2022-12-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VickyLOL
Eller så var det en invit? Varför ska hon respektera syrrans förhållande när pojkvännen uppenbarligen vill ha barn så, så, så, så gärna?? Linn kan ju tydligen sniffa sig till omogna grabbar som ”vill ha barn jättemycket faktiskt” 😏

Hahahaha! I värsta fall kanske hon kan ställa upp på en god gärning och göra far av honom själv 😅
Citera
2022-12-28, 23:46
Medlem
Undrar om Linn gått och plockat fram svärfars toaborste för att skapa iskonst i Norrbotten som den lilla norrlandsprinsessan med pannband som hon är
Citera
2022-12-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Undrar om Linn gått och plockat fram svärfars toaborste för att skapa iskonst i Norrbotten som den lilla norrlandsprinsessan med pannband som hon är
Och på tal om det, undrar om hon älskar Norrland för att hon kan låtsas vara en Disney-karaktär ur Frost
Citera
2022-12-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
Vet någon här varför L blinkar med ögonen 10 gånger per sekund? Är hon skelögd och vill typ dölja de?
Sett tindra ha lite skelande på ena ögat vissa bilder. Hon blinkar också mkt.

Vet inte vad men, så torrt kan inte ögat bli såhär att man måste blinka en massa.

Störande …..

Stor chans att hon har tics. Med andra ord kan hon inte styra det !
Citera
2022-12-29, 01:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Och på tal om det, undrar om hon älskar Norrland för att hon kan låtsas vara en Disney-karaktär ur Frost
Som taget!
Citera
2022-12-29, 01:30
Avslutad
Jaha hur kommer tingelinn family 2023 se ut
Citera
2022-12-29, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen

Däremot har jag för mig att Linn senare benämnt henne som ”hassel”.

Hon gjorde reklam för några stora födelsetavlor och där ser man båda flickornas namn, Juvelia hette då Hassel.

Det var först när det tog slut med G som hon helt plötsligt skrev Juvelia Andersson, så det var väl mest för att pinka in sitt revir gentemot Gabbe.
Citera
2022-12-29, 11:17
Avslutad
Det har varit nån artikel om Linn i nåt livsstilsmagasin riktat mot kvinnor hyfsat nyligen, det kom upp i flödet på Facebook. Artikeln var väldigt rosafärgad och framställde hennes liv och hennes föräldraskap som typ perfekt och problemfritt. Att hon har de tre barnen med tre olika män nämndes inte, det hette att hon har yngsta dottern med sambon Simon och de andra två barnen är ”från en tidigare relation”.
Citera
2022-12-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det har varit nån artikel om Linn i nåt livsstilsmagasin riktat mot kvinnor hyfsat nyligen, det kom upp i flödet på Facebook. Artikeln var väldigt rosafärgad och framställde hennes liv och hennes föräldraskap som typ perfekt och problemfritt. Att hon har de tre barnen med tre olika män nämndes inte, det hette att hon har yngsta dottern med sambon Simon och de andra två barnen är ”från en tidigare relation”.

Men hennes föräldraskap blir ju automatiskt problematiskt i och med att hon utnyttjar barnen på sina sociala medier. Jag ser inte Linn som en riktig mamma, då mammor brukar offra allt för att deras barn ska få leva ett tryggt liv.

Jag och min man har t.ex. flyttat ifrån Sverige för att våra döttrar ska få växa upp i ett mycket tryggare land och Linn kan inte ens skaffa sig ett vanligt arbete, så att hennes döttrar får leva i anonymitet.

Och det där med att tidningen inte vill skriva att en 24-åring redan har hunnit skaffa 3 barn med 3 olika killar, det säger ju att även de tycker att det är underligt och att det inte skulle passa in i deras artikel. Undrar om Linn förstår det?

Jag undrar vad alla hennes svärföräldrar, nuvarande och före detta tycker om hennes utnyttjande?
Citera
2022-12-29, 11:56
Medlem
Kattihatt07s avatar
Linn älskar Norrbotten för då kan hon ha pannband som döljer flinten, täcker mer än solglasögonen. Undra ifall hon springer med pannband inomhus 🤔🤣
Citera
2022-12-29, 12:46
Medlem
Linn: jag vill vara i Norrland där det finns snö och is.
Också Linn: jag vill bo söderut, där det är så varmt som möjligt.

Vänder kappan med vinden.
Citera
2022-12-29, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Linn: jag vill vara i Norrland där det finns snö och is.
Också Linn: jag vill bo söderut, där det är så varmt som möjligt.

Vänder kappan med vinden.
Eller så skulle man vilja bo i norr på vintern och i söder på sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in