sport(Liverpool), men älskar all idrott. Är Nordman,men bor på västkusten. Skicka gärna en PM om du vill ha sällskap på resan. Jag är 178 % hetero. Tänker det bara är trevligt med sällskap. Jag ska oavsett ner,sällskap eller inte 😃
Att spendera några dagar/en weekend på Sharks måste jo ge så mycket glädje att hjärnan fylls upp med dopamin båda före och efter. Bara tanken på att resa ner sätter mig i ett riktigt bra humör och efter att läst här inne så står det högt på min bucket list. Har varit en glädje att läsa alla erfarenheter här inne och önskar att bidra med mina erfarenheter i nära framtid 🙂

Både Mainhattan och Shark är bra ställen, men Shark har mycket större utbud på brudar från alla världens hörn
Att det skulle vara så mycket dyrare på Shark är bullshit, 150 euro för GFE i en timma och det är precis samma pris på Mainhattan. Jag jagar inte det billigaste utan vill ha en trevlig timma som passar mig och ingenting annat
Och med det priset slipper du tjat om insell, Du får en underbar timma med en 10poängare som du väljer ut bland många tjejer. Jag önskar dig lycka till, du bor jättebra för en lax per natt, du kan bestämma med en tjej dagen efter om du vill repetera så kommer hon upp till dig för en hygglig penning och stannar så länge du orkar jöka.
Citera
2022-12-31, 10:52
Medlem
inmurads avatar
Jag tror säkert du kan få med en tjej som röker under sexet. Vet inte om det generellt är rökning tillåtet på rummen men jag träffade en tjej på Mainhattan som tog ett bloss efter sexet. Håller med om att det är väldigt hett att se.

Då du är nyreggad med färre än 50 posts så kan jag tyvärr inte skicka PM. Har tänkt åka ner i början på februari.

Citat:
Citera
2022-12-31, 12:03
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Både Mainhattan och Shark är bra ställen, men Shark har mycket större utbud på brudar från alla världens hörn
Att det skulle vara så mycket dyrare på Shark är bullshit, 150 euro för GFE i en timma och det är precis samma pris på Mainhattan. Jag jagar inte det billigaste utan vill ha en trevlig timma som passar mig och ingenting annat
Och med det priset slipper du tjat om insell, Du får en underbar timma med en 10poängare som du väljer ut bland många tjejer. Jag önskar dig lycka till, du bor jättebra för en lax per natt, du kan bestämma med en tjej dagen efter om du vill repetera så kommer hon upp till dig för en hygglig penning och stannar så länge du orkar jöka.
Och rökning är tillåtet överallt på Shark "tyvärr"
Citera
2022-12-31, 13:08
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Jo, priserna är högre på Sharks. Officiellt 50 Euro per 30 minuter, men inte i praktiken. Många tjejer vägrar helt enkelt att gå på rummet för 50 Euro. Bara att läsa på ISG.
Absolut fler tjejer och större utrymme på Sharks. Tjejerna är dessutom snäppet snyggare.
Men det innebär inte att de har bättre attityd och ger bättre service.
Med mycket folk som ränner omkring blir det även opersonligare.

Har gjort 18 besök på Mainhattan denna säsong. Aldrig betalt mer än 60 Euro för en halvtimme, men fått utmärkt service och attityd från tjejerna. De hejar glatt på mig varje gång jag kommer in genom entrén. Inte en enda "upsell". Men det kräver att man skapar långsiktiga relationer med tjejerna. Vilket kan ta tid att bygga upp. Jag är så pass känd på M. så att även tjejer som jag aldrig varit med hälsar på mig och vill gå med mig (och de vet vad jag betalar).

Jag kan mycket väl förstå folk som vill ha en ny tjej varje gång. Och som dessutom vill ha riktigt snygga tjejer. Gjorde också det i början. Men då kostar det också mer. Inte bara på Sharks, utan även på Mainhattan.

Med den lågkonjunktur som sveper över Europa är det definitivt Köparnas marknad just nu. Gäller både i Frankfurt- och Düsseldorf-områdena och hela Tyskland. Gyllene tillfälle att "shoppa" just nu. Stort utbud av tjejer. Glesare med klienter eller så går de mer sällan till rummen.

Dessutom är hotellpriserna betydligt lägre i Tyskland än i Sverige. I Sverige är högsäsongen mars-september. Då måste hotellen ta extra betalt för att överleva det dåliga vinterhalvåret.
I Tyskland och andra länder nere på kontinenten har man gäster året om. Det är den främsta orsaken till att man kan få ett bra hotell till en rimlig kostnad i Tyskland - som inte ens räcker till ett vandrarhem i Sverige.
Senast redigerad av Arnold15 2022-12-31 kl. 13:19.
Citera
2022-12-31, 21:49
Medlem
thaimans avatar
Jag har som jag tidigare skrev varit på Mainhattan 5 gånger FÖRE pandemin, detta var paradiset, från kl 1200 till sena natten gott om tjejer snygga tjocka smala, ja alla modeller, och de flesta från Rumänien
Sedan var jag där för ett par månader sedan, rena öknen, hon i kassan var ny men supertrevlig, hon sa att just nu finns 3 tjejer här så jag tycker du skall komma tillbaka efter 2000

Jag hade ju tagit taxi från Darmstdt och tyckte att jag kunde stanna och avvakta, ficke en lapp av damen som berättigade mej att komma tillbaka utan att betala senare.
Inget hände "utom för en viss gubbe som varit där massor av gånger" Jag väntade till kl 1800, gick och åt i rest. god mat men stendött.'
Tre svartskallar en fet gubbe och så jag fanns i lokalen
Av de tre tjejer som var där var en överviktig, en med glasögon som även var där före pandemin samt en snygg som kom och satte sj bredvid mej och snackade en stund

Jag kroknade, ringde min taxikille som jag alltid anlitar då jag är i krokarna och bad om skjuts tillbaka till SHARK, Där var fullt hus med snygga brudar, ingen direkt störande utan man gick runt och tittade
på "menyn"
Bestämde mej för en jättesnygg Grekiska, bjöd på en drink och sedan in på ett RENT och trevligt rum.
Jag betalade 150 euro flör en hel timma GFE och fill full valuta för mina önskningar
Gick sedan till rest. och åt en alldeles ypperlig middag med eftrrätt samt ut i trädgården med en öl och njöt ca 10 min
In igen och hittade den vackraste blondin med lockigt hår som bara väntade på att få napp
Samma koncept, GFE i en timma, "detta inkluderar allt utom anal som jag inte är intresserad av Rena drömmen, jag blev tokkär, Hon skulle åka hem dagen efter och erbjöd sej att komma till mitt hotell efter avslutad skift samt stanna över natten för 200 euro.
Dum som jag var så blockade jag hennes nummer som jag fick.
Därefter ca en timma senare tog jag en tjej till, väldig vacker hon också, men då en halvtimma GFE 100 euro, men blondinen skämde bort mej så det var inte alls samma.
Dagen efter nytt besök. Men med helt andra brudar. Gubben är gammal och orken tryter, men summan av karedemumman är Sharkbesöken 100 procentiga, sedan må Arnold säga vad han vill som tydligen såg flera brudar på samma tid som jag besökte Mainhattan
Citera
2023-01-01, 10:44
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag har som jag tidigare skrev varit på Mainhattan 5 gånger FÖRE pandemin, detta var paradiset, från kl 1200 till sena natten gott om tjejer snygga tjocka smala, ja alla modeller, och de flesta från Rumänien
Sedan var jag där för ett par månader sedan, rena öknen, hon i kassan var ny men supertrevlig, hon sa att just nu finns 3 tjejer här så jag tycker du skall komma tillbaka efter 2000

Jag hade ju tagit taxi från Darmstdt och tyckte att jag kunde stanna och avvakta, ficke en lapp av damen som berättigade mej att komma tillbaka utan att betala senare.
Inget hände "utom för en viss gubbe som varit där massor av gånger" Jag väntade till kl 1800, gick och åt i rest. god mat men stendött.'
Tre svartskallar en fet gubbe och så jag fanns i lokalen
Av de tre tjejer som var där var en överviktig, en med glasögon som även var där före pandemin samt en snygg som kom och satte sj bredvid mej och snackade en stund

Jag kroknade, ringde min taxikille som jag alltid anlitar då jag är i krokarna och bad om skjuts tillbaka till SHARK, Där var fullt hus med snygga brudar, ingen direkt störande utan man gick runt och tittade
på "menyn"
Bestämde mej för en jättesnygg Grekiska, bjöd på en drink och sedan in på ett RENT och trevligt rum.
Jag betalade 150 euro flör en hel timma GFE och fill full valuta för mina önskningar
Gick sedan till rest. och åt en alldeles ypperlig middag med eftrrätt samt ut i trädgården med en öl och njöt ca 10 min
In igen och hittade den vackraste blondin med lockigt hår som bara väntade på att få napp
Samma koncept, GFE i en timma, "detta inkluderar allt utom anal som jag inte är intresserad av Rena drömmen, jag blev tokkär, Hon skulle åka hem dagen efter och erbjöd sej att komma till mitt hotell efter avslutad skift samt stanna över natten för 200 euro.
Dum som jag var så blockade jag hennes nummer som jag fick.
Därefter ca en timma senare tog jag en tjej till, väldig vacker hon också, men då en halvtimma GFE 100 euro, men blondinen skämde bort mej så det var inte alls samma.
Dagen efter nytt besök. Men med helt andra brudar. Gubben är gammal och orken tryter, men summan av karedemumman är Sharkbesöken 100 procentiga, sedan må Arnold säga vad han vill som tydligen såg flera brudar på samma tid som jag besökte Mainhattan
Det var en onsdag. Bastusessionerna startar kl. 18.00. Just den dagen satt det minst 10 gubbar i bastun kl. 18.00. Onsdagar är den ”stora” bastudagen på M. Tror att du tar fel på tiden. Du måste ha lämnat en bra stund innan kl. 18.

Det är dock sant att det är tunt med folk innan kl. 18 på Mainhattan (undantag söndagar för då startar bastusessionerna kl. 14.). Men de tjejer som kommer tidigt på vardagarna, de levererar verkligen.

Alltid 25-30 tjejer på kvällen.
Senast redigerad av Arnold15 2023-01-01 kl. 10:48.
Citera
2023-01-01, 11:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det var en onsdag. Bastusessionerna startar kl. 18.00. Just den dagen satt det minst 10 gubbar i bastun kl. 18.00. Onsdagar är den ”stora” bastudagen på M. Tror att du tar fel på tiden. Du måste ha lämnat en bra stund innan kl. 18.

Det är dock sant att det är tunt med folk innan kl. 18 på Mainhattan (undantag söndagar för då startar bastusessionerna kl. 14.). Men de tjejer som kommer tidigt på vardagarna, de levererar verkligen.

Alltid 25-30 tjejer på kvällen.

Jag skiter totalt i Bastun, och hur många gubbar som sitter där.

Jag är där fär att KNULLA med en skönhet vilket är omöjligt i min ålder att få göra här.
Jag tror inte att du är så purung heller, för jag tror jag såg dej då jag var där,
Citera
2023-01-03, 12:15
Medlem
Stämmer det jag läst om att på Artemis när man ska duscha innan så finns inga draperier framför duschen, så man duschar helt öppet? Det skulle förstöra allt helt för mig, och jag kommer inte åka. Har fobi för att vara näck bland andra män, men tanken på att nu också vara bland låta män, där vissa kanske har erektion, får det att vändas i magen

Finns det någon FKK där man kan dra för sig ett skynke när man duschar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in