2022-12-30, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
Är du ett troll ?

Blev du kränkt när Greta skrev Small Dick Energy ?

Har du själv ett IQ under 75 ? Det var ett absolut inte sexangrepp...

Nej Gretas sexangrepp bekräftar bara den bild jag redan hade av Greta, hon har inga sakargument och använder därför enbart känsloangrepp. Själv uppfyller jag Mensas intagningskrav men tråden handlar inte om mig.
Citera
2022-12-30, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Lyckligt avslut
“[Police] turned up, they investigated, they realized nobody was in the house against their will, there was no crime committed […] we had to go to the police station for 45 minutes for pieces of paper, we filled them in and we were let go.”
så pass? var ju snack om att tates undvikit rumänien ett bra tag, och sedan blev avslöjade att dom var där pga pizza kartongen i videon om greta, hade varit lite kul, iofs ologiskt att dom tar sig in i landet utan att någon vet om det, dom är inte anonyma precis.

men också ologiskt att dom blivit släppta redan, ett helt kavalleri med maskerade poliser så kan man ju tro att det är något allvarligare än en mesig liten anklagelse, var ju ett lagom bra läge för eliten att få tyst på dessa för alltid, dessutom handlade det väl om organiserad traffickin, inget man blir släppt för inom några timmar.
Senast redigerad av starzkis 2022-12-30 kl. 05:26.
Citera
2022-12-30, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nej det är inte coolt med sexangrepp som Greta kom med, det förstärker bara hur omogen hon är och hur dåliga argument hon har. Bara rena idioter imponeras av det. Har du ens lyssnat på visdomsorden som Tate sprider och som provocerar woke-idioterna så mycket?

Jag håller med om att Greta hade kunnat svara smartare och mindre provocerande. Men ibland finns det poäng med att vara witty, speciellt när han väljer att provocera så där helt utan anledning. Han har ju enormt många följare så hans uthängningar av andra får ju konsekvenser för dem.

Tate har väl en del bra att säga om träning och motivation men överlag är han mest hetsig.
Citera
2022-12-30, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ300
Jag håller med om att Greta hade kunnat svara smartare och mindre provocerande. Men ibland finns det poäng med att vara witty, speciellt när han väljer att provocera så där helt utan anledning. Han har ju enormt många följare så hans uthängningar av andra får ju konsekvenser för dem.

Tate har väl en del bra att säga om träning och motivation men överlag är han mest hetsig.

Hans inlägg om att han har en massa bilar var inget angrepp mot Greta som person. Greta svarade däremot med ett sexangrepp mot Tate. Där har du skillnaden.

Greta är också i högsta grad en extremt publik person som kommer med starka angrepp mot andra och då får hon acceptera att bli ifrågasatt, även om nu Tate bara visade att han skiter i hennes budskap och inte angrep henne som person.
Citera
2022-12-30, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjoint
Andrew och hans broder Tristian är gripen för människohandel. Misstänkt för att föra bort två kvinnor enligt rumänska polisen.

Är detta ett sätt att tysta influncern? Vad tror ni?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1028974

Killen är ju kriminell rakt igenom och för dum för att ens försöka dölja det. Den som inte ser det får skylla sig själv.
Citera
2022-12-30, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxomophon
Killen är ju kriminell rakt igenom och för dum för att ens försöka dölja det. Den som inte ser det får skylla sig själv.

Kan du styrka några brott?
Citera
2022-12-30, 06:03
Medlem
Citat:
Kan du styrka några brott?

Behövs inte, räcker med att lyssna på honom i 30 minuter så vet man. En fördel med att bli äldre, man läser av folk snabbare. Men för en yngre grabb är det säkert lätt att bli lurad.
Citera
2022-12-30, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxomophon
Behövs inte, räcker med att lyssna på honom i 30 minuter så vet man. En fördel med att bli äldre, man läser av folk snabbare. Men för en yngre grabb är det säkert lätt att bli lurad.

Jaha så du vet att han har begått brott men kan inte ens säga vilka brott eller lägga fram något som ens liknar bevis. Idiot.
Citera
2022-12-30, 06:14
Medlem
Citat:
Jaha så du vet att han har begått brott men kan inte ens säga vilka brott eller lägga fram något som ens liknar bevis. Idiot.

https://youtu.be/BijOF8I2t_4 bedrägeri är väl ett brott även i dina ögon? Eller går han undan på en teknikalitet?
Citera
2022-12-30, 06:18
Medlem
Citat:
Nej Gretas sexangrepp bekräftar bara den bild jag redan hade av Greta, hon har inga sakargument och använder därför enbart känsloangrepp. Själv uppfyller jag Mensas intagningskrav men tråden handlar inte om mig.

OK, ett uttryckt ego från din sida då med andra ord; eller hoppades du på jag skulle påverkas av "argumentum ab auctoritate" ?

Twitter är inget vetenskaplig plattform precis; och motståndaren var definitionen av ett toxiskt maskulint internet troll. Dessutom täcker IQ betydligt mer än logiskt tänkande. Tog du hänsyn till varför diskussionen inledes, i vilket tonläge, förstår du relationer, det sociala samspelet, hur människor fungerar m.m ? I en diskussion mot ett internet troll finns två vettiga val:

1) Ignorera, inte svara.

2) Spela samma spel - vilket kan fortsätta i evigheter.

Det hon gjorde, förmodligen omedvetet, var att yttra det extremt klassiska och gamla skämtet "Big car, small dick", vilket inte enbart träffade klockrent i gällande scenariot - då Tate uppenbarligen var där för att sökte uppmärksamhet, nedvärdera och skryta - utan skämtet sades till en person som har byggt hela sin identitet, karriär och verksamhet i att vara maskulin; så manlig som möjligt - framför miljoner av Twitterföljare.

Det knäckte trollet så pass att han trollade sig själv och kanske blir arresterad.
Senast redigerad av S0urce 2022-12-30 kl. 06:21.
Citera
2022-12-30, 06:20
Medlem
[quote=m.g.t.o.w|82927089]Jaha så du vet att han har begått brott men kan inte ens säga vilka brott eller lägga fram något som ens liknar bevis. Idiot.[/QUOTE

Läs på om vad kriminalitet är och vad det innebär att ha ett kriminellt tankesätt, du kommer se folk på ett helt annat sätt efter det. I nuläget kanske du tror att alla kriminella är dömda, det är det blåögda sättet att se världen, men man lär sig tack och lov. Kan dock förstå att ungdomar dras till Tate i brist på sund vägledning in i vuxenvärlden. Han har inga planer på att göra rätt för sig, tro mig, det är betydligt lättare att ta från andra vad han vill ha för sig själv. Sen skiter jag i om han åker dit för ekonomisk brottslighet eller för att ha sålt kvinnor, äpplen och päron är båda frukter. Min poäng är att han har kört en jättescam och nu börjar han få problem, det är helt naturligt. Så signera inte dina svar med "idiot", det är du inte, du är nog vara ung och oerfaren.
Citera
2022-12-30, 06:20
Medlem
snooper123s avatar
Hur kan det vara trafficing?
Han sa ju att han inte skulle ha sex med Greta?
Eller nu när jag läser i tråden så verkar det som jag har fått det om bakfoten, eller har jag det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in