Citat:
Ursprungligen postat av
Sportsidioten
Hej. Jag har tittat oerhört mycket på denna tråd FKK och må säga att jag har blivit otroligt nyfiken. Mycket prat om prisar,men det är inte så viktigt för mig. Sharks låter jo som paradis och verkar som himmelen. Är det tillåtet för tjejerna att röka i baren på Sharks? Og kan det också vara tillåtet på rum? Röker inte själv,men har en fetisch för snygga och porriga tjejer som röker. Drömmen är att ha sex med en porrrig tjej som samtidigt röker. Jag vet detta är speciellt och något weirdo,men det är min grej.
Oavsett känns det som Sharks är et ställe man måste besöka i nära tid. Hade gärna blivit känd med en erfaren eller rookie här inne som vill ha lite sällskap på en resa ner till Sharks. Jag är 45 år och över genomsnittet intresserad i sport(Liverpool), men älskar all idrott. Är Nordman,men bor på västkusten. Skicka gärna en PM om du vill ha sällskap på resan. Jag är 178 % hetero. Tänker det bara är trevligt med sällskap. Jag ska oavsett ner,sällskap eller inte 😃
Att spendera några dagar/en weekend på Sharks måste jo ge så mycket glädje att hjärnan fylls upp med dopamin båda före och efter. Bara tanken på att resa ner sätter mig i ett riktigt bra humör och efter att läst här inne så står det högt på min bucket list. Har varit en glädje att läsa alla erfarenheter här inne och önskar att bidra med mina erfarenheter i nära framtid 🙂
Jo, priserna är högre på Sharks. Officiellt 50 Euro per 30 minuter, men inte i praktiken. Många tjejer vägrar helt enkelt att gå på rummet för 50 Euro. Bara att läsa på ISG.
Absolut fler tjejer och större utrymme på Sharks. Tjejerna är dessutom snäppet snyggare.
Men det innebär inte att de har bättre attityd och ger bättre service.
Med mycket folk som ränner omkring blir det även opersonligare.
Har gjort 18 besök på Mainhattan denna säsong. Aldrig betalt mer än 60 Euro för en halvtimme, men fått utmärkt service och attityd från tjejerna. De hejar glatt på mig varje gång jag kommer in genom entrén. Inte en enda "upsell".
Men det kräver att man skapar långsiktiga relationer med tjejerna. Vilket kan ta tid att bygga upp. Jag är så pass känd på M. så att även tjejer som jag aldrig varit med hälsar på mig och vill gå med mig (och de vet vad jag betalar).
Jag kan mycket väl förstå folk som vill ha en ny tjej varje gång. Och som dessutom vill ha riktigt snygga tjejer. Gjorde också det i början. Men då kostar det också mer. Inte bara på Sharks, utan även på Mainhattan.
Med den lågkonjunktur som sveper över Europa är det definitivt
Köparnas marknad just nu. Gäller både i Frankfurt- och Düsseldorf-områdena och hela Tyskland. Gyllene tillfälle att "shoppa" just nu. Stort utbud av tjejer. Glesare med klienter eller så går de mer sällan till rummen.
Dessutom är hotellpriserna betydligt lägre i Tyskland än i Sverige. I Sverige är högsäsongen mars-september. Då måste hotellen ta extra betalt för att överleva det dåliga vinterhalvåret.
I Tyskland och andra länder nere på kontinenten har man gäster året om. Det är den främsta orsaken till att man kan få ett bra hotell till en rimlig kostnad i Tyskland - som inte ens räcker till ett vandrarhem i Sverige.