Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Nej Gretas sexangrepp bekräftar bara den bild jag redan hade av Greta, hon har inga sakargument och använder därför enbart känsloangrepp. Själv uppfyller jag Mensas intagningskrav men tråden handlar inte om mig.
OK, ett uttryckt ego från din sida då med andra ord; eller hoppades du på jag skulle påverkas av "
argumentum ab auctoritate" ?
Twitter är inget vetenskaplig plattform precis; och motståndaren var definitionen av ett toxiskt maskulint internet troll. Dessutom täcker IQ betydligt mer än logiskt tänkande. Tog du hänsyn till varför diskussionen inledes, i vilket tonläge, förstår du relationer, det sociala samspelet, hur människor fungerar m.m ? I en diskussion mot ett internet troll finns två vettiga val:
1) Ignorera, inte svara.
2) Spela samma spel - vilket kan fortsätta i evigheter.
Det hon gjorde, förmodligen omedvetet, var att yttra det extremt klassiska och gamla skämtet "Big car, small dick", vilket inte enbart träffade klockrent i gällande scenariot - då Tate uppenbarligen var där för att sökte uppmärksamhet, nedvärdera och skryta - utan skämtet sades till en person som har byggt hela sin identitet, karriär och verksamhet i att vara maskulin; så manlig som möjligt - framför miljoner av Twitterföljare.
Det knäckte trollet så pass att han trollade sig själv och kanske blir arresterad.