2022-12-30, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Vad du måste förstå är att Tate, till skillnad från Assange, är en total nolla in sammanhanget. Killen försöker vara provokativ och visa upp ett lyxliv i social medier med snygga brudar och dyra bilar för att det stärker hans varumärke och han kan tjäna pengar på det.

På vilket sätt skulle han vara ett hot mot världseliten? Genom pubertala rants mot Greta Thunberg på twitter?

Gemene man vet inte ens vem han är.

Enligt woke-dårar är han en nolla ja men mer nyktra personer anser att han säger många bra saker även om han gör det på ett provokativt sett för att väcka folk.

Både Assange och Tate angriper/Angrep maktelitens agendor och båda sätts dit med kvinnor som medel.
Citera
2022-12-30, 04:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
Detta kommer att gå till historien...
Han kontaktade henne, en tonåring, från ingenstans och bad om kontaktinformation i ett desperat behov av uppmärksamhet och för att stärka sitt enorma ego.
Som ett svar på allt detta nonsens svarade Greta i princip med det klassiska "Big car, small dick" - skämtet; vilket absolut inte hänvisar till body shaming... Detta var ett schackmatt drag; allt Tate gör i respons till detta kommer få motsatt effekt.
Vad händer? Jo, Tate's ego blev totalt sönderkrossat och han kommenterade flera gånger; samtliga mer cringe än den andra. Han svarade tom "She ain't ready" på en kommentar som i princip handlade om att de borde sluta flirta och istället bara börja knulla. Vilket är vansinnigt fcked up
I ett sista desperat försök för att få sista ordet/skrattet, framstå som cool och smart för sina följare, så lägger han upp en video mer cringe än Gretas FN-tal...men det är inte allt. I denna video så använder han en rumänsk pizzakartong, vilket blir anledningen till att han blir hittad och arresterad.

Episkt. Den videon är smärtsamt pinsam. Vilken jävla tönt. Världens största charlatan. Andrew Tattare.
Citera
2022-12-30, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är klart det har. Greta antydde att han kompenserar för att han har liten kuk då det ger honom låg självkänsla.

OK, då säger jag att bara den med låg självkänsla lyfter ögonbrynen för en sådan kommentar i ett sådant scenario. Det var ett IQ 300 drag för att hantera internet troll; Tate's ego blev totalt sönderkrossat och det slutade med att han trollade sig själv.
Citera
2022-12-30, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
OK, då säger jag att bara den med låg självkänsla lyfter ögonbrynen för en sådan kommentar i ett sådant scenario. Det var ett IQ 300 drag för att hantera internet troll; Tate's ego blev totalt sönderkrossat och det slutade med att han trollade sig själv.

Är det IQ 300 att dra till med sexangrepp som Greta gjorde, tycker du verkligen det?
Då har du knappast mer än IQ 75 själv.

Få andra en rena woke-dårar anser att slag under bältet krossar någon annan än den som slår under bältet.
Citera
2022-12-30, 04:58
Avslutad
Citat:
Enligt woke-dårar är han en nolla ja men mer nyktra personer anser att han säger många bra saker även om han gör det på ett provokativt sett för att väcka folk.

Både Assange och Tate angriper/Angrep maktelitens agendor och båda sätts dit med kvinnor som medel.

Men snälla jämför inte denna tattare med Asange.
Citera
2022-12-30, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Men snälla jämför inte denna tattare med Asange.

Det är en honungsfälla precis som användes mot Assange.

En person som Tate får hur mycket tjejer han vill och har så mycket pengar att han inte behöver ägna sig åt trafficking.
Citera
2022-12-30, 05:04
Medlem
Citat:
Är det IQ 300 att dra till med sexangrepp som Greta gjorde, tycker du verkligen det?

Få andra en rena woke-dårar anser att slag under bältet krossar någon annan än den som slår under bältet.

Definitivt inte jag och jag är klok nog att inte kasta upp bollen så att Greta kan smasha ihjäl mig. Dessutom vill jag inte. Hon är faktiskt rätt cool. Tate är cool i ringen men utanför ringen är han allt annat än cool. Gissar på halva Gretas IQ.
Citera
2022-12-30, 05:06
Medlem
Damacys avatar
Citat:

Återigen, varför skulle makthavarna bry sig det minsta om Tate? Måste ju finnas tiotusentals människor de hellre hade gjort sig av före honom.

Det finns en viss humor i hur hans följare ser sig själva som frigjorda tänkare när de i själva verket blivit helt hänförda av en charlatan vars enda intresse är att göda sitt ego och fylla sin plånbok. Det det är som en manlig variant på Bianca Ingrosso och hennes hjärndöda fans.

Tates följare må se sig själva som en karaktär ur en Ayn Rand-roman men de påminner mig mer om Don Quixote, han fick inte heller några brudar.
Citera
2022-12-30, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ300
Definitivt inte jag och jag är klok nog att inte kasta upp bollen så att Greta kan smasha ihjäl mig. Dessutom vill jag inte. Hon är faktiskt rätt cool. Tate är cool i ringen men utanför ringen är han allt annat än cool. Gissar på halva Gretas IQ.

Nej det är inte coolt med sexangrepp som Greta kom med, det förstärker bara hur omogen hon är och hur dåliga argument hon har. Bara rena idioter imponeras av det. Har du ens lyssnat på visdomsorden som Tate sprider och som provocerar woke-idioterna så mycket?
Citera
2022-12-30, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Återigen, varför skulle makthavarna bry sig det minsta om Tate?

För att han angriper makthavarnas agendor och för att han får alltfler följare som lyssnar på honom.
Citera
2022-12-30, 05:15
Medlem
Citat:

Är du ett troll ?

Blev du kränkt när Greta skrev Small Dick Energy ?

Har du själv ett IQ under 75 ? Det var ett absolut inte sexangrepp...
Citera
2022-12-30, 05:16
Medlem
Swatting

Lyckligt avslut
“[Police] turned up, they investigated, they realized nobody was in the house against their will, there was no crime committed […] we had to go to the police station for 45 minutes for pieces of paper, we filled them in and we were let go.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in