2022-12-30, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Om Einar såg till att Havals lille bror dog så förtjäna väll han att dö? Öga för öga Tand för tand.

Einar ville aldrig gå i krig glöm aldrig det!
Det var Haval som sålde honom för 15k de ville bomba hans familj så det var de som gick över gränsen först ha fakta på din sida innan du babblar
Haval e anledningen till allt detta o hela denna sagan avslutas när han blir avrättad efter scar!

Som jag skrev innan kontraktet finns jag har kriminell kontakter o har sett själv ligger på
5mil nån vill hämnas bra att veta att han ändå hade nån 100gubbe runt om sig

Hur långt tror ni de 2 som e kvar klarar sig?
Senast redigerad av Smartapojken 2022-12-30 kl. 01:34.
Citera
2022-12-30, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Hävda inte att du vet saker då : )

Kontot vet ju saker som den skriver, sen det är upp till var och en, inkl dig att tro på det eller inte. Kontot har ingen skyldighet att bevisa för dig att dennes vän har kontakt med honom, än sen om de har kontakt? Du ger oss alla uppfattningen att det svider i dig. sluta vara så besatt av tanken och stick härifrån en gång för alla. Du tillför ingen nytta i tråden med din besatthet av folk, du skämmer ut dig, gå och göm dig eller ställ dig i skamvrån där du hör hemma
Senast redigerad av spritjons 2022-12-30 kl. 01:35.
Citera
2022-12-30, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Har sett kontraktet det handlar om Einar
Men så klart ingen gör nåt grattis o det kan man förstå!

Kontraktet handlar om flera miljonär o endast betalas ut om punkterna e uppfyllda!
Det vill säga:
Dumle✅
Sc.r
H.v.l
Ligger 3 meter under marken!
Y.sin står inte på den för tydligen så har Y varnat Einar inne i studio att de e ute efter honom han hade inget emot Einar o ville inte att han skulle bli rånad eller skadas Till slut!
Einar va försiktig men trodde aldrig att en rappare som H skulle riskera sin karriär för sånt men han överdkattade en kurd😂
Kan slå vad dessa människor kommer inte leva nästa år i december för stora pengar vi snackar om
Karma kommer för eller senare o H förlorade sin bror o snart sitt eget liv för vad hur mycket fick han 15k?
😂kurder e nog inte de smartaste o det vet vi alla

Men vem är det som ska betala ut dessa miljoner? Einars mamma?
Citera
2022-12-30, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.f.S
Scar och Haval kommer avrätta fler av andra sidan. Vilka mer är det på andra sidan egentligen?

Det var Einar som snackade skit om Havals bror. Dom ska vara glada att dom inte har fler kurder efter sig. Dessa vi pratar om idag är alla skitungar.

Du vill inte se sanningen antar att du e själv kurd!
Jag fattar du e kurd utan pengar o du förstår inte i denna värld pengar e den största makten spelar ingen roll va du kommer ifrån!
Haval kommer dö spelar ingen roll va han en gör alla runt om honom vet att han e orm tror du inte ingen kommer gola han när det handlar om miljonãr?
Killen hade inte ens 15k o han ska gå i krig mot folk som har miljonär?
Har du inte sett hur det gick för folket som gick i krig mot Danijude i Malmö?
8 av 10 e döda 2 e inlåsta för evigt!
Jag säger Bara lycka Till Till din kurdiska råtta tom and jerry spelet har startat o vi som
Hatar rÅttor Bara njuter varje sekund
Citera
2022-12-30, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Men vem är det som ska betala ut dessa miljoner? Einars mamma?

Pengarna betalas med crypto o de har alltid gjort sista tiden när vi pratar miljonär i Sverige du kan inte ens ta ut 100k det tar tid
Han som gav vidare jobbet Till smågangsters e större fisk o antar han tar hälften sen gänget delar på hälften alla vinner 3 råttor mindre snart
Citera
2022-12-30, 01:41
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Fattar inte ens den trådsanningen - vadå armen var avskjuten?

Sköt de honom med granatgevär eller rocket launcher då eller? Spände fast armen i ett skruvstäd och gick loss med hagelbössan?

Folk är fan helt dumma i huvudet, avskjuten

Armar kan i princip bli avskjutna, beroende på vad man menar och vilken kaliber samt vilket avstånd och vilken typ av patron man använder.

Jämför med Kyle Rittenhouse som sköt ihjäl två kommunist-äckel i USA och sköt en tredje i armen. Kolla upp bilderna på hur hans biceps ser ut.
Albeit, det är kaliber 5.56 NATO eller Remington på vapnet som användes i det fallet, har ingen aning om kalibern som användes i detta fall.
Gissningsvis var det väl någon gammal 7-9 mm Tokarev eller liknande från Yugoslavien eller någon Kalashnikov knock-off från 70-talet som kriminella i Sverige brukar använda...
Citera
2022-12-30, 01:43
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Pengarna betalas med crypto
Han som gav vidare jobbet Till smågangsters e större fisk o antar han tar hälften sen gänget delar på hälften alla vinner 3 råttor mindre snart

Inser inte kriminella att Crypto går att spåra och det mycket mer exakt än vanliga pengar? lmao. De gick kanske på memen att Crypto-transaktioner är osynliga
Citera
2022-12-30, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Man kan spåra allt ja, men Crypto kan man spåra extra mycket och extra exakt, haha. Nåväl, jag är bara glad om kriminellt slödder åker fast, så det är ju kanon om de använder Crypto. Hoppas de fortsätter med det.

Just i detta fall med de som fimpade den vidriga våldtäkts-blatten Mehdi, så kan ju bara säga att jag är skålar till äcklets död. Tror inte man får säga "applåder" till vilka det nu var som utförde det, så gör inte det.

E de nån som vet vart Haval befinner sig jag hörde han e i Norge eller de e Bara bullshit?
Citera
2022-12-30, 02:06
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Mitt påstående handlade om huruvida dumles arm kunde skjutas av med 1-2 skott från en pistol eller ej. OT.
Jisses.
Ja, man kan skjuta av en arm med ett skott. Med en pistol.

Vad är nytt, våldtog araben fel brusha?
Citera
2022-12-30, 02:55
Medlem
Citat:
E de nån som vet vart Haval befinner sig jag hörde han e i Norge eller de e Bara bullshit?
Han bor utomlands han har flyttat från Sverige
Citera
2022-12-30, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.f.S
Då har du antagit väldigt fel. Jag är inte kurd.

Ja, du har utan tvekan rätt i att pengar i denna världen är den största makten.

Bibeln som är Guds Ord säger så här i Första Timoteusbrevet 6:10: Kärlek till pengar är en rot till allt ont. I sitt begär efter pengar har vissa kommit bort från tron och vållat sig själva mycket lidande.

Det finns gäng som är baserade på etnicitet dock. Men det verkar inte vara vanligt i multikulti länder som Sverige. Finns andra multikulti länder där det är mer förekommande.

Varför är han en orm? Du vet att det ryktas enormt mycket i sociala medier.
Menar du att folk ska gola han för att har mycket pengar? Är det därför menar du?

Vart kom Dani jude ifrån? Och vilka var folket som startade krig mot han?

Du vet väl att cirka 1 500 etniska svenskar försvinner ner i sina gravar varje år pga självmord? Vet du vart dom köper sitt knark? Just hos dessa blattar som många svenskar sitter och kritiserar här. Dom finansierar alla dessa blattar med sina pengar när dom köper sitt överdos-knark hos dom. Att ett 40-50 tal blattar dör är ingenting i jämfört med hur många svenskar som dör pga av det knarket som dom berikar och finansierar dessa blattar med.

Men det är sak som många etniska svenskar inte vill komma ihåg eller tänka på.

Just sayin.

Haval e anledningen Till allt har hänt o va jag har hört så e han i Norge o tror att han kan gömma sig från sitt öde
Citera
2022-12-30, 04:03
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Drippa är ju youtuber och de flesta vill ju bara ha views även om det betyder fake content. Men han kan prata sanning också.
Han spekulerar men får betalt per klick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in