2022-12-30, 16:09
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Efter att ha följt tråden i några månder tycker jag att den s.k "debatten" är extremt polariserad och båda sidor drar samma argument hela tiden.

Dom som inte är pedofilkramare tjaffsar inte utan pratar om pedofilerna. Det är pedofilkramarna som gång på gång blir kränkta, upprörda och måsta börja tjaffsa.

Dom som inte är pedofilkramare bemöter bara gramafonskivan på repeat.

Därav behövs det en egen tråd
Senast redigerad av fittslem 2022-12-30 kl. 16:18.
Citera
2022-12-30, 16:25
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Var har de gått ut med det?
Jag hittar inte igen bilderna på meddelandena.
Men om du går in på Dumpen och tittar på hans inlägg där så skriver Sara det också.
Citera
2022-12-30, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Vad heter badankan egentligen.

Så vitt jag vet har vi inte fått någon rebus på badbollsrunkaren, så det kommer en här:

Underbare uppblåsbare MagnusBadboll (Napp #179) Ystad

Förnamn 1: En kortform för latinets Laurentius 'den lagerkrönte'.
Förnamn 2: Ett nordiskt mansnamn. Det är en form av Georg, som i sin tur kommer av det grekiska Georgios (Γεοργιος), som betyder ”jordbrukare”, ”bonde”.
Förnamn 3 (tilltalsnamn): Ursprungligen ett latinskt tillnamn med betydelsen "stor", till exempel Carolus xxxxxx (Karl den store). En kortform är Måns. Den finskspråkiga motsvarigheten är Mauno eller Maunu.
Efternamn: Ett mycket vanligt efternamn, så vanligt att det är ett "medelnamn". Alf, som var ledare för KD i hela 31 år, delar detta efternamn.
Född samma år som tv började sändas i färg i Sverige, The Beatles splittrades och Apollo 13 sköts upp.
Senast redigerad av Raymond-Chow 2022-12-30 kl. 16:56. Anledning: stavfel
Citera
2022-12-30, 17:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du vill verkligen att vi ska tro på det otroliga. Att vi ska tro på att pedofiler som uttryckligen beskriver hur de vill knulla, våldta, tortera, tömma sig osv. i barn inte egentligen menar det. De liksom bara slank fel på tangentbordet. I flera veckor. Råkade skicka kukbilder. Råkade bestämma träff med ett barn. Råkade skriva att de vill sextortera en treåring.

Nej, jag skulle inte tro att du letar efter epilepsikortet.
Dumpen hänger ut allt från snattande av en kola till bankrån. Säger inte att de som torskar inte gjort något fel, utan sättet Dumpen hantera allt, ju mindre "fel" hen gjort, desto mer fel av Dumen att hänga ut.
Citera
2022-12-30, 17:32
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen hänger ut allt från snattande av en kola till bankrån. Säger inte att de som torskar inte gjort något fel, utan sättet Dumpen hantera allt, ju mindre "fel" hen gjort, desto mer fel av Dumen att hänga ut.
Hur lyckas man klassa sexuella övergrepp och sexuellt ofredande på barn som "mindre fel"
Du och ankpolarna är verkligen typ för sig.
Citera
2022-12-30, 17:54
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Hur lyckas man klassa sexuella övergrepp och sexuellt ofredande på barn som "mindre fel"
Du och ankpolarna är verkligen typ för sig.
Det kanske beror på empatistörning eller ett sätt att intala sej själv att det man gör mot barn och unga inte är så farligt.
Citera
2022-12-30, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Kan du ge exempel på någon som bara snattade en kola då?
Citera
2022-12-30, 18:10
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Vad heter badankan egentligen.

Samma förnamn på en gubbe som drev Jeopardy sverige..
och samma efternamn på en känd tv serie om en familj som kom från vivalla..
Citera
2022-12-30, 18:14
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Samma förnamn på en gubbe som drev Jeopardy sverige..
och samma efternamn på en känd tv serie om en familj som kom från vivalla..

Med tanke på att namnet står rakt ut i chatten så tror jag utsikterna är dåliga för att han skall lösa en rebus, oavsett svårighetsgrad 🫠
Citera
2022-12-30, 18:16
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Med tanke på att namnet står rakt ut i chatten så tror jag utsikterna är dåliga för att han skall lösa en rebus, oavsett svårighetsgrad 🫠

Haha 👏
Citera
2022-12-30, 18:24
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Fan, det är nåt seriöst fel på dumpen.se. Vissa gäddor bara försvinner, inte bara de som tagit sig av daga utan andra helt random.
2 st som jag absolut INTE kan finna på sajten just nu är: David ses och hissreparatören… vad fan händer. Frågar på facebookgruppen om detta så postas aldrig den posten.
Kan ni kära flashbackare dubbelkolla detta ?
Citera
2022-12-30, 18:25
Medlem
Mr13cs avatar
Nu har avarten bara 80 ”vänner” på Facebook..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in