2022-12-30, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.f.S
Vem tror du kommer döda honom? Tror du verkligen Einars mamma har betalat folk för dom ska hämnas?

Tror inte på mamman hon aldrig tagit hand om honom ändå jag tror de nån annan
Citera
2022-12-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Du har fel du låter som en babbe som som ogillar svenskar bara Einar hade mycket pengar och han umgicks även med mördare och jag kan lova att hans ex och även hans familj vill hämnas detta.
Due fan efterbliven. LÄS om min text innan du svarar. Du skriver att jag har fel men skriver exakt samma sak som jag skrev. Jag skriver att troligtvis har hans pundarmamma lagt pengar för hämnd och du säger nej du har fel hans ex och hans familj vill ha hämnd. Due helt pantad.
Citera
2022-12-30, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.f.S
Vem tror du kommer döda honom? Tror du verkligen Einars mamma har betalat folk för dom ska hämnas?

Jag tror mer på att Alexander betalat folk att göra det. Folk skriver vänta bara haval scar alla kommer dö. Förstår ni inte att dessa är torpeder och kommer slakta dom tillbaka? Eller tror ni dom ska lägga sig som att inget hänt?
Citera
2022-12-30, 09:21
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Firar muslimer jul?
Visst gör de det. Kanske inte med klappar, gran och Jesusbarnet, men när det är jul i Sverige så träffas släkten och har middag och såna grejer. Så jäkla fanatiska är inte dessa muslimer. Det finns säkert invandrare i denna tråd som kan intyga att det är så det går till i Sverige.
Citera
2022-12-30, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJLuzifer
Vad har familjen på gatunr 38 med detta att göra?
Skrev fel i mitt första inlägg. Snurrar i mitt huvud med alla dessa händelser 😂

Det skedde en sprängning i farsta samma kväll på Kristinehamnsgatan 38. På husnr 16 bor jue mario som är vän med haval. Det ryktas att han bidragit till betalning för mordet på Einar. 🙂 sedan sköts det i gubbängen 98 hos en gammal man. Visade sig vara fel dörr. Vem som var måltavlan där är oklart. Men w.s var skriven där och är efterlyst(senast jag läste?) för mordförsök
Citera
2022-12-30, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag tror mer på att Alexander betalat folk att göra det. Folk skriver vänta bara haval scar alla kommer dö. Förstår ni inte att dessa är torpeder och kommer slakta dom tillbaka? Eller tror ni dom ska lägga sig som att inget hänt?

Det märks att det inte är några raketforskare härinne i alla fall, som visar stora kunskapsluckor kring hur Sveriges lagbok & system funkar. Eller så har ni inte några stora summor på kontot, drivit aktiebolag eller stött på situationer där man plockar ut pengar lagligt. Det går inte plocka ut stora summor obemärkt i Sverige. Det var precis det hans mamma sa under rättegången också när dom blev pressade på pengar. Som tomtarna inte kunde förstå, med tanke på att dom bara använt den olagliga boken. Varpå många skrattar åt dom över allt man läst från enchro. Hur otroligt inkompetenta och verklighetsfrånvända dom framställde sig, när dom själva tror dom är genier.
Citera
2022-12-30, 10:56
Medlem
Agphyss avatar
Betalar man ligor som bandidos eller hells angels pengar har ett kontrakt med de död eller levande så kommer de försöka att uppfylla det. Om Nils betalat pengar och har kontrakt med de så kommer de ändå försöka uppfylla det även om Nils gått bort.

Detta är bara en hypotes.
Citera
2022-12-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrgtjvr
Det märks att det inte är några raketforskare härinne i alla fall, som visar stora kunskapsluckor kring hur Sveriges lagbok & system funkar. Eller så har ni inte några stora summor på kontot, drivit aktiebolag eller stött på situationer där man plockar ut pengar lagligt. Det går inte plocka ut stora summor obemärkt i Sverige. Det var precis det hans mamma sa under rättegången också när dom blev pressade på pengar. Som tomtarna inte kunde förstå, med tanke på att dom bara använt den olagliga boken. Varpå många skrattar åt dom över allt man läst från enchro. Hur otroligt inkompetenta och verklighetsfrånvända dom framställde sig, när dom själva tror dom är genier.

Visst går det att tömma bolagskontot och skita i allt totalt. Vidare tar processen mellan 12-24 månader tills bolaget sätts i likvidation, en likvidator försöker hitta saker utav värde för att betala skatte skulder etc, sedan sätts bolaget i konkurs hos tingsrätten därefter gör Skatteverket en egen utredning ifall man vill väcka åtal för bokförings brott etc…. Så frågan är om du har de rätta kunskaperna?

Hade någon mördad nån o min familj och jag kunde hämnas för att åtalas för bokföringsbrott så hade jag inte ens tänkt tanken. Jag tror jag talar för alla andra med mer än 2 hjärnceller. Samma sak gäller det ifall jag skulle hamna i en situation där jag eller någon i min närhet kommer dö ifall jag inte betalar.

Utöver det finns det hur mycket bolag / organisationer som helst som kan sätta ut falska fakturor för mellan 5-20% utav beloppet.

Eller lever du i en värld där du tror Skatteverket har din bankdosa? 🤣
Citera
2022-12-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Visst går det att tömma bolagskontot och skita i allt totalt. Vidare tar processen mellan 12-24 månader tills bolaget sätts i likvidation, en likvidator försöker hitta saker utav värde för att betala skatte skulder etc, sedan sätts bolaget i konkurs hos tingsrätten därefter gör Skatteverket en egen utredning ifall man vill väcka åtal för bokförings brott etc…. Så frågan är om du har de rätta kunskaperna?

Hade någon mördad nån o min familj och jag kunde hämnas för att åtalas för bokföringsbrott så hade jag inte ens tänkt tanken. Jag tror jag talar för alla andra med mer än 2 hjärnceller. Samma sak gäller det ifall jag skulle hamna i en situation där jag eller någon i min närhet kommer dö ifall jag inte betalar.

Utöver det finns det hur mycket bolag / organisationer som helst som kan sätta ut falska fakturor för mellan 5-20% utav beloppet.

Korrekt.
Citera
2022-12-30, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Du vill inte se sanningen antar att du e själv kurd!
Jag fattar du e kurd utan pengar o du förstår inte i denna värld pengar e den största makten spelar ingen roll va du kommer ifrån!
Haval kommer dö spelar ingen roll va han en gör alla runt om honom vet att han e orm tror du inte ingen kommer gola han när det handlar om miljonãr?
Killen hade inte ens 15k o han ska gå i krig mot folk som har miljonär?
Har du inte sett hur det gick för folket som gick i krig mot Danijude i Malmö?
8 av 10 e döda 2 e inlåsta för evigt!
Jag säger Bara lycka Till Till din kurdiska råtta tom and jerry spelet har startat o vi som
Hatar rÅttor Bara njuter varje sekund

En miljonär har miljoner.

Miljonär är något man är, miljoner är något man har.
Citera
2022-12-30, 12:24
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Due fan efterbliven. LÄS om min text innan du svarar. Du skriver att jag har fel men skriver exakt samma sak som jag skrev. Jag skriver att troligtvis har hans pundarmamma lagt pengar för hämnd och du säger nej du har fel hans ex och hans familj vill ha hämnd. Due helt pantad.

Hade dina barn blivit skjutna du hade också börjat punda du låter som en snubbe som går på moln och aldrig stött på folk som jävlas med dig.
Citera
2022-12-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L

Med obemärkt menar jag att du ska kopplas till fallet. Lämna spår som misstänkt. Vilket äventyrar hela familjens säkerhet! Det skulle vara korkat gjort. Einár kommer inte tillbaka oavsett vad, men han har syskon och jag tror inte föräldrarna vill förlora ännu ett barn. Hämnas…? Vad tjänar du på det? Alla går ut som förlorare i detta vansinne och jag hade inte lagt en krona på luffarna som ändå förr eller senare kommer bli klippta ändå pga deras våldskapital. Utan att du behöver ha ett finger i spelet. Den ända vinsten du kan få är att leva vidare med ditt liv med vetskapen att dessa luffare aldrig någonsin kommer vara i närheten av dig & ditt liv ändå. Samtidigt som Einár finns på topplistan och blev Sveriges mest streamade artist. Bättre hämnd kan man väl inte ge dom som ville sänka hans karriär. Det är ologiskt och jag tror inte hans familj är så korkad att göra så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in