2022-12-29, 17:04
Medlem
Tbt bilden med torkade blommor i byxan… denna togs i samband med att Gabbe gjorde slut. Läggs upp nu i samband med ”skitdag”. Jag väntar med spänning på om det tagit slut med Simon nu
Citera
2022-12-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Eller så skulle man vilja bo i norr på vintern och i söder på sommaren.

Vill minnas att hon på den frågestunden påpekade att hon inte var ett fan av kyla och snö (hon skrev det under den perioden i november/december när det var minusgrader) därav bo långt söderut där det inte är kallt.. tydligen.
Citera
2022-12-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Tbt bilden med torkade blommor i byxan… denna togs i samband med att Gabbe gjorde slut. Läggs upp nu i samband med ”skitdag”. Jag väntar med spänning på om det tagit slut med Simon nu

Är det vanligt att ha torkade blommor i byxan? Är det någon trend? Ser högst obekvämt ut.
Citera
2022-12-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Vill minnas att hon på den frågestunden påpekade att hon inte var ett fan av kyla och snö (hon skrev det under den perioden i november/december när det var minusgrader) därav bo långt söderut där det inte är kallt.. tydligen.
Japp, det stämmer. Hon skrev även nu att hon gillar bäst vår/sommar
Citera
2022-12-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Läste texten hon la upp i samband med bilden (maj 2021).

Nja, hon vill säkert visa upp deras kärleksfulla nyår. Lär nog snart vara över...
Citera
2022-12-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Men hennes föräldraskap blir ju automatiskt problematiskt i och med att hon utnyttjar barnen på sina sociala medier. Jag ser inte Linn som en riktig mamma, då mammor brukar offra allt för att deras barn ska få leva ett tryggt liv.

Jag och min man har t.ex. flyttat ifrån Sverige för att våra döttrar ska få växa upp i ett mycket tryggare land och Linn kan inte ens skaffa sig ett vanligt arbete, så att hennes döttrar får leva i anonymitet.

Och det där med att tidningen inte vill skriva att en 24-åring redan har hunnit skaffa 3 barn med 3 olika killar, det säger ju att även de tycker att det är underligt och att det inte skulle passa in i deras artikel. Undrar om Linn förstår det?

Jag undrar vad alla hennes svärföräldrar, nuvarande och före detta tycker om hennes utnyttjande?

Av ren nyfikenhet, vilket land bor ni i? Vi vill också flytta från Sverige
Citera
2022-12-29, 18:44
Medlem
Tycker hennes story just nu är VÄLDIGT lik hur det annars har sett ut när det varit kärleksproblem. Kryptiskt bild/text om en dålig dag följt av tillbakablickar, ofta hennes singelperioder.
Citera
2022-12-29, 18:48
Avslutad
Nånting har ju hänt. Hon brukar aldrig skriva med punkt brukar alltid vara massa hjärtan och andra emojis. TBT bilder postas bara när hon har någon form av kris. Vad sker där hemma 🧐
Citera
2022-12-29, 18:50
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nånting har ju hänt. Hon brukar aldrig skriva med punkt brukar alltid vara massa hjärtan och andra emojis. TBT bilder postas bara när hon har någon form av kris. Vad sker där hemma 🧐

Simon klarade inte av att måla nya väggen så nu måste hon fixa nån som gör det mitt upp i nyår och allt.
Citera
2022-12-29, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69

Det var säkert ett stort bråk nu när någon glömt alla julklappar till Linns familj i Norrbotten…

Antingen har Simon fått nog av alltid bli nedtryckt av hennes kommentarer, och hon hånar honom, hans hobby, hans hemstad, och nu har han säkerligen fått skulden för julklapparna.. vilken frisk 25 åring (ja Linn, du är 25 snart.) förminskar allt och alla?
Citera
2022-12-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Av ren nyfikenhet, vilket land bor ni i? Vi vill också flytta från Sverige

Vi bor i Schweiz, min man är tysk vilket gjorde det väldigt enkelt för honom att få jobb här.
Citera
2022-12-29, 19:35
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Det var säkert ett stort bråk nu när någon glömt alla julklappar till Linns familj i Norrbotten…

Antingen har Simon fått nog av alltid bli nedtryckt av hennes kommentarer, och hon hånar honom, hans hobby, hans hemstad, och nu har han säkerligen fått skulden för julklapparna.. vilken frisk 25 åring (ja Linn, du är 25 snart.) förminskar allt och alla?

Hahaha, om julklapparna är glömda är det väl Linns fel, det är ju hennes släkt och hon som har köpt dem (antar jag).

Jag hoppas verkligen att Simon ryter ifrån..någon slags självkänsla måste han ju ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in